دریچه کولر انواع و قیمت دریچه کولر تهویه نظری 09128722799

طریقه نصب دریچه کولری آهنی به روش پیچ از نمای قاب آن می باشد. مهمترین ویژگی دریچه کولر آلومینیومی امکان تغییر جهت ایستای پره های عمودی که در جلوی دریچه تعبیه شده می باشد. در واقع با تغییر مسیر این پرّه ها هوای خروجی از دهانه به راحتی به چپ، راست یا مستقیم و به شکل دلخواه منتقل خواهد شد. اغلب دریچه کولرهای سقفی 4 طرفه و مشبک به صورت مربع شکل ارائه می شوند. این محصول به طور میانگین در بیشتر مواقع در تالارهای پذیرایی، رستوران ها، هتل ها، سینماها، سالن های همایش و تاتر و در فضاهای اداری استفاده می گردد. در 90 درصد از مکان هایی که در بالا نام برده شد، معمولا دریچه کولر سقفی 4 طرفه اجرا می شود.

ویژگی های دریچه های کولر آلومینیومی

دریچه کولر انواع و قیمت دریچه کولر تهویه نظری 09128722799

از جمله مکان هایی که دریچه کولر مکنده اجرا می گردد، رستوران ها، تالار های پذیرایی، سالن های همایش، سالن های نمایش تاتر و سینما و در برخی موارد در منازل مسکونی استفاده می شود. دریچه کولر مشبک، دریچه کولر سقفی چهار طرفه، دریچه کولر زیر فن کوئلی گریل دار همگی به منظور مکش هوای نا مطلوب در محیط ها اجرا می شوند. این محصول در مکان ها و محیط های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. عمده ی کاربرد دریچه کولر، برای رساندن هوا و دمای گرم و سرد به محیط های مسکونی و اداری می باشد. اما در برخی موارد استفاده های دیگری از دریچه تنظیم هوا می شود. به طور مثال برای پوشش دهی محفظه های تاسیساتی، پوشاندن فیوزهای برق و…

  • به صورت کلی قیمت دریچه های آهنی یا همان گالوانیزه نسبت به دریچه های آلومینیومی ارزان تر می باشد.
  • مجموعه تولیدی تهویه سان با بهره‌مندی از موارد ذکر شده در کنار سابقه فعالیت بیش از 20 سال توانسته یکی از پیشروترین تولیدکنندگان انواع دریچه کانال کولر در کشور باشد.
  • دریچه کولرهای چوبی تهران دما در رنگ های متفاوتی تولید می شوند.
  • همچنین با پوشش زمستانه خود می‌توان درب دریچه آلومینیومی کولر را در روزهای سرد سال بست.
  • این محصول زیبا و با دوام می باشد، به همین خاطر افراد جذب آن می شوند.

دریچه کولر چوبی در دو مدل قابل تنظیم دمپرداره و بدون دمپر عرضه می گردد. یکی از ویژگی های برجسته ی دریچه کولر چوبی تنوع رنگ این محصول می باشد. این محصول در رنگ های قهوه ای سوخته، کرم قهوه ای،سفید، مشکی، آجری و شکلاتی تولید و روانه ی بازار می شود. این مدل از دریچه های تنظیم هوا به وسیله ی کنترل از راه دور تنظیم می شوند.

مواد پلاستیکی ویژگی‌های زیادی دارند که باعث شده است گزینه مناسبی برای تولید دریچه‌های کولر باشند. برای تولید دریچه‌ کولر پلاستیکی از مواد PVC و ABS استفاده می‌شود که مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط‌ جغرافیایی متفاوت دارند. همچنین این مواد علاوه بر سبک بودن از طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند. در برخی ساختمان‌ها برای حفظ درجه زیبایی و ایجاد همخوانی بین محیط از دریچه کولر چوبی استفاده می‌کنند. جنس این دریچه‌ها همان‌گونه که از اسمش پیداست از چوب می‌باشد. دریچه‌های چوبی ( ام دی اف ) برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

رنگ مورد استفاده در تولید دریچه های کولر نیز از نوع رنگ کوره ای و دریچه کولر پودری استاتیک است. دریچه کانال کولر خطی در کنار دریچه‌های تهیه شده از جس چوب زیبایی خاصی به محیط داخلی خواهند بخشید. دریچه‌های کولر استفاده شده در کانال کولر از دو حالت با فضای پشتی کم عمق یا عمیق تشکیل شده است. دریچه‌های کولر عمیق امکان نصب دمپر جهت هدایت و افزایش فشار هوای خروجی را مهیا نموده و از آن در سالن‌های بزرگ جهت تهویه هوای سرد مطبوع استفاده خواهد شد.

بسته بندی محصولات دریچه کولر موجب جلوگیری از آسیب رسیدن به محصولات در حین باربری و ارسال شده است. پس از اتمام مراحل تولید دریچه ی هوا با استفاده از پلاستیک های مخصوص محصولات را بسته بندی می نمایند. در حقیقت شابلون ها برای تولید انبوه محصولات متنوع مورد استفاده قرار می گیرند. در صنعت کانال سازی و هم در کارخانه جات دریچه کولر سازی از انواع گوناگونی از شابلون ها برای سرعت بخشیدن به خط تولید استفاده می گردد. با به کارگیری این ابزا در ساخت دریچه های تنظیم هوا دیگر نیازی نیست افراد متخصص برای برش ورق هر کدام از محصولات آن ها را اندازه گیری نمایند. دریچه کولر مکنده برای خروج هوای نامطلوب در ساختمان ها طراحی شده است.

نمونه کار های دریچه کانال کولر تهویه سان