دریچه داکت اسپلیت قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت پخش نیرو سپهر مهار

دریچه داکت اسپلیت قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت پخش نیرو سپهر مهار تعداد قفل ها به ابعاد دریچه بستگی دارد.فریم دریچه داکت اسپلیت ترکیبی در دو مدل ۳ و ۵ سانتی تولید می گردد و جنس ساخت آن از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میلی متر است. نصب آن نیز با استفاده از پیچ مخفی یا پیچ از روی نمای فریم در محل مورد نظر انجام میشود. شیارهای ورود هوای دریچه بازدید داکت اسپلیت پره Z در مدل گریل های پره ای با طرح خم به شکل Z تولید میشود.

دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی دارای کادر محیطی به صورت پره‌ی پله ای رو به داخل در یک ردیف یا دو ردیف در حاشیه ‌یا داخل درب دریچه بازدید داکت اسپلیت است. در واقع منفذ ورود هوای برگشت دریچه بازدید داکت اسپلیت، گل سقفی حفره چهارگوش یک یا دو ردیف می‌باشد، در اصطلاح به هر یک از این حفره های ورود به هوا گل سقفی دریچه بازدید داکت اسپلیت گفته می‌شود. اگر این حفره چهار گوش تا کی باشد به این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت تک گل و اگر این حفره چهارگوش دوتایی باشد به این مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی دو گل می‌گویند. درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز در دو مدل وزنه‌ای و لولایی تولید می‌شود و مانند دیگر دریچه بازدید داکت اسپلیت ها آن در دو مدل ۳ و ۵ سانتی ساخته می‌شود. جنس این دریچه بازدید داکت اسپلیت از ورق آلومینیوم است.تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت سقفی با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک پوشش داده می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی به وسیله پیچ از روی فریم و یا پیچ مخفی نصب و تعبیه می‌شود.

روشی که درهای دریچه به روی فریم نصب می‌شوند می‌تواند به صورت وزنه‌ای و لولایی باشد که این موضوع به سلیقه مشتری و همچنین شرایط محیطی بستگی دریچه داکت اسپلیت دارد. این دریچه برای اینکه کارایی بیشتری داشته باشد و هوا به مقدار بیشتری گردش پیدا کند، به صورت مشبک ساخته شده و از طریق لولا به فریم وصل می‌شوند. جهت بازدید، سرویس و تعمیر دور‌ای تجهیزات دستگاه اصلی داکت اسپلیت از آن استفاده شده و در غیر این‌ صورت خاصیت نمادین و دکوراتیو جهت بهبود زیبایی محیط داخلی دارد. رایج‌ترین نوع کانال کشی در ساختمان‌های امروزی را می‌توان استفاده از انواع لوله خرطومی یا فلکسیبل نام برد.

  • ■ دریچه بازدید داکت اسپلیت قابلیت ساخت در ابعاد مختلف و متناسب با ابعاد دستگاه فن کویل را دارد.
  • در صورت کوتاه بودنِ این فاصله، امکانِ جداسازی و برداشتن و گذاشتنِ درب میسر نمی‌گردد، به همین دلیل در زمان سفارش باید به این موضوع کاملاً دقت کرد.
  • به لحاظ متریال این دریچه ها را میتوان از جنس آلومینیوم، چوب (ام دی اف) و پی وی سی تولید کرد.

این امر نیز به وسیله‌ی ‌یک گوشه‌ یا کرنرِ فلزی که عمدتا از ورق گالوانیزه ضخیم است در پشت هر یک از گوشه های فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت اتفاق می‌افتد. حال پس از آنکه ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به اتمام رسید باید به فکر اتصال درد به فریم باشیم. در واقع لولا را از یک طرف به دیواره فریم و از طرف دیگر به دیواره در دریچه بازدید داکت اسپلیت با پرچ وصل می نماییم. حال باید تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شود و این محصول درون کوره قرار گرفته و در اصطلاح پخت گردد. از جمله اینکه می‌توان از کد رنگ های متنوع و زیبا برای زیبایی و جلوه کار استفاده کرد.

کانال اسپیرال مناسب همه محل ها است

این امر باعث می‌شود که سیستم داکت اسپلیت در محیط‌هایی مانند کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها، بسیار مورد استفاده قرار گیرد. معمولا از دریچه بازدید داکت اسپلیت در ساختمان هایی که تاسیسات بسیاری دارند استفاده می‌شود به منظور که ساختمان ها برای بازدید از تاسیسات به طور دوره ای یا زمان مشخص نیاز دارند که یک دریچه بازدید داکت اسپلیت داشته باشند تا این کار را براحتی انجام دهند اما در برخی از ساختمان برای اینکه تأسیسات از دید عموم مردم مخفی بماند و ظاهر زیبایی را به ساختمان بدهند از دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌کنند. با توجه خدمات مازادی که بر روی این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت قیمت آن از حالتِ ساده ی آن گرانتراست. دریچه داکت اسپلیت از قطعات مهم و اصلی در نصب و راه‌اندازی این دستگاه‌های تهویه است.

به همین منظور بر اساس ابعاد چهارچوبه‌ی کار، نسبت به برش اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت با احتساب یک سانت بادخور اقدام می نماییم. برش این اضلاع به صورت زوایای ۴۵ درجه صورت می‌گیرد تا پس از اتصال آنها به هم،گوشه های فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به هم حالت گونیا بیابد. طریقه اتصال این اضلاع به هم نیز با کُرنرهای فلری که از ورق گالوانیزه است صورت می گیرد. در واقع این کرنرها از هر دو طرف در ریل های قسمت پشتیِ پروفیل فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تداخل پیدا نموده و به صورت پِرِسی یا فشاری در محل خود تثبیت می‌شوند.

دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی با درب شیار دار وزنه ای:

با توجه به اینکه این دستگاه هواساز بوسیله ی سقف کاذب پوشانده می شود، بنابراین برای دسترسی آسان به دستگاه، وجود این دریچه لازم و ضروری می باشد. بعد از نصب و شروع به کار دستگاه داکت اسپلیت برای اینکه تجهیزات و قطعات آن پوشش و کاور داده شوند از این مدل استفاده می‌شود. همینطور کمک می‌کند تا در زمان‌های مورد نیاز برای بررسی‌های دوره‌ای و یا زمانی که دستگاه نیاز به تعمیر و تعویض دارد از این دریچه استفاده کرد. همینطور در قسمت زیرین دستگاه و روی یک کلاف که برای آن در نظر گرفته شده قرار می‌گیرد. از آنجا که دستگاه داکت اسپلیت درون سقف کاذب قرار می‌گیرد، استفاده از این مدل کالا ضروری است. کانال کشی پلی اورتان یا کانال داکت اسپلیت پیش عایق در سال‌های اخیر توانسته با رفع برخی از ایرادات کانال کشی گالوانیزه جای آن را در سیستم کانال کشی بگیرد.

جالب اینجاست که علیرغمِ وزنه‌ای بودنِ سیستمِ بازوبسته شدنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا، در سوی دیگرِ درب این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از قفل زیمنس برای بستنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و اتصال آن به به فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود. این قفلها نگهداریِ درب را بر روی قریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تضمین می‌نمایند و عملیات جداسازیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از فریم با باز شدنِ این قفل ها شروع می‌شود. این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت تنها مدلی است که هم به صورت وزنه‌ای و هم به صورت قفلی عمل می‌نماید.از نکات جالبِ دیگرِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت این است که تمامیِ مدلها از جمله درب دریچه بازدید داکت اسپلیت شیار موازی، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی و دیگر مدلهایی که در انواع مختلف و در قسمت های بالاتر ذکر شده بود، به این روش قابل ساخت و تولید می‌باشد. طریقه ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز ابتدا با سایز محل جانماییِ دریچه بازدید داکت اسپلیت آغاز می‌شود.