خط EK-Pro به بلوک های آب CPU AMD Socket SP5 گسترش می یابد

EK، سازنده پیشرو در تجهیزات خنک‌کننده مایع، یک ایستگاه کاری خنک‌کننده مایع سازگار با رک 1U با کارایی بالا و راه‌حلی برای پردازنده‌های سرور EPYC مبتنی بر AMD Zen 4 منتشر می‌کند. این پردازنده‌های AMD که «جنووا» نامیده می‌شوند، دارای حداکثر 96 هسته و 192 رشته هستند. و TDP تا 360 وات دارند. این مشخصات این پردازنده ها را برای خنک کننده مایع، به ویژه در محیط مادربرد دو سوکت، عالی می کند.اینها همچنین دارای یک مکانیسم نصب ضد خطا از پیش مونتاژ شده هستند که مستقیماً روی سوراخ های نصب SP5 نصب شده است. و با وجود شش پیچ فنری که فشار نگه‌داری بهینه را فراهم می‌کنند، نتیجه یک نصب عالی، عملکرد بهینه در هر بار، و سازگاری خارج از جعبه با مادربردهای AMD Socket SP5 به سبک سرور است. این نوع محلول نصب نیاز به جدا کردن مادربرد از بدنه را کاهش می دهد و امکان نصب بدون دردسر را فراهم می کند.

سازگاری سوکت CPU:

موجودی و قیمت

بلوک های آبی EK-Pro CPU WB SP5 ساخت اسلوونی، اروپا می باشد و می توان آن را از طریق فروشگاه آنلاین EK سفارش داد. جدول زیر قیمت خرده فروشی پیشنهادی سازنده (MSRP) شامل مالیات بر ارزش افزوده را نشان می دهد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

بلوک آب EK-Pro CPU WB SP5 دارای یک مکانیسم نصب ضد خطا از پیش مونتاژ شده است که مستقیماً روی سوراخ‌های نصب سوکت SP5 نصب شده است، در حالی که شش پیچ فنری فشار نگهداری بهینه را تضمین می‌کنند. نتیجه هر بار نصب عالی و عملکرد بهینه است. این همچنین به این معنی است که بلوک آب با مادربردهای سوکت SP5 درجه سرور AMD متصل است. با چنین راه حلی برای نصب، کاربر نیازی به جدا کردن مادربرد از کیس ندارد و می تواند از نصب بی دردسر CPU جدید لذت ببرد.

EK-Pro CPU WB SP5 Rack Ni + Acetal
این بلوک آب اختصاصی درجه سازمانی که به صراحت برای پردازنده‌های AMD توسعه یافته است، دارای 4 پورت جانبی با رشته‌های G1/8 اینچی است تا کمترین فضای ممکن را اشغال کند. این پورت‌های کناری رشته‌ای G1/8 اجازه می‌دهند ردپای عمودی کوچک‌تری داشته باشند. ، این قفسه بلوک آب 1U را سازگار می کند.

علاوه بر سازگاری با 1U، هدف طراحی جدید EK-Pro CPU WB SP5 Rack – Nickel + Acetal water block پوشش کامل IHS پردازنده های AMD EPYC مبتنی بر SP5 و دستیابی به عملکرد خنک کننده بهینه بود. یک ساختار میکرو باله متراکم برای خنک‌سازی کارآمدتر، قالب‌های CPU را در زیر IHS کاملاً می‌پوشاند.

هر بلوک واتر EK-Pro CPU WB SP5 Rack دارای پایه مسی ماشینکاری شده دقیق (یا “صفحه سرد”) است که از خالص ترین مس موجود در بازار ساخته شده و با آبکاری نیکل ساخته شده است. رویه از استال POM بادوام با ماشینکاری CNC ساخته شده است.

CPU EK-Pro WB SP5 Ni + Acetal
این یک بلوک آب اختصاصی درجه سازمانی است که به طور خاص برای پردازنده های AMD توسعه یافته است. دارای سه پورت استاندارد G1/4 اینچی است که در بالای بلوک آب قرار گرفته اند و برای ایستگاه های کاری و رک های سرور بلندتر در نظر گرفته شده است.

رویه از استال POM بادوام با ماشینکاری CNC ساخته شده است. هر بلوک آب قفسه ای EK-Pro CPU WB SP5 با پایه مسی ماشینکاری شده دقیق (که گاهی اوقات به عنوان “صفحه سرد” نامیده می شود) ارائه می شود که از خالص ترین مس موجود در بازار ساخته شده و با آبکاری نیکل ساخته شده است.