خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه 100% اورجینال+ارسال رایگانخرید با قیمت ارزان زئوس

شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت,متعلق به کوکالا و شرکت توسن سها می‌باشد. مدیران ایشا راز ماندگاری لباس را، یک دوخت با کیفیت می دانند.

پیراهن نام برده برند معروفی دارد که مارک آن را می توان بر روی بخش جلویی و یا یقه پیراهن مشاهده کرد و سپس با کمک آن برترین برند را انتخاب نمود. برند پوشاک مردانه «هوگرو» که نام خود را از زبان باستانی ایران به معنای «کوه سبلان» برگرفته بیش از 10 سال است که به صورت تخصصی پا به عرصه مد و لباس مردانه گذاشته است. معمولا آقایان از پیراهن‌ های سفیدرنگ به میزان زیادی استفاده می ‌کنند. می‌ توانید این پیراهن‌ ها را با شلوار پارچه‌ ای مشکلی ست کنید. این ترکیب جذاب، در مقایسه با سایر ست ‌ها رسمی ‌تر به نظر می‌ رسد. مزیت رنگ سفید این است که تقریبا هیچ ‌وقت از مد نمی ‌افتد.

پیراهن آستین کوتاه – مدل دلتا (سرمه ای)

رنگ مناسب با پوست صورتتان را انتخاب کرده و طرحی که اندام شما را مناسب نشان می دهد را بر گزینید. حال بسته به میزان رسمیت مهمانی می توانید آن را با شلوار جین ست کنید و یا جلیقه با پیراهن آستین کوتاه و یک مدل شلوار پارچه ای را ست نمایید. این استایل را با کمک یک کفش و کمربند چرم و دیگر اکسسوری های متناسب با رنگ کفش ست کنید. پیراهن مردانه از جمله لباس های رایج بین آقایونی است که به استایل کلاسیک، کژوال و اسپرت علاقه دارند. ست پیراهن آستین کوتاه با کراوات چندان رایج نیست و پوشیدن آن با شلوار پارچه ای، کتان و جین مورد توجه مردان است.

با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد. ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود. پیراهن مردانه سفید، مشکی، سورمه‌ای، کرم و طوسی از رنگ‌های محبوب در میان آقایان است که در فصل تابستان این رنگ‌ها تبدیل به رنگ‌های سبز، آبی و دیگر رنگ‌های روشن می‌شود. پیراهن مردانه کیکی رایکی چهارخانه یکی از مدل‌های محبوب در بازار است که تنوع رنگی بسیار دارد.

اگر می خواهید دیگران همیشه در مورد شما حس خوبی داشته باشند و شما را یک فرد حرفه ای بدانند، نباید از پیراهن آستین کوتاه در جلسات کاری و مناسبت های رسمی استفاده کنید. این نوع لباس بیشتر جنبه ی اسپرت دارد و بهتر است در مهمانی های خودمانی و دوستانه پوشیده شود. بهتر است پیراهن چهارخانه را، با شلوار جین آبی روشن ست کنید. رنگ سفید، تناژ تطبیق پذیری دارد و یک رنگ پرانرژی و کلاسیک است. ترکیب کت تیره با پیراهن آستین کوتاه سفید رنگ، در هر مکانی کاربرد داشته و مختص به زمان خاصی نیست. ترکیب این دو، آزادی عمل بیشتری در انتخاب کراوات به شما می‎دهد و می‎توانید از کراوات طرح‌دار نیز در صورت تمایل استفاده کنید.

پیراهن مردانه آستین کوتاه سفید مشکی

از طرف دیگر اگر طول پیراهن بیش از حد کوتاه باشد؛ گویی که پیراهن ناقص است. نکته دیگر در مورد اندازه عرض آستین پیراهن آستین کوتاه است. اگر این عرض بیش از حد کم باشد و حالت لوله تفنگی پیدا کند.

  • تمامی حقوق محصولات و وبسایت متعلق به برند جی تی هوگرو بوده و برای این برند محفوظ است.
  • ار رنگ پوسته شما سبزه است و کمی تیره تر از حد نرمال هستید همه رنگ ها را در تونالیته تیره انتخاب کنید.
  • در مقابل الیاف مصنوعی ارزان‌تر بوده و چروکیده نمی‌شوند.
  • به عنوان مثال از پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه کلاسیک برای رفتن به موقعیت‌های غیررسمی و یا رفتن به کافه‌ها استفاده می‌کنند.

به طور کلی پیراهن مردانه معمولاً به عنوان لباسی است که مردان در زیر لباس های رسمی می‌پوشند. این نوع پوشاک به دو دسته پیراهن مردانه آستین کوتاه و پیراهن مردانه آستین بلند تقسیم می‌شود. همچنین دارای گونه‌های مختلف یقه دار و بدون یقه می‌باشند. شما میتوانید انواع پیراهن های مردانه آستین کوتاه را در مدل های ساده طرح دار وبا انواع یقه ها مانند یقه انگلیسی ،یقه پولو ،یقه دیپلمات در فروشگاه پیراهن مردانه ونکات تهیه نمایید. در هنگام خرید پیراهن آستین کوتاه، باید اندازه و سایز آن را در نظر بگیرید.

محصولات

خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه 100% اورجینال+ارسال رایگانخرید با قیمت ارزان زئوس

بهتر است قبل از شستشو لباس خود را برعکس کنید و به جای استفاده از خشک­ کن، لباس خود را در هوای آزاد خشک کنید. از نور مستقیم خورشید برای خشک کردن لباس­های خود استفاده نکنید. © تمامی حقوق برای لیسته محفوظ بوده و استفاده از مطالب برای مقاصد غیرتجاری با درج لینک منبع مجاز است. 3- بررسی کنید که بند ها دست دوز بوده و دوخت های نامنظم دارند، این ویژگی معمولاً نشان دهنده کیفیت بالای پیراهن است. 1- دکمه های پیراهن را ببندید، باید بتوانید دو یا سه انگشت خود را بین یقه پیراهن و گردن خود قرار دهید.

پالتو شتری مردانه پالتو شتری مردانه یک کت همه کاره است که می توان به راحتی با هر نوع لباسی ست ک… شستشو با ماشین لباسشویی با حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد ، اتوکشی با حداکثر دمای ۱۱۰ درجه سانتیگراد ، از خشک کن استفاده نشود از تماس مواد سفید کننده با لباس اجتناب شود . شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت کالابت را خرید پیراهن استین کوتاه می پذیرم .