خرید درایو نوری کامپیوتر دی وی دی رایتر کامپیوتر | techpowerup

اما در برخی مواقع که اطلاعات از نرم افزارهای کم سرعتی چون فتوشاپ یا مدیا پلیر دریافت می شوند روند رایت با مشکل مواجه شده و شما پیغام buffer underrun و یا buffer underflow را دریافت خواهید نمود. برای رفع مشکلاتی این چنین کمپانی های سازنده دی وی دی رایتر ها و همچنین شرکت های طراحی نرم افزار های رایت DVD مثل NERO برای مدتی لیزر دستگاه را متوقف می نمایند تا بافر مجددا از اطلاعات ارسالی پر گردد و آن گاه ادامه روند رایت از سر گرفته خواهد شد. بنابراین برای رفع این مشکل یک حافظه ثانیوه در محلی بین CPU و هارد یا رایتر قرار داده می شود این که حافظه ثانویه بافر نام دارد. وظیفه بافر ذخیر اطلاعات ارسال شده از سوی CPU به منظور استفاده قطعاتی چون هارد و رایتر می باشد.

  • این درایوها، از طریق اپتیک یا نور، داده های روی سی دی یا دی وی دی اصلی را خوانده و حفظ می نمایند ، و به واسطه ی یک نرم افزار واسطه، دیتاها را از طریق دی وی دی رایتر اکسترنال بر روی دی وی دی دیگری ، کپی می نمایند .
  • در این مقاله اطلاعاتی در مورد چگونگی عیب یابی مشکلات مربوط به CD و DVD در رایانه رومیزی یا لپ تاپ ارائه می شود.
  • درایو اکسترنال یا درایو خارجی، یک درایو مستقل خارج از محفظه سیستم کامپیوتر است که منبع تغذیه و فن مخصوص خود را دارد و توسط یک کابل به کامپیوتر متصل می شود.
  • نیز به شما ارائه می گردد که می تواند جهت اتصال به لپ تاپ و کامپیوتر شخصی از آن بهره گیرید.

اگر چنین باشد ، پس برنامه ای در رایانه شما وجود دارد که از کارکرد عادی درایو جلوگیری می کند. اگر درایو DVD شما در Device Manager نشان داده نشود ، ممکن است کابل آن شل شده باشد. وقتی کامپیوتر از یک مکان به مکان دیگر منتقل می شود ، کابل ها به طور تصادفی از برق جدا می شوند. اگر درایو سی دی های دیگر را بخواند ، احتمالاً اولین مشکل کثیفی سی دی است.

دی وی دی و بلوری رایتر

شرکت پی سی بلد یکی از مراکزی است که با سابقه سال‌ها کار و تجربه تعمیر برندهای مختلف «مثل DELL، ASUS، HP و…» می‌تواند به صورت تضمینی خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد. مواردی که ذکر شد تنها بخش کوچکی از مواردی است که باید توسط تعمیرکار بررسی و برطرف شود. از این جهت می‌توان به اهمیت نقش یک مرکز خوب برای تعمیر دی وی دی رایتر لپ‌تاپ یا کامپیوتر پی برد. مشکل دیگر ، نشناختن دی وی دی رایتر اکسترنال در کامپیوتر یا لپ تاپ هست. از این درایو می توانید برای خواندن و نوشتن اطلاعات از دیسک های سی دی و دی وی دی بهره گیرید.

http://asanbehbar.irدر صورت مجله خبری سخت افزار کامپیوتر به راهنمایی، از طریق چت آنلاین سایت پاسخگوی شما هستیم. یعنی، می‌توانند اطلاعات ضبط شده روی این دیسک‌ها را پاک کرده و مجدداً روی آن بنویسند. می توانند روی نوع خاصی از دیسک (CD-RW، DVD-RW و DVD-RAM)، به دفعات اطلاعات ضبط کنند. می‌توانند روی نوع خاصی از دیسک (CD-R و DVD-R) فقط یک بار، اطلاعات را ضبط کنند. فقط می‌توانند اطلاعات روی دیسک را بخوانند و نمی‌توانند روی آن بنویسند.

درایو نوری اکسترنال ایسوس

این دستگاه در اصل همان سی دی رام یا سی دی رایتر است که به راحتی بر روی هر رایانه نصب می‌گردد. درایو نوری اکسترنالeBAU108توانایی پشتیبانی ازهمه‌ی فرمت‌هایCD و DVD را دارد. این محصول از توانایی رایت اطلاعات روی انواع دیسک‌ها، حتیDVDهای دولایهنیز برخوردار می‌باشد. نمونه‌ی دیگری از درایوهای نوری اکسترنال برند ایسوس، مدل KYE-168 می‌باشد.

تعویض دی وی دی درایو لپ تاپ