خرید انواع پلنیوم باکس مناسب کانال تهویه هوا قیمت میراکالا

خرید انواع پلنیوم باکس مناسب کانال تهویه هوا قیمت میراکالا

درواقع هنگام نصب کانال باکس با سه روش رو به رو هستید که شامل نصب روی دیوار، کنف و سقف کاذب می‌باشد. البته این نکته را به یاد داشته باشید که برای نصب پلنیوم باکس از هیچ‌گونه پیچ و مهره‌ای استفاده نمی‌شود. از طرفی برای وصل کردن کانال باکس از لبه‌های خم‌دار و بست‌های خرچنگی استفاده می‌شود تا بتوانند جعبه توزیع هوا را وصل کنند.

شیوه هایی همچون ساپورت گیری از سقف، نصب روی سازه سقف های کاذب، نصب روی شاسی فلزی، روش های گوناگون نصب این محصول را تشکیل می دهند. از باکس های گوناگون می توان به باکسِ پشتِ دریچه های سقفیِ چهارطرفه ی تایلی و یا دیگر انواعِ دریچه ها اشاره نمود که تصاویرِ متنوعِ باکسها به تفصیل در ذیلِ این توضیحات، قابل مشاهده کانال باکس است. گروه صنعتی دهش مفتخر است همگام با صنعت روز دنیا با همکاران مجرب در اجرای کانال های از پیش عایق شده در خدمت آبادانی و پیشرفت ایران عزیز و رفاه حال هموطنان گرامی می باشد. به طور معمول به ازای هر ۸۰ سانتی متر است یک ورودی هوا در نظر گرفته می شود اما این فواصل نباید از ۱۲۰ سانتی متر تجاوز کند. ☆ به دلیل سبکتر بودن نیاز به ساپورت کمتری برای نصب داشته و ۲۵% سریع تر از گالوانیزه نصب می شود.

  • جعبه تنظیم هوا تنها در صورتی که دارای دریچه هوای متصل باشد برای افراد قابل رویت بوده و در صورت نیاز قابلیت رنگ‌آمیزی بر اساس سلیقه مشتری را نیز دارد.
  • امکان تعبیه ی لبه ی خم دار در قسمت دهانه ی خروجی هوا، که باعث اتصال دریچه هوا بوسیله بست های خرچنگی به باکس می شود.
  • این لوله ها مدلهای مختلفی دارند و اغلب از لوله های عایق دار استفاده می شود.
طول و تعداد دریچه های خروجی این پلنیوم ها نیز وابسته به محیط مورد استفاده شما می تواند تغییر کند. دریچه هایی که بر روی آن نصب شده اند این امکان را به شما می دهند که دیگر نگران سوراخ کردن قاب نداشته باشید. پلنیوم باکس یک محصول نسبتا جدید است که به سبب ساخت منحصر به فردی که دارد برای هوادهی یکنواخت و استاندارد استفاده می شود.

ابعاد دهانه پلنیوم باکس ها با توجه به ابعاد پشت دریچه خطی اسلوت انتخاب می شوند . در شرایطی که احتمال ایجاد تقطیر و تعریق رطوبت هوا روی سطح پلنیوم وجود داشته باشد باید از عایق های حرارتی در پلنیوم باکس ها استفاده کرد. این نوع از کانال باکس در صورت سفارش مشتری همراه با دریچه هوای همراه در ابعاد، نوع دریچه هوا و رنگ مدنظر تولید خواهد شد. عدم‌نیاز به اتصالات جدید در هنگام نصب دریچه تنظیم هوا در سیستم هوارسانی و کاهش درصد هدر رفت انرژی در کنار وجود عایق الاستومری نیز به افزایش کیفیت کار کمک خواهد نمود.

معمولاً رنگ پلنیوم باکس در سقف های کاذب رنگ مشکی ۹۰۰۵ مات به صورت الکترواستاتیک کوره ای می شود. دریچه‌های اسلوت با Plenum Box روی سقف‌های کاذب اجرا می‌شوند و بدون این‌ که هیچ‌گونه پیچی قابل ‌مشاهده باشد، زیرا جعبه‌هایی برای پلونیم باکس طراحی ‌شده است. به عبارتی این وسیله برای تجمع هوا در پشت دریچه استفاده می‌شود که در نهایت هوا را به‌ صورت یکنواخت منتشر می‌کند.

لوله فلکسیبل هوا

به دلیل استفاده از عایق های صوتی و حرارتی در پلنیوم باکس هیچ گونه صدای هوای شناور از داخل آن شنیده نمی شود. همانطور که می دانید مشخصه دکوراتیو بودن این محصولات باعث شده کارایی گسترده ای در مکان های مختلف مانند منازل مسکونی، پاساژها، مجتمع های تجاری، هتل ها و حتی ادارات داشته باشند. شما قادر به آن هستید که از این محصول به صورت کاملا مخفی استفاده کنید که تاثیر چندانی بر زیبایی سقف و یا دیوار مورد استفاده نداشته باشند. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. از باکس های گوناگون می توان به باکس پشت دریچه های سقفی چهارطرفه ی تایلی و یا دیگر انواعِ دریچه ها اشاره نمود.

کانال فلکسیبل الاستومری

شاید بسیاری از افراد با کارایی پلنیوم باکس‌ها آشنایی نداشته باشند، در واقع باید بگوییم که این وسیله همانند یک باکس اختلاط هوا کار خود را انجام دهد که توسط آن پخش هوا به ‌صورت لایه‌ای و آرام‌ آرام انجام می‌گیرد. پلنیوم در واقع از ورقه‌های گالوانیزه‌ای و استیل که دارای ضخامت طول و عرض متفاوتی هستند، تولید می‌شوند. کاربران می توانند با توجه به ابعاد و اندازه‌های که در دسترس دارید، همچنین شرایط سقف کاذب، طول و عرض دریچه‌های خطی و … پلنویم باکس خود را سفارش دهند. جنس ورق آن ها از گالوانیزه به ضخامت نیم میلیمتر به بالابوده همینطور بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه های خطی و اسلوت طراحی می گردند. باکس پلنیوم همانطور که از نام آن مشخص است یک جعبه است که به منظور ترکیب هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

پلنیوم باکس و فیلتر باکس

باکس پلنیوم را می توانید متناسب با نیاز خود در محیط مورد نظر از جنس های مختلفی مانند گالوانیزه و یا آلومینیومی سفارش دهید. بست های خرچنگی یکی از آپشن های موجود در طراحی پلنیوم باکس هستند که با استفاده از آنها دیگر نیازی به سوراخ کردن دریچه ها نیست. این موضوع تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر محصول خواهد داشتو نیازی به درپوش نخواهد بود. در طراحی پلنیوم باکس ها از ورق 5 دهم میلی متر با جنس گالوانیزه استفاده می شود. باکس های انتقال هوا از جنس استیل و گالوانیزه و آلومینیوم ساخته می شوند و با ضخامت های مختلف هستند. باکس ها به صورت سفارشی ساخته میشوند و ابعادشان بر اساس ارتفاع و عرض محل مورد نظر متغیر خواهد بود.