خدمات ریخته‌گری اینتل اتحادی را برای فعال کردن امنیت ملی و برنامه‌های دولتی تشکیل می‌دهد

خدمات ریخته گری اینتل (IFS) امروز یک برنامه افزودنی استراتژیک را به برنامه شتاب دهنده اکوسیستم طراحی خود راه اندازی کرد. اتحاد جدید USMAG (نظامی، هوافضا و دولت ایالات متحده) یک اکوسیستم طراحی قابل اعتماد را با تولید مستقر در ایالات متحده گرد هم می‌آورد تا طراحی و تولید تراشه مطمئن بر اساس فناوری‌های فرآیندی پیشرفته را فراهم کند و الزامات سختگیرانه طراحی و تولید برنامه‌های کاربردی امنیت ملی را برآورده کند. اولین اعضای این برنامه شامل شرکت های پیشرو مانند Cadence، Synopsys، Siemens Digital Industries Software، Intrinsix و Trusted Semiconductor Solutions هستند.

“نیمه هادی ها فناوری های حیاتی برای امنیت ملی ایالات متحده و رقابت اقتصادی و جهانی را فعال می کنند. اینتل متعهد به بازیابی رهبری سرتاسر در تولید تراشه های ایالات متحده از طریق سرمایه گذاری های عمده در تحقیق و توسعه و تولید در مقیاس بزرگ در اینجا در ایالات متحده به عنوان تنها شرکت مستقر در ایالات متحده است. راندیر تاکور، رئیس شرکت ریخته‌گری با قابلیت‌های فرآیندی پیشرفته، IFS به‌طور منحصربه‌فردی برای رهبری این تلاش و گالوانیزه کردن اکوسیستم برای ایجاد یک زنجیره تامین انعطاف‌پذیرتر و مطمئن‌تر برای مشتریان نظامی، هوافضا و دولتی ایالات متحده قرار دارد. خدمات ریخته گری اینتل.

امنیت ملی و برنامه های کاربردی دولتی بر ایمن سازی سیستم های اطلاعاتی حیاتی و شبکه های تصمیم گیری متمرکز هستند که به طراحی و تولید تراشه های مقیاس پذیر نیاز دارند. نیمه هادی های پیشرفته پایه و اساس این سیستم ها و شبکه ها هستند. برنامه‌های MAG علاوه بر نیاز به پیشرفته‌ترین فناوری‌های فرآیندی، الزامات عملکردی منحصربه‌فردی مانند سخت شدن تشعشع با طراحی، تحمل وسیع دمای محیط و موارد دیگر را نیز تحمیل می‌کنند. ایمن سازی این تراشه ها مستلزم داشتن قابلیت های سرتاسری در طول چرخه عمر طراحی و ساخت نیمه هادی است. تلاشی نزدیک بین تولیدکنندگان پیشرفته و اعضای اتحاد اتوماسیون طراحی الکترونیکی (EDA)، مالکیت معنوی و خدمات طراحی برای تأمین امنیت عملکردی و عملیاتی مورد نیاز برنامه‌های MAG بسیار مهم است.

اتحاد جدید USMAG بر اساس نقش رهبری IFS در برنامه RAMP-C نمونه‌های اولیه میکروالکترونیک تضمین شده سریع (تجاری) وزارت دفاع ایالات متحده است. برنامه RAMP-C استفاده از یک اکوسیستم ریخته گری نیمه هادی تجاری مستقر در ایالات متحده را برای ساخت مدارهای سفارشی و یکپارچه پیشرفته و مطمئن و محصولات خارج از قفسه مورد نیاز برای سیستم های حیاتی وزارت دفاع تسهیل می کند.

در فوریه 2022، IFS برنامه اکوسیستم طراحی Accelerator خود را راه اندازی کرد تا به مشتریان ریخته گری کمک کند تا محصولات سیلیکونی خود را از ایده به اجرا برسانند. از طریق همکاری نزدیک با شرکت‌های پیشرو در صنعت، IFS Accelerator از بهترین قابلیت‌های موجود در صنعت برای کمک به پیشبرد نوآوری مشتری در پلتفرم ریخته‌گری اینتل استفاده می‌کند. شتاب دهنده IFS مجموعه کاملی از ابزارها، از جمله راه حل های معتبر EDA، IP تایید شده با سیلیکون و خدمات طراحی را در اختیار مشتریان قرار می دهد که به مشتریان اجازه می دهد بر روی ایجاد ایده های منحصر به فرد محصول تمرکز کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

از طریق اتحاد USMAG، IFS با اعضای خود کار خواهد کرد تا آنها را قادر سازد تا برای پشتیبانی از طرح های MAG در گره های فناوری پیشرفته آماده شوند. این اتحاد تضمین می‌کند که ابزارهای عضو EDA برای ارائه روش‌های طراحی ایمن و گردش کار بهینه شده‌اند و می‌توانند در محیط‌های طراحی امن عمل کنند، در حالی که الزامات کیت طراحی فرآیند (PDK) IFS را برآورده می‌کنند. IFS همچنین با اعضای تامین کننده IP کار خواهد کرد تا بلوک های IP طراحی را ارائه کند که با مشخصات MAG برای کیفیت و قابلیت اطمینان مطابقت داشته باشد. در نهایت، IFS اعضایی را که خدمات طراحی ارائه می‌کنند، قادر می‌سازد تا پروژه‌های طراحی USMAG را با استفاده از جریان‌ها و روش‌های مرجع IFS پیاده‌سازی کنند. اتحاد USMAG مسیری امن و مقیاس پذیر را برای به کارگیری طرح هایی که به طور کامل نیازهای منحصر به فرد برنامه های MAG را برآورده می کند، به مشتریان ارائه می دهد.