خانه هوشمند آکو هوشمند سازی ساختمان آکو کرج و تهران-خانه هوشمند آکو

در کمال آرامش از سیستم خانه هوشمند خود استفاده کنید چرا که پس از تمامی مراحل انجام شده ما همچنان در کنارتان خواهیم بود و با پشتیبانی های خود شما را تنها نخواهیم گذاشت. در این مرحله شما می توانید از مشاوره همکاران ما بصورت رایگان در خصوص هوشمندسازی ساختمان و ویلای خود بهره مند شوید. با موبایل و تبلت به راحتی و بی دغدغه از راه دور و هرجای دنیا وسایل خانه خود را کنترل کنید و از جادوی تکنولوژی خانه هوشمند لذت ببرید. خانه هوشمند لوکسین توسط متخصصین ایرانی و با در نظر گرفتن ویژگی‌های ساختمان‌سازی ایرانی طراحی شده است. در خانه هوشمند لوکسین برای برقراری امنیت از رمزنگاری دو طرفه استفاده می‌شود و با بالاترین درجه امنیتی از اطلاعات شما محافظت می‌شود. مشتری می تواند از تمام پتانسیل های سیستم هوشمند براساس نیاز و سلیقه خودش استفاده کند و تمام امکانات پروژه در این بخش بر اساس سلیقه کارفرما و کاربری پروژه راه اندازی و تحویل می شود.

خانه هوشمند آکو هوشمند سازی ساختمان آکو کرج و تهران-خانه هوشمند آکو

نصب انواع پریزها و ماژول های هوشمند به دلیل داشتن قابلیت کنترل از راه دور، در زمینه هوشمند کردن خانه بسیار مورد توجه قرار خانه هوشمند تهران گرفته است. در حالی که پریزهای هوشمند قابل جابه جایی بوده و روی پریزهای معمولی نصب می شوند. حداکثر جریان قابل تحمل در پریزهای مختلف، از ۱۰ تا ۲۰ آمپر متغیر است و متناسب با تجهیز مورد نظر در هوشمندسازی خانه و منازل مسکونی قابل انتخاب می باشد. با هوشمندسازی خانه و منزل امکان بهره برداری از قابلیت های مختلف مانند سیستم روشنایی ، گرمایش و سرمایش هوشمند، سیستم امنیتی و کنترل هوشمند وسایل برقی در مناسب ترین قیمت ها وجود دارد. راحتی، آسایش و افزایش بازدهی ساختمان منازل مسکونی ساده ترین مزایای ناشی از نصب پکیج هوشمند سازی خانه هستند. قیمت خدمات هوشمندسازی ساختمان یا خانه هوشمند با توجه به نوع خدمات، برند مورد استفاده و تعداد تجهیزات مورد نیاز متفاوت میباشد.

  • در نتیجه نیازی نیست برای هر یک از بخش‌ها یک برنامه در تلفن همراه خود داشته باشید.
  • درواقع هزینه در باب هوشمند سازی ساختمان یعنی هزینه برای آرامش و آسایشی که در قالب هیچ فناوری دیگر تا این حد قابل‌دستیابی نیست.
  • همچنین به وسیله اتوماسیون نویسی و دانش خودکارسازی اتفاقات می توان دخالت فردی را در انجام فعالیت های روزانه به حداقل رساند.

پلتفرم جدید خانه هوشمند Control4، دستیار صوتی گوگل را به سیستم خودش اضافه کرد، اینترکام را به روی سایر برندها باز کرد و کنترل کننده مرکزی CA-10 را معرفی کرد. تصور اینکه نیازی نیست تمام ترموستات های یک ساختمان اداری و روشنایی های محیطی را روشن و خاموش کنید، کاربری سیستم های هوشمند اداری را آسان می کند. امروزه سیستم های هوشمند وقت بیشتری به شما برای حضور در خانواده خواهند داد. در خانه هوشمند، پدر خانواده نیازی به کنترل وضعیت چراغ ها و خاموش کردن کولر ندارد.

پروتکل های هوشمند کردن خانه

همان‌طور که به‌راحتی وسایل برقی جای ابزارهای سنتی و مکانیکی را گرفتند، فناوری هوشمند سازی و ابزارهای وابسته بدان نیز آهسته و بی‌صدا ارکان زندگی بشر را در دست می‌گیرند. خانه های هوشمند برای تمام ساختمان ها، برای هر سلیقه و بودجه و برای هر نوع از کاربری یک راهکار ویژه و سلوشن های متنوع و متعددی ارائه می کند. EMSها سامانه‌های کنترلی هستند که با تنظیم عملکرد ساعتی و دوره‌ای تجهیزات از اتلاف انرژی جلوگیری می‌نماید. به این معنا که زمان و محدودهٔ خاموش و روشن شدن دستگاه‌ها را با توجه به داده‌های از پیش تعیین شده‌ای بر اساس یک سامانهٔ یکتا و به کمک ساعت‌های کنترلی تنظیم می‌کند.

تهویه‌ هوشمند

تو این مقاله میخوایم در مورد آیفون تصویری های هوشمند سری R29 صحبت کنیم و با قابلیت هاش آشنا بشیم ، کمپانی آکووکس این مدل… برند Akuvox (آکووکس) کشور چین تولید کننده اینترکام هوشمند، مانیتور داخلی هوشمند، تلفن های هوشمند بر بستر IP و … هدف از تولیدات این شرکت استفاده از فناوری بروز برای بهبود زندگی مردم در ارتباطات، امنیت و راحتی بیشتر می باشد. مبتنی بر کنترل اجزای ساختمان از راه دور است که به وسیله تلفیق دانش های مختلفی نظیر الکترونیک، برق ساختمان، برنامه نویسی و شبکه ساخته می شود. این کلید های دارای انواع مدل های با سیم و بی سیم هستند و برخی مدل ها دارای پردازنده اختصاصی در داخل سخت افزار کلید می باشند.

مزیت خانه هوشمند ایرانی