حماسه علمی تخیلی استراتژی بزرگ Terra Invicta در ماه سپتامبر به مدار زمین پرتاب می شود

حتی اگر کل منظومه شمسی در نوک انگشتان شما باشد، رویارویی اجتناب ناپذیر است. در یک طرف، درگیری‌های چند صد ساله انسان به انسان تا ستاره‌ها کشیده می‌شود، در حالی که از سوی دیگر، لژیونی از مهاجمان بیگانه به دنبال تصرف زمین هستند. بازیکنان از فناوری بیگانه و نبوغ انسانی برای ساخت ناوگان سفینه های فضایی مسلح و توسعه دکترین های تاکتیکی استفاده خواهند کرد. نبرد حول یک شبیه سازی واقع گرایانه از فیزیک نیوتنی ساخته شد، جایی که حرکت به همان اندازه قدرت شلیک حیاتی است. با گسترش تهاجم در سراسر جهان، افزایش فعالیت بیگانگان بر روی زمین، انتخاب های سختی را به همراه خواهد داشت.

ویژگی های اصلی:

  • از میان هفت جناح مختلف که به دنبال کنترل زمین از طریق اهداف و استراتژی های منحصر به فرد هستند، انتخاب کنید
  • منظومه شمسی را در یک نقشه استراتژی در حال تغییر کاوش کنید
  • بهبود توانایی های سیاستمداران، دانشمندان و کارگزاران برای به دست آوردن مزیت ژئوپلیتیکی
  • یک سیستم تحقیقاتی جهانی که فرصت هایی برای رقابت و همکاری بین جناح ها ایجاد می کند
  • رویدادهای مصور که انتخاب های دشواری را در رابطه با فعالیت رو به رشد فرازمینی روی زمین ارائه می دهند
  • طرح های سفینه فضایی که از بهترین حدس و گمان های علمی و داستان های علمی تخیلی سخت استفاده می کنند
  • تسلط بر حرکت و مانور در گرانش صفر در فضای سه بعدی برای ادعای پیروزی در مبارزات تاکتیکی بلادرنگ با مکث
  • از ایستگاه های سیاره ای برای سوخت رسانی به کشتی ها، انجام تحقیقات یا ساخت و ساز استفاده کنید

در آستانه تهاجم بیگانگان، چه کسی فرماندهی بشریت را بر عهده خواهد گرفت؟ آیا از زمین در برابر بیگانگان محافظت می کنید، با آنها متحد می شوید یا خدمت می کنید؟ Terra Invicta، یک بازی استراتژیک حماسی بزرگ که در 26 سپتامبر در Early Access عرضه می شود، توسط سازندگان مودهای تحسین شده Long War در XCOM 1 و 2 می آید. با ورود غیرمنتظره یک نیروی بیگانه که به منظومه شمسی ما نفوذ می کند، بشریت دچار شکستگی شده است. که قادر به ایجاد یک پاسخ متحد به تهاجم قریب‌الوقوع نیستند، جناح‌های رقیب ظاهر می‌شوند که هر کدام فلسفه‌ها، اهداف و خواسته‌های خود را در مورد مزاحمان مرموز دارند. بازیکنان باید یکی از این گروه ها را رهبری کنند و از نقاط قوت منحصر به فرد خود در مبارزه برای کنترل منابع زمین استفاده کنند، همانطور که شما برای مبارزه نهایی برای کنترل آینده بشریت آماده می شوید. آیا به اربابان بیگانه جدید خود خدمت خواهید کرد، برای حفظ برتری انسانی مبارزه خواهید کرد، یا در عوض به ستاره ها می روید و آن دشمنی های کوچک را پشت سر می گذارید؟

Terra Invicta با پر کردن شکاف بین زمین آشنای زمین و دوردست‌های منظومه شمسی، مضامین طرح تهاجم بیگانگان را ارتقا می‌دهد و همه آن را به 11 می‌رساند. این کمپین به‌عنوان یک بازی شطرنج ژئوپلیتیک زمین آغاز می‌شود که در آن بازیکنان باید به‌طور استراتژیک برای کنترل بر روی زمین رقابت کنند. ملل و منابع این سیاره به عنوان رهبران جناح، بازیکنان مزایا و عواقب اقدامات خود را می سنجند، اما اینکه چگونه دست بالا را به دست آورند، کاملاً به آنها بستگی دارد.

از آنجا، بازیکنان باید پشتیبانی، منابع را جمع آوری کنند و مبارزه را در فضا با ایستگاه های مداری، پایگاه های راه دور و ناوگان فضایی رهبری کنند. همانطور که بازیکنان اولین گام های خود را در استعمار منظومه شمسی برمی دارند، باید برای جنگ های آینده آماده شوند.

آیا آماده هستید که مبارزه را در فضا به عهده بگیرید و رهبری کنید؟ Terra Invicta با دسترسی زودهنگام در تاریخ 26 سپتامبر با قیمت 39.99 دلار / 39.99 یورو / 34.99 پوند / 4980 ین عرضه می شود. بازی را به لیست علاقه مندی های خود در Steam اضافه کنید و برای درگیری هایی که در انتظار شما هستند آماده شوید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران