حقایق جالب آسانسور ها در اطراف ما آسانسور غدیر تولید کننده درب سماتیک، سلکوم و لولایی

حقایق جالب آسانسور ها در اطراف ما آسانسور غدیر تولید کننده درب سماتیک، سلکوم و لولایی

از ویژگی های آن ها، لوستر ها و مبلمان لوکس و کف فرش منبع شده می باشند. در این آسانسور ها مسافران در آرامش می نشینند تا به طبقات دیگر برسند. در سیستم سه به یک و چهار به یک » سیستم بکسل بندی تقریبا به همین صورت است اما با این تفاوت که تعداد فلکه های هرزگرد و نحوه جایگذاری آنها متفاوت میباشد.

امروزه سیستم های جدیدی از قبیل آسانسور هوشمند، آسانسور اینترنتی و آسانسورهای سبز و سازگار با محیط زیست در صنعت آسانسور طراحی و تولید شده اند که از دانش و فناوری مدرنی برخوردارند که می تواند در آینده تحول شگرفی در این صنعت ایجاد کند. در این رابطه شرکت هیرو آسانسور با تمام توان کوشش کرده است تا از فناوری های روز جهانی در طراحی و ساخت آسانسورهای جدید استفاده کند تا بتواند نیازهای کاربران و مشتریان را با فناوری های روز و با کم ترین مشکلات برطرف کند. به گونه ای که چنین آسانسورهایی کار جابجایی را در ساختمان ها نسبت به گذشته بسیار آسان کرده است. یکی از مهمترین و اصلی ترین نگرانی های بسیاری از خریداران آسانسور را، قیمت این تجهیزات شکل داده است. شما می توانید از همین وب سایت پیش روی خود، متفاوت ترین انواع بالابرها را مورد بررسی قرار داده و با توجه به سلیقه و قدرت مالی خود، مناسب ترین این محصولات را سفارش دهید. البته می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت بروز و دقیق هر یک از انواع بالابرهای موجود در وب سایت ما، با همکاران ما در تماس بوده و راهنمایی ها و اطلاعات مد نظر خود را به دست آورید.

  • این وسیله کاربردی دارای قطعات زیادی است که تمام آنها یک هدف را دنبال میکنند.
  • با گسترش پیدا کردن شهر ها و پیشرفت صنعت ساختمان سازی، انسان برای جابجایی راحت تر میان طبقات ساختمان ها، به آسانسور نیاز دارد.
  • در صورت نیاز می توانید به بخش پله برقی وب سایت نیز مراجعه و مطالب مرتبط را مطالعه کنید.
  • خرید این موتور به جای موتور های گیربکس دار، به مرور به نفع شما خواهد بود.
  • مناسب برای ساختمان هایی که فضای کافی را برای تاسیس موتورخانه ندارند.

مراحل ابتدایی بازدید از پروژه ها و مشاوره خرید بدون دریافت هزینه انجام می شود . برای انتخاب و خرید قطعات آسانسور و یا نصب و راه اندازی یک مجموعه کامل آسانسور در یک پروژه، باید به نکات بسیار زیادی توجه کرد. تجهیزات مرتبط با آسانسور انواع متنوعی دارند، همچنین سیستم کلی آسانسور نیز دارای انواع مختلفی می باشد. بنابراین بر اساس نیازمندی مشتریان، کارشناسان متخصص این حوزه متناسب با شرایط ساختمان بهترین انتخاب را برای استفاده کنندگان خواهند داشت. در آسانسورهای هیدرولیک به خاطر اینکه کادر وزنه وجود ندارد و سیستم جک هیدرولیکی باید تمامی کابین و مسافران را جا به جا کند نیاز به موتورهای قوی تری هست.

خطا در لحظه استارت آسانسور

این آسانسور‌ها در زمان قطع برق هم می‌توانند به کار خود ادامه دهند. دارای صدای کم و حرکت نرم و آهسته برای جا به جایی بین طبقات هستند. این آسانسورها، دسترسی به ساختمان‌ها را برای رانندگان آسان‌تر می‌کنند. برخی از آن‌ها حتی می‌توانند بچرخند، به طوری که راننده فقط به جلو حرکت کند و هرگز نیاز نباشد دور بزند یا دنده عقب بگیرد. آسانسور طراحی شده برای حفاظت اضافی، تحت کنترل مستقیم آتش نشانی و خدمات امداد نجات است و در مهار آتش استفاده می‌شود. اگر ساختمان دارای طبقات ۱۸ متر بالاتر یا ۱۰ متر پایین تر از سطح دسترسی به خدمات آتش نشانی باشد، یک آسانسورآتش نشانی مورد نیاز است.

آسانسورهای الکتریکی در مقایسه با آسانسورهای که هیدرولیکی و دیگ بخار بسیار سریع‌تر بودند و همچنین قابلیت جابه‌جایی بارهای بسیار سنگین‌تر را نیز داشتند. بدین ترتیب این صنعت به طور مستمر پیشرفت کرده و نهایتا به آسانسورهای امروزی دست پیدا کرده ایم. دکمه اضطراری آسانسور که در مدار فرمان قرار داده می‌شود برای قطع کامل برق سیستم در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرد، که باعث از کار افتادن آسانسور و ایستادن کابین می‌شود. به طور خلاصه با فشردن دکمه اضطراری آسانسور، برق سیستم قطع شده و دستگاه در هنگام بروز خطر به حالت امن تغییر وضعیت می‌دهد.

طراحی آسانسور ۹ و ۱۰ نفره

لاستیک زیر موتور، لاستیکی نرم و مسطح تهیه شده از الیاف منعطف و محکم است که به کمک پیچ‌های مخصوص در زیر موتور نصب می‌شود. این لاستیک‌ها از عناصر ضروری و مهم موتور آسانسور محسوب می شوند که لرزش موتور را به حداقل می‌رسانند. لاستیک‌ها علاوه بر کاهش لرزش موتور، از انتقال لرزش به کابین و سایر اجزای ساختمان پیشگیری می‌کنند. اهمیت استفاده از این اقلام هنگام فرسودگی آن‌ها و سروصدای اضافی موتور آشکار می‌شود. پیچ و لاستیک زیر موتور آسانسور عاملی مؤثر در کاهش لرزش موتور و افزایش عمر مفید آن محسوب می‌شوند.

هریک از این مدل‌ها ساختار و خواص منحصربه‌فردی دارند که هنگام انتخاب باید به آن توجه ویژه داشت. درب آسانسوردرب های آسانسورها علاوه بر اینکه بر ایمنی آسانسور می افزایند، برای ایجاد زیبایی و جذابیت در ساختمان ها بسیار مهم هستند. البته قبل از اینکه به انواع آن بپردازیم باید بدانیم جنس درب آسانسور در طبقات می تواند با توجه به سلیقه افراد متفاوت باشد اما معمولا از فلز با تزئین استیل طرح دار استفاده می شود.

این امر به خاطر آن است که مکانیزم این آسانسور در حالت عادی بدون حرکت و قفل است و تسمه تنها عامل حرکت می‌باشد و در صورت پاره شدن تسمه آسانسور از کار می‌ایستد. این نوع آسانسور هم نیازی به موتورخانه ندارد ولی بر خلاف نوع قبلی آسانسور که محدودیت نفرات داشت، آسانسور پیچی محدودیتی برای حمل ندارد و این خود یک مزیت نسبت به آسانسور پنوماتیک می باشد . طبق آنالیز ترافیک و بررسی محدودیت های ابعادی، آسانسور مناسب به لحاظ ظرفیت، سرعت جابجایی و تعداد مورد نیاز برای ساختمان انتخاب می شود. سپس بر مبنای جداول ابعاد و سایزهایی که طبق مقررات EN81 و توصیه های استاندارد ISO پیش بینی شده است، مناسب ترین ابعاد و سایزهای انتخاب و کار طراحی آن ها انجام می شود. علاوه بر قیمت، نصب و راه اندازی آسانسورها هم از نظر هزینه با یکدیگر تفاوت دارد. به این منظور کارشناسان پس از حضور در محل ساختمان و بررسی شرایط آن می توانند هزینه نصب و راه اندازی آن را تخمین بزنند.