حالت Gunfight بازگشت انفجاری در Call of Duty: Modern Warface II فصل 03 دارد.

مکان آیتم های مورد علاقه خود را در هر نقشه Gunfight کشف کنید تا در مسابقات آینده از مزیت استفاده کنید. قدرت تجهیزات را نیز دست کم نگیرید. فقط اطمینان حاصل کنید که وقتی دشمن در را می زند، کار شما به پایان رسیده و آماده مبارزه هستید.

Modern Warfare II و Warzone 2.0 Season 03 توسط Infinity Ward و Raven Software با پشتیبانی توسعه اضافی ارائه شده توسط (به ترتیب حروف الفبا) Activision Central Design، Activision Localization Dublin، Activision QA، Activision Shanghai، Beenox، Demonware، High Moon Studios در حال توسعه است. ، نرم افزار Raven، Sledgehammer Games، Team Ricochet، Toys for Bob و Treyarch.

قرار گرفتن در معرض بیماری: یکی دیگر از چهار مکان برتر Gunfight در زمان راه اندازی.

لیست پخش Gunfight شامل چهار محیط نزدیک مناسب برای بازی 2v2 است: Alley، Blacksite، Exhibit و Shipment.

کوچه: جایی در منطقه المزره، یک بازار کوچک خالی است، زیرا تیم‌های ضربتی آماده ورود می‌شوند و سلاح‌ها داغ می‌شوند.

ارسال: نمادین و عالی برای بازی 2v2، اپراتورها از زمان معرفی آن در به‌روزرسانی فصل 01 Reloaded، برای حمل و نقل مبارزه کرده‌اند.

شروع از صفر در Gunfight: OSP

فصل 03 نیز نوع بازی Gunfight را معرفی خواهد کرد: OSP (تدارکات در محل). در این نسخه از Gunfight، اپراتورها با چیزی جز مشت خود وارد نقشه می شوند. سلاح ها و تجهیزات را در سراسر نقشه قرار دهید و دشمن را از بین ببرید. مکان سلاح‌ها در هر مسابقه ثابت می‌ماند، بنابراین شما همیشه یک تفنگ تهاجمی یا تفنگ دستی را در همان مکان پیدا خواهید کرد، اگرچه سلاح دقیق ممکن است تغییر کند.

زمانی که Gunfight در فصل 03 Call of Duty: Modern Warfare II که در 12 آوریل عرضه می‌شود، بازمی‌گردد، یک دوست را بگیرید و برای مقابله با دو نفر دیگر آماده شوید. پیروزی دور و با تنها یک عمر در هر نوبت، هر حرکت مهم است. این که آیا شما نیاز دارید که در حالت کامبک پیشرفت کنید یا این اولین دوئل 2v2 شما است، قوانین تعامل و نکاتی برای ادعای پیروزی را بخوانید. دنیای Call of Duty: Modern Warfare II با یک جنگ قدرت جهانی که در معرض دید عموم قرار دارد، در هرج و مرج قرار می گیرد.

ضربات 101
در Gunfight دو تیم دو نفره در یک مسابقه رفت و برگشت به مصاف هم می روند. هیچ باززایی یا بازسازی سلامتی وجود ندارد و به همه بازیکنان در شروع هر نوبت بارگیری تصادفی یکسان داده می شود. بارگذاری اختصاص داده شده هر دو نوبت تغییر می کند، و شما هرگز نمی دانید که قرار است چه چیزی به دست آورید. می توانید در یک نوبت با تفنگ های تک تیرانداز از دور آتش عوض کنید، سپس در نوبت بعد با تفنگ های ساچمه ای وارد شوید. هر Loadout شامل تجهیزات کشنده و تاکتیکی است.

به عبارت دیگر، آنچه داده شده است را بگیرید و آن را عملی کنید. در هر دور، بازیکنان 40 ثانیه فرصت دارند تا تیم دشمن را حذف کنند. اگر زمان تمام شده باشد و هر دو تیم هنوز زنده باشند، یک پرچم اضافه کاری به مدت ده ثانیه روی نقشه ظاهر می شود. اولین تیمی که پرچم را تسخیر کند یا تیم دشمن را از بین ببرد، برنده راند است. اگر هیچ یک از تیم ها در وقت اضافه برنده نشوند، تیمی که بیشترین سلامتی را داشته باشد برنده می شود. اولین تیمی که در شش دور پیروز شود، برنده مسابقه است.

وب سایت سیاه: یک زمین آموزشی برای اپراتورهایی که مایل به بازگشت به منطقه جنگی هستند. مکان آن طبقه بندی شده است. Blacksite همچنین به گولاگ جدید در Call of Duty: Warzone 2.0 Season 03 تبدیل خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر، به www.callofduty.com و www.youtube.com/callofduty بروید و دنبال کنید @Activision و @ندای وظیفه در توییتر، اینستاگرام و فیسبوک.





مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران