حافظه‌های G.SKILL Trident Z5 RGB و Ripjaws S5 Series DDR5 جایزه طراحی Red Dot 2022 را دریافت کردند.

حافظه‌های G.SKILL Trident Z5 RGB و Ripjaws S5 Series DDR5 جایزه طراحی Red Dot 2022 را دریافت کردند.

سرعت فوق العاده در سبک با سری Ripjaws S5
نسل بعدی حافظه های DDR5 سری Ripjaws S5 از طراحی کروماتیک مینیمالیستی الهام گرفته از راه راه ها و شبکه های مسابقه کلاسیک استفاده می کند. حافظه Ripjaws S5 با ارتفاع کم فقط 33 میلی‌متر، انتخابی ایده‌آل برای ساخت‌های کوچک Mini-ITX یا سیستم‌هایی با خنک‌کننده‌های بزرگ پردازنده است. موجود در رنگ مشکی مات یا سفید مات برای مطابقت با بسیاری از تم های ساخت کامپیوتر.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران محصولات حافظه سری G.SKILL Trident Z5 RGB و Ripjaws S5 DDR5 که در میان بیش از هزاران مورد برجسته قرار گرفته‌اند، در بسیاری از زمینه‌ها از استانداردهای محصول، از جمله درجه نوآوری، عملکرد، کیفیت رسمی، ارگونومی، از معیارها و انتظارات سخت‌گیرانه هیئت داوران فراتر رفته‌اند. ، دوام، محتوای نمادین و احساسی، حاشیه محصول، کیفیت صریح و سازگاری با محیط زیست.

طرح خانواده Trident Z5

خانواده محصولات کاملاً جدید Trident Z5 عناصر هایپرکار را در طراحی نمادین هدبند Trident با نمای بیرونی شیک و آینده نگرانه گنجانده است. دارای یک نوار آلومینیومی برس‌خورده مشکی که در بدنه مشکی مات نقره‌ای یا پودری صاف پوشانده شده است و روی آن نوار مشکی پیانویی شیک در سری Trident Z5 یا نوار نور RGB شفاف بهینه شده برای روشنایی سیال در سری Trident Z5 RGB قرار گرفته است. کیت های حافظه خانواده Trident Z5 برای طیف وسیعی از رایانه های شخصی با کارایی بالا ایده آل هستند.

G.SKILL International Enterprise Co., Ltd.، تولید کننده پیشرو در حافظه های بازی و تجهیزات جانبی با عملکرد فوق العاده در جهان، افتخار جایزه Red Dot را دریافت کرد: طراحی محصول 2022 برای حافظه های Trident Z5 RGB و Ripjaws S5 Series DDR5 برای عملکرد استثنایی و خلاقانه. طراحی محصول.