جمهوری گیمرهای ایسوس Strix G35CA را معرفی کرد

ماشین‌های ROG Strix برای ارائه تجربه‌های بازی با کارایی بالا ساخته شده‌اند و ROG Strix G35CA نیز از این قاعده مستثنی نیست و از پردازنده 24 هسته‌ای و 32 رشته‌ای Intel Core i9-13900KF پشتیبانی می‌کند. این پردازنده که با استفاده از معماری Raptor Lake اینتل ساخته شده است، از ترکیبی از هسته های با کارایی بالا و هسته های کم مصرف و در عین حال قدرتمند استفاده می کند. این پردازنده برای ویندوز 11 بهینه سازی شده است و می تواند به طور هوشمند وظایف را بین هسته ها اختصاص دهد تا عملکرد بالا را بدون کاهش بهره وری انرژی حفظ کند و تجربه بازی یکپارچه ای را برای کاربران فراهم کند. این پردازنده با حداکثر فرکانس بوست تا 5.8 گیگاهرتز، انتخاب روشنی برای گیمرهایی است که بهترین سخت افزار را می خواهند.

قدرت گرافیکی شاخص

یک پردازنده قدرتمند شایسته جفت شدن با یک پردازنده گرافیکی پرچمدار است، بنابراین G35CA دارای کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3090 است. با 24 گیگابایت حافظه رم ویدیویی GDDR6X با سرعت فوق العاده، گیمرها می توانند هر بافتی را به حداکثر برسانند و حافظه فراوانی برای ذخیره دارند. GeForce RTX 3090 با هسته‌های RTX و Tensor با کارایی بالا، برای پشتیبانی از ردیابی اشعه همهجانبه و همچنین کدگذاری ویدیویی فوق‌العاده کارآمد برای هر گیمری که به دنبال پخش جریانی بازی خود است، مجهز شده است. Strix G35CA دسکتاپ است که می تواند همه این کارها را انجام دهد.

G35CA همچنین از آخرین استاندارد WiFi 6E پشتیبانی می کند و یک باند بی سیم کاملاً جدید را در کشورهای پشتیبانی شده باز می کند. برای کاربران بدون اتصال WiFi 6E، پشتیبانی کامل از پروتکل‌های بی‌سیم موجود تضمین می‌کند که همیشه متصل هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران تغییرات سخت افزاری نسل بعدی
در حالی که CPU و GPU هر دو سخت افزار با اکتان بالا هستند، ROG از دیگر اجزای مهم سیستم غافل نشده است. G35CA تا 64 گیگابایت حافظه پرسرعت DDR5 4800 مگاهرتز را پشتیبانی می کند. G35CA با ترکیبی از ظرفیت بالا و سرعت بالا، حتی فشرده‌ترین پروژه‌های چندوظیفه‌ای یا تولید محتوا را بدون عرق کردن انجام می‌دهد.

جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) امروز Strix G35CA را معرفی کرد، یک رایانه رومیزی گیمینگ نسل بعدی برای ویندوز 11 که از آخرین پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core و تا پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3090 پشتیبانی می‌کند. مادربرد روی این نسخه کاملاً جدید ساخته شده است. چیپست Z790 اینتل، یک پلتفرم قوی با پشتیبانی از DDR5، PCI Express (PCIe) 4.0 و WiFi 6E، تضمین می‌کند که G35CA برای سال‌های آینده یک ماشین بازی با عملکرد بالا خواهد بود.

برای گیمرهایی که کتابخانه بزرگی دارند، حداکثر دو SSD بوت 1 ترابایتی و حداکثر دو هارد دیسک 2 ترابایتی اطمینان حاصل می کنند که می توانند هر بازی را دانلود شده و آماده بازی نگه دارند. پشتیبانی از PCIe 4.0 پهنای باند کامل GeForce RTX 3090 و کارت های اضافی PCIe 4.0 را با سازگاری کامل با دستگاه های PCIe 3.0 آزاد می کند.