جمهوری گیمرهای ایسوس کیبورد Falchion Ace را معرفی کرد

جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) امروز Falchion Ace را معرفی کرد، یک صفحه کلید 65% بازی های ورزشی با طراحی استادانه که کلیدهای پیکان و ناوبری را در یک قاب بسیار فشرده 60% قرار می دهد. Falchion Ace دارای سوئیچ‌های مکانیکی ROG NX با عملکرد سریع و منحنی‌های نیروی تنظیم‌شده با ROG برای ضربه زدن مداوم کلید با حس عالی است. علاوه بر این، طراحی ویژه ROG Switch Stabilizer ضربات کلید نرم‌تر و پایدارتر را به خصوص برای کلیدهای طولانی‌تر تضمین می‌کند. آکوستیک صفحه کلید نیز به لطف کلیدهای دوبل شات ROG PBT و فوم عایق صوتی یکپارچه بهبود یافته است. یک صفحه لمسی تعاملی در سمت چپ کیبورد امکان تنظیم آسان صدا و کنترل‌های سفارشی را فراهم می‌کند، در حالی که دو پورت USB-C امکان تنظیمات دقیق‌تر بازی را فراهم می‌کند و به گیمرها اجازه می‌دهد به سرعت بین دو رایانه شخصی جابجا شوند. علاوه بر این، Falchion Ace دارای سه زاویه شیب است که می‌توان آن‌ها را به سلیقه کاربر تنظیم کرد و شامل یک قاب محافظ نوآورانه است. Falchion Ace در رنگ مشکی و سفید مهتابی موجود است.

ویژگی های مفید
یک صفحه لمسی نوآورانه در سمت چپ Falchion Ace را می توان برای تنظیم صدا یا به عنوان میانبر برای تغییر برنامه ها، کپی یا چسباندن استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را به عنوان یک کلید ماکرو برای دستورات پیچیده درون بازی برنامه‌ریزی کرد.دو پورت USB-C در دو طرف لبه پشتی صفحه‌کلید، تنظیمات بسیار دقیق‌تری را برای گیمرها امکان‌پذیر می‌کند و به گیمرها اجازه می‌دهد به طور همزمان وصل شوند و به سرعت بین دو رایانه جابجا شوند. Falchion Ace شامل دو جفت پایه صفحه کلید با ارتفاع های مختلف است که بسته به ترجیح کاربران، سه گزینه زاویه شیب را در اختیار کاربران قرار می دهد.

استابلایزر ROG Switch Stabilizer به طور خاص برای گیمرها طراحی شده است و اصطکاک کمتری ایجاد می کند، بنابراین کلیدهای طولانی تر مانند Spacebar، Shift و Enter به حس اصلی سوئیچ وفادار می مانند. در نهایت، فوم تعبیه‌کننده صدا صداهای کلیک و اکو را برای آکوستیک بهتر صفحه کلید جذب می‌کند.

هنگامی که استفاده نمی شود، یک پوشش صفحه کلید پلی کربنات شفاف از Falchion Ace در هنگام ذخیره سازی یا حمل و نقل محافظت می کند. کاور را می توان در حین بازی زیر صفحه کلید قرار داد و به نور RGB پایین ظاهری پراکنده می دهد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

برای بیش از یک دهه، ROG اشتیاق خود به بازی را به سمت ایجاد تجربیات خارج از این دنیا برای گیمرهای روزمره، استریمرها و گیمرهای حرفه ای هدایت کرده است. سری ROG Ace برای بهترین ها در بازی مهندسی و مهندسی شده است و به گیمرها زرادخانه کاملی از تجهیزات جانبی می دهد تا مانند یک حرفه ای برنده شوند.

صفحه‌کلید 65 درصد در فرم بسیار فشرده

با استفاده از ROG Falchion Ace، تیم طراحی ROG به دنبال توسعه یک صفحه کلید 65 درصدی غیرقابل سازش بود، و به طرز ماهرانه ای کلیدهای پیکان و ناوبری را در یک بسته بسیار کوچکتر گنجانده بود تا به کاربران تمام عملکردهای یک صفحه کلید را بدهد. عادی بدون اشغال فضای دسکتاپ زیاد. با تنها 306 میلی متر طول، Falchion Ace تقریباً به اندازه یک صفحه کلید 60٪ فرم فاکتور است.

حس تایپ عالی
سوئیچ های مکانیکی ROG NX مورد استفاده در ROG Falchion Ace دارای ساقه های روغن کاری شده و محفظه های پایه برای ایجاد یک احساس کلیک صاف و حذف نویزهای جهشی هستند. منحنی‌های نیروی ROG و طراحی سریع عملکرد ضربه‌های کلیدی سازگار و لمسی را تضمین می‌کنند. کلیدهای بادوام ROG PBT دو شات به Falchion Ace حسی مستحکم و ممتاز می بخشد و کلاهک با ارتفاع متوسط ​​و طراحی ساقه کوتاه تر، لرزش کلید را برای تایپ راحت تر کاهش می دهد.