جمهوری گیمرهای ایسوس سری کاملاً جدید Strix Gold Aura Edition را معرفی کرد

نورپردازی داخلی Aura Sync و ضمانت طولانی 10 ساله
علاوه بر این، همانطور که از نام آن پیداست، سری Strix Gold Aura Edition به لطف نورپردازی RGB جدید روی آرم ROG Fearless Eye اکنون با Aura Sync سازگار است. سازندگان می توانند از کابل رابط RGB موجود برای وصل کردن منبع تغذیه به طور مستقیم به یک هدر RGB آدرس پذیر سه پین ​​روی مادربرد استفاده کنند، و نور آن را می توان با بقیه سیستم هماهنگ کرد، بنابراین منبع تغذیه اکنون می تواند از همان بی نظیر لذت ببرد. الگوهای روشنایی به عنوان سایر تجهیزات ROG متصل.

با این حال، مسلماً بزرگترین ارتقاء، کانکتور برق 16 پین جدید برای کارت های گرافیک مدرن است. در حالی که PSU های قبلی برای استفاده با برخی از GPU های مدرن به آداپتور نیاز داشتند، PSU های Strix Gold Aura Edition دارای یک کابل اصلی 16 پین PCIe هستند که می تواند تا 600 وات انرژی پاک را هدایت کند و مستقیماً به Strix GeForce RTX 4090 یا TUF Gaming GeForce RTX 4090 متصل شود. کارت گرافیک – بدون نیاز به آداپتور.

جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) امروز پاورهای سری Strix Gold Aura Edition (PSU) را معرفی کرد که دارای آخرین سازگاری ATX 3.0، خنک کننده بهبود یافته، پین پشتیبانی PCI Express (PCIe) 16 و نورپردازی داخلی Aura Sync RGB است. ما PSU اصلی Strix 850W Gold را ساختیم تا برق پایدار، کارآمد، خنک و بی‌صدا را به انواع دکل‌های اصلی ارائه کنیم. اما فناوری دائما در حال پیشرفت است و با کارت‌های گرافیک مدرن که استاندارد برق جدید ATX 3.0 را هدایت می‌کنند، زمان آن رسیده است که Strix را به سطح بعدی ببریم.

ما آنقدر به قابلیت اطمینان منابع تغذیه Strix Gold Aura Edition اطمینان داریم که با 10 سال ضمانت محدود از آنها پشتیبانی می کنیم.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران مانند سلف خود، سری Strix Gold Aura Edition که در انواع 750W، 850W، 1000W و 1200W موجود است، از منابع تغذیه رقیب با هیت سینک بزرگتر برای عملکرد خنک و بی صدا متمایز است. با دو برابر حجم هیت سینک های PSU سنتی، این طراحی اجازه می دهد تا دماهای پایین تر، طول عمر بیشتر قطعات و عملکرد طولانی تر 0dB تحت بارهای سبک و متوسط ​​را داشته باشد. با این حال، با Strix Gold Aura Edition، ما یک گام فراتر رفته‌ایم: تمام منبع تغذیه اکنون در یک شاسی آلومینیومی براق قرار گرفته است که به عنوان هیت سینک خود عمل می‌کند و دما را بیشتر کاهش می‌دهد و نویز را به حداقل می‌رساند.

راندمان فوق العاده، جریان هوا بهبود یافته و منبع تغذیه 16 پین

تمام این اتلاف گرما با طراحی فن 135 میلی‌متری Axial-Tech ما کمک می‌کند که دارای بلبرینگ‌های دوتایی برای عملکرد طولانی‌مدت است. همچنین دارای گواهینامه طلایی 80 PLUS مشابه با خازن های ژاپنی کارآمد و کم ESR است که تا دو برابر خازن های استاندارد دوام می آورد.