جمهوری گیمرهای ایسوس از خنک کننده های Ryuo III 360 ARGB و Ryuo III 240 ARGB AIO رونمایی کرد.

قاب برش الماسی در امتداد لبه بالایی کیس توجه را به سمت نمایشگر جلب می کند. برای حفظ زیبایی دستگاه در هر شرایطی، ایسوس یک لنز با پوشش خلاء در بالای صفحه نمایش نصب می کند. این شیشه‌ی ویژه به کاربران اجازه نمی‌دهد از میان مجموعه‌ای از مینی ال‌ای‌دی‌ها به سخت‌افزار زیر آن‌ها در زمانی که رایانه‌شان خاموش است یا زمانی که انتخاب کرده‌اند از جلوه‌های نور استفاده نکنند، ببینند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

اولین خنک کننده های ROG AIO مجهز به پمپ نسل هشتم Asetek، ROG Ryuo III 360 ARGB و ROG Ryuo III 240 ARGB پتانسیل خنک کنندگی فوق العاده ای را ارائه می دهند و آنها را به شرکای ایده آل برای جدیدترین تراشه های پیشرفته اینتل و AMD تبدیل می کند. این پمپ دارای یک موتور سه فاز است که می تواند دبی بالاتری نسبت به نسل های قبلی داشته باشد و در عین حال کم صداتر کار کند. صفحه سرد مربعی بزرگتر از نسل قبلی است و اندازه آن آن را برای پردازنده های جدیدتر امسال ایده آل می کند.

کاربران صفحه نمایش AniMe Matrix را در لپ‌تاپ‌های ROG، تجهیزات جانبی و مادربردهای انتخابی خیره‌کننده می‌بینند – و اکنون می‌توانند آن را با ROG Ryuo III 360 ARGB و ROG Ryuo III 240 ARGB به قلب رایانه شخصی خود بیاورند. این مجموعه از مینی ال‌ای‌دی‌ها مستقیماً بالای محفظه پمپ به کاربران امکان می‌دهد محتوای منحصر به فرد ROG، آمار سیستم اصلی و انیمیشن‌های سفارشی را به سبکی فراموش‌نشدنی به نمایش بگذارند.

جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) امروز سری جدیدی از خنک کننده های ROG Ryuo III AIO را با چهار مدل انتخاب کرد: ROG Ryuo III 360 ARGB و ROG Ryuo III 240 ARGB که هر دو در نسخه های سیاه یا سفید موجود هستند.