جلسه توجیهی TechPowerUp در مورد رویداد راه اندازی برند فیلیپس Evnia



[Editor’s note: We published yesterday a press release outlining the launch of Philip’s new gaming brand Evnia. TechPowerUp’s own mice editor extraordinaire Pzogel was on hand for this launch event and shared some thoughts and photos that I deemed interesting to be separately published.]

اگر قاعده‌ای برای جلوگیری از برگزاری مراسم پرتاب در استادیوم فوتبال وجود داشته باشد، فیلیپس رسما آن را نقض کرده است. این امر کاملاً مناسب است، زیرا شعار برند جدید بازی های ویدیویی فیلیپس، Evnia، “اختراع مجدد قوانین” است. فیلیپس برای معرفی درست برند جدید خود، روزنامه نگاران و منتقدان فنی را از سراسر جهان به پاریس دعوت کرد، جایی که استاددو فرانس در آن واقع شده است.

هفتمین استادیوم بزرگ اروپا، استاددو فرانس، محیطی بیش از چشمگیر است. شرکت کنندگان می توانستند قبل از ورود به زمین از طریق همان خروجی که بازیکنان می رفتند، در رختکن مهمانان قدم بزنند. پس از اینکه فرصتی برای پذیرایی از پذیرایی‌ها و تحسین بازیکنانی که در داخل سالن ژست گرفته بودند را داشتیم، ارائه در داخل سالن شروع شد. پس از سخنرانی های مقدماتی از برس ارشد فیلیپس، سیلویا “کوئین آرو” گاتونی، بازیکن حرفه ای تکن و اولین زن آفریقای شرقی با امضای یک تیم ورزشی الکترونیکی، وارد صحنه شد. گاتونی در مورد تجربیات خود به عنوان یک زن در دنیای بازی صحبت کرد و اینکه سفیر برند Evnia برای او چه معنایی دارد. پس از ارائه، در نهایت امکان امتحان خود محصولات فراهم شد. در حالی که مانیتورها به طور معقولی نزدیک به عرضه هستند و نشان دهنده چیزی بودند که در دسترس مشتریان قرار می گرفت، لوازم جانبی اینطور نبودند، و ما باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا یک دستگیره مناسب داشته باشیم.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران