جعبه کامپیوتر HYTE x hoolive Reveal نسخه محدود Y60

کیس کامپیوتر جدید Hakos Baelz Y60 دارای آثار هنری تصویرگر حرفه ای انیمه، Rosuuri است که به طور برجسته Hakos Baelz را بر روی پنل های شیشه ای سکوریت نشان می دهد. خرس های عروسکی با “BRUH” در پنل پشتی تهویه شده به همراه آثار هنری اصلی با استفاده از فناوری اچینگ UV برای بالاترین کیفیت و دوام استفاده می شوند. سایر تصاویر کلیدی عبارتند از چاپ صفحه Mr. Squeaks در گوشه بالا سمت چپ، لوگوی Hakos Baelz x iBUYPOWER در گوشه پایین سمت راست، و حتی یک کلید برق LED سفارشی.

“من بسیار خوشحالم که بخشی از این همکاری با iBUYPOWER هستم و کاملا هیجان زده هستم که Rosuuri چنین تصویر دوست داشتنی از من ایجاد کرده است! امیدوارم این محصولات همه شما را با انرژی بی حد و حصری آشفته کنند تا دشمنان خود را شکست دهید و در بازی جلوتر بمانید!” هاکوس بائلز.

کیس کامپیوتر Hakos Baelz Y60

HYTE یک مفهوم منحصر به فرد را با Y60 ارائه می دهد که مرزهای بازار کیس رایانه شخصی را جابجا کرده است. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های Y60 طراحی بدون حاشیه است که از سه پنل شیشه‌ای متحرک قابل جابجایی تشکیل شده است که کناره‌ها و جلوی بدنه را تشکیل می‌دهند. قالب‌های پخ‌دار در سقف و کف Y60 بیشتر بر زیبایی‌شناسی مدرن تأکید می‌کنند و اجزای یکپارچه را در یک چشم‌انداز جدید قرار می‌دهند. برای نسخه محدود Hakos Baelz Y60، HYTE با VTuber مشهور Hakos Baelz و تصویرگر Rosuuri همکاری کرده است تا یک نسخه منحصر به فرد از Y60 ایجاد کند که در تعداد محدود 3000 قطعه برای جامعه جهانی در دسترس خواهد بود. 400 قطعه دیگر از طریق iBUYPOWER.com برای استفاده در سیستم‌های رایانه‌های شخصی بازی از پیش ساخته شده در اواخر سپتامبر / اوایل اکتبر 2022 در دسترس خواهد بود.

هر یک از 3400 نسخه ویژه کیس رایانه شخصی Hakos Baelz Y60 مجهز به پلاک شخصی سازی شده در پشت شاسی است که تعداد تولید نسخه محدود را نشان می دهد که با تاس و لوگوی همکاری hololive x iBUYPOWER نشان داده شده است.

قیمت و در دسترس بودن
انتظار می‌رود کیس رایانه شخصی Hakos Baelz Y60 برای پیش‌سفارش در HYTE.com برای ایالات متحده و کانادا و همچنین در سراسر جهان از توزیع‌کنندگان منتخب با قیمت MSRP 280 دلار آمریکا و 299 یورو برای اروپا در دسترس باشد. انتظار می رود حمل و نقل در سپتامبر 2022 بر اساس توزیع جهانی آغاز شود.

کینگ پرز از Tagle، تولید کننده اجرایی بازاریابی iBUYPOWER و HYTE گفت: «همکاری ما با Hakos Baelz و hololive English واقعاً اولین در نوع خود برای مارک های ما است. ما کاملاً روح Bae را در یک طراحی کاملاً شیشه ای به تصویر کشیدیم، که فقط قاب HYTE Y60 می تواند انجام دهد. همچنین نمی توانستیم زمان و مکان بهتری برای به اشتراک گذاشتن این افشاگری جهانی با طرفداران. طرفداران بیاندیشیم. نسبت به نمایشگاه Anime Expo 2022!”

سیستم های رایانه شخصی از پیش ساخته شده iBUYPOWER که به طور انحصاری با کیس Hakos Baelz Y60 پیکربندی شده اند، از جمله پد رومیزی DP900، در اواخر سپتامبر / اوایل اکتبر 2022 در دسترس خواهند بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

HYTE، اجزای کامپیوتر، لوازم جانبی و برند سبک زندگی جدید از iBUYPOWER، تولید کننده پیشرو در رایانه های شخصی بازی سفارشی با کارایی بالا، با خوشحالی از نسخه محدود Hakos Baelz Collab از کیس محبوب رایانه شخصی Y60 که با همکاری hololive ساخته شده است، خوشحال است. تیم انگلیسی، به نمایندگی از شرکت COVER ژاپن. بازدیدکنندگان از Anime Expo 2022 که از 1 تا 4 ژوئیه در لس آنجلس برگزار می شود، می توانند نسخه جدید Y60 Hakos Baelz Edition را در غرفه HYTE/iBUYPOWER #E-15 در سالن سرگرمی که در آن سیستم خاص وی به صورت زنده در طول زمان ساخته خواهد شد، تجربه کنند. نمایشی که همه ببینند

پد میز Hakos Baelz گنجانده شده است
هر سفارش از کیس کامپیوتر Hakos Baelz Y60 با پد رومیزی Hakos Baelz HYTE DP900 مطابقت دارد. با ابعاد 800 × 380 میلی‌متر و جلوه‌های بصری Hakos Baelz، پد رومیزی همراه نهایی کیس رایانه شخصی Hakos Baelz Y60 است و تمام تنظیمات دسک‌تاپ را کامل می‌کند.