جزئیات بیشتر ASUS ROG Allly در ویدئوی نمونه اولیه فاش شد



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

این ویدیو حاوی تصاویری زیبا از PCB پیش تولید و همچنین تنظیمات خنک کننده و همچنین جزئیات صفحه نمایش و برخی عملکرد ASUS ROG Ally بود. ابعاد ROG Ally 280×133×39 میلی‌متر و وزن آن 608 گرم است. این باعث می شود آن را کوتاه تر، باریک تر، نازک تر و سبک تر از Steam Deck کند. همچنین دارای صفحه نمایش 7 اینچی است، اما این بار 500 نیت، رزولوشن 1920 در 1080، نسبت تصویر 16:9، صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز و زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه است که در مقایسه با آن بسیار بهتر است. به پل بخار

ایسوس همچنین مشتاق بود که متذکر شود که تجربه خنک‌کنندگی گسترده‌اش را در ROG Ally قرار داده است، بنابراین از یک راه‌حل خنک‌کننده دو فن بهره می‌برد که حتی در نمونه اولیه، به‌طور قابل‌توجهی بی‌صداتر از Steam Deck است. حداکثر نویز 20 دسی بل در مقابل 37 دسی بل در Steam Deck است. این ویدئو همچنین اسلات اختصاصی PCIE Gen 3 x8 XG را نشان می‌دهد که برای اتصال ROG Allly به پردازنده گرافیکی XG Mobile ایسوس که اخیراً منتشر شده است، یک پردازنده گرافیکی خارجی RTX 4090 با قیمت ۱۹۹۹.۹۹ دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسد.

متأسفانه، ASUS در مورد مشخصات دقیق و جزئیات اضافی کنسول دستی ROG Ally بسیار دقیق عمل می کند، اما این ویدیو همچنین عملکرد قابل توجهی را برای این کنسول ویندوز نشان می دهد. ایسوس تاریخ عرضه مشخصی را نیز اعلام نکرده است، اما Dave2D تأیید می کند که این کنسول عرضه جهانی خواهد داشت و قیمت رقابتی خواهد داشت.

همانطور که مشخص شد کنسول دستی ASUS ROG Ally دقیقاً یک شوخی روز اول آوریل نیست، جزئیات بیشتری در مورد این رقیب Steam Deck ظاهر شده است و جزئیات اولیه بسیار امیدوارکننده به نظر می رسند. با توجه به ویدیوی Dave2D که واحد نمونه اولیه را با جزئیات کامل نشان می دهد، ASUS ROG Ally در واقع مبتنی بر یک APU سفارشی 4 نانومتری AMD، با پردازنده Zen 4 و iGPU RDNA3 خواهد بود، بنابراین ما به احتمال زیاد به دنبال یک APU Custom هستیم. AMD Phoenix. .