تیم UP با Leopard Imaging همکاری می کند تا دید هوش مصنوعی را به منصه ظهور برساند

این شرکت اخیرا اعلام کرده است که این دوربین با درایورهای کامل برای پشتیبانی از پردازنده‌های سری Intel Atom x7000E، پردازنده Intel Core i3-N305 و پردازنده‌های سری N اینتل (که قبلا Alder Lake-N نامیده می‌شد) طراحی شده است و کاربران را قادر می‌سازد از فناوری‌های جانبی اینتل استفاده کنند. همراه با پلتفرم پردازنده، مانند گرافیک UHD اینتل در سیستم عامل Windows 10 IoT Enterprise.

AAEON و Leopard Imaging از طریق همکاری خود، استقرار بازار پلتفرم پردازنده جدید اینتل را ساده می‌کنند و راهی آسان برای بهره‌برداری از ویژگی‌های آن به مشتریان ارائه می‌دهند، با کیت الحاقی رابط MIPI AAEON که به عنوان مجرای بین UP Squared Pro 7000 و LI عمل می‌کند. -دوربین ADL-ADP-IMX415-MIPI-081H.

برای اطلاعات بیشتر در مورد LI-ADL-ADP-IMX415-MIPI-081H جدید Leopard Imaging، لطفاً از صفحه محصول آنها دیدن کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

پس از نمایش موفقیت آمیز راه حل دوربین MIPI با استفاده از UP Squared Pro 7000 در Embedded World، AAEON کیت توسعه MIPI را برای برد نسل سوم جدید معرفی کرده است. UP Squared Pro 7000 که به پردازنده های سری Intel Atom x7000E، پردازنده Core i3-N305 اینتل و پردازنده سری N اینتل (Alder Lake-N سابق) و یک پورت FPC با پشتیبانی از رابط MIPI-CSI مجهز شده است، بر تعهد مداوم AAEON برای ارائه جدیدترین اینتل تأکید می کند. فناوری‌ها به انواع گسترده‌تری از پلتفرم‌ها. یکی از این پلتفرم‌ها LI-ADL-ADP-IMX415-MIPI-081H است، یک ماژول دوربین 4K MIPI از سازنده پیشرو دوربین داشبورد هوشمند Leopard Imaging Inc.Irene Lin، مدیر محصول در تیم AAEON UP گفت: “هدف ما کمک به نوآوران برای درک مزایای پلتفرم های جدید اینتل از طریق تخصص در طراحی و ساخت است.” او افزود: “این همکاری با Leopard Imaging نشان دهنده ارزشی است که ما برای توسعه محصولاتی که دارای فناوری های اینتل هستند که پتانسیل واقعی بازار دارند، قائل هستیم.”