تیم توسعه دهنده Dragon Age: Dreadwolf توسط تیم Mass Effect و اضافه شدن کهنه سرباز سابق BioWare به عنوان مشاور تقویت شده است.

برخی از اعضای تیم Mass Effect برای کمک به تولید دیرهنگام عنوان RPG فانتزی منتقل شده اند: “استودیوی ما بر روی خلق بهترین Dragon Age: Dreadwolf متمرکز است در حالی که تیم اصلی Mass Effect به پیش تولید کار خود ادامه می دهد.” مک‌کی همچنین تأیید می‌کند که یک کهنه‌کار سابق BioWare دوباره به تیم معرفی شده است، البته در مقامی خارجی: «ما همچنان به تکرار و اصلاح Dreadwolf ادامه می‌دهیم، و بر روی چیزهایی تمرکز می‌کنیم که برای طرفداران ما بیشتر اهمیت دارد. با میراث این سری، مارک دارا به عنوان مشاور به تیم ملحق خواهد شد و سال ها تجربه کار در Dragon Age را به همراه خواهد داشت.

مک‌کی مطمئن است که تیم تازه‌تقویت‌شده به دریدولف در مراحل پایانی توسعه‌اش کمک می‌کند: “ما مفتخریم که این تیم را داریم، با رهبری قوی در راس کار، که با هم کار می‌کنند تا چشم‌اندازی را که برای بازی داریم محقق کنیم. استودیو کانادایی به احتمال زیاد سعی می‌کند از اشتباهات گذشته خود دور شود – آخرین عناوین کاملاً اورجینال آن، Anthem (2019) و Mass Effect: Andromeda (2017) که هر دو در ایالات تقریباً ناتمام با مشکلات فنی متعدد عرضه شدند. گروه BioWare در نیم دهه گذشته تخلیه استعدادها را تجربه کرده است و تیم توسعه Dragon Age: Dreadwolf از بسیاری از کارکنان در امان نمانده است. بازگشت مارک دارا به عنوان مشاور Dreadwolf یک استراتژی کنجکاو برای این شرکت است، زیرا او نقش خود را به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال عصر اژدها در پایان سال 2020 ترک کرد.

BioWare بی سر و صدا بر روی ورودی های جدید در فرنچایزهای طولانی مدت Dragon Age و Mass Effect خود کار می کند و جزئیات کمی در مورد هر دو بازی فاش شده است. Dragon Age: Dreadwolf سه سال پیش از طریق یک تریلر معرفی شد، اما عموم بازی‌ها اطلاعات کمی در مورد گیم‌پلی، داستان‌ها یا نمایش بصری دارند. به گفته گری مک کی، مدیر عامل BioWare، تیم Dreadwolf گسترش یافته است – یکی از جزئیات زیادی که او در یک مصاحبه نیمه منتشر شده توسط GamesBeat فاش کرد. بازی در مرحله توسعه پس از تولید است و مک‌کی از طریق به‌روزرسانی وبلاگ تأیید کرد که Dreadwolf در سپتامبر 2022 به مرحله آلفا رسیده است: «اکنون، برای اولین بار، می‌توانیم کل بازی را از صحنه‌های ابتدایی بازی اول تجربه کنیم. ماموریت تا پایان، ما می توانیم همه را به عنوان یک تجربه منسجم ببینیم، بشنویم، احساس کنیم و بازی کنیم.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران