توسعه دهندگان اکتیویژن بلیزارد عمیق تر به بازی پایانی Diablo IV می پردازند

Diablo IV داخل بازی: در پایان بازی. به اعضای تیم توسعه‌دهنده Diablo IV بپیوندید تا پرده تجربه‌هایی را که در پایان بازی در انتظار شماست، کنار بزنند. خوش آمدی سرگردان! در طول سری جدید ویدیوهای Inside the Game، ما با کارشناسان مقیم خود Diablo IV، اعضای تیم توسعه، ملاقات خواهیم کرد تا شما را با عناصر بازی آشنا کنیم.

Diablo IV برای پیش خرید دیجیتال در نسخه استاندارد (69.99 دلار)، نسخه Deluxe (89.99 دلار) و نسخه Ultimate (99.99 دلار) در دسترس است. هر نسخه دیجیتالی شامل یک یا چند آیتم برای مبارزه با Hellspawn که پناهگاه طاعون است!



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

دومین ویدیوی ما در این مجموعه، Into the Endgame، کاوشی است در مورد بسیاری از سیستم‌های آخر بازی که بازیکنان می‌توانند پس از تکمیل ماموریت اصلی به ساختن افسانه شخصیت خود ادامه دهند. نبرد بی پایان بین بهشت ​​های بلند و جهنم های آتشین در حالی ادامه دارد که نفرت پناهگاه را تهدید می کند. با شیاطین بی امان برای کشتن، توانایی های بی شمار برای تسلط، سیاه چال های کابوس وار، و غارت افسانه ای، این دنیای وسیع نوید ماجراجویی و ویرانی را می دهد.

به جوزف پیپیورا، کارگردان بازی جوزف پیورا، کارگردان بازی جو شلی، تهیه‌کننده ارشد بازی کیلی کالدر و تهیه‌کننده بازی Ash Sweetring بپیوندید تا در ویدیوی توسعه‌دهنده زیر در مورد این جنبه‌های Diablo IV توضیح دهند: Capstone و Nightmare Dungeons، Paragon Boards و Codex of Power. ، آزمایش های اخروی و زمینه های نفرت.آیا این ویدیو را دوست داشتید و بیشتر می خواهید؟ گوش به زنگ باشید! ویدیوی بعدی توسعه‌دهنده Inside the Game ما بر سفارشی‌سازی کلاس تمرکز خواهد داشت و در اواخر آوریل منتشر خواهد شد. برای جزئیات بیشتر به سایت خبری ما یا کانال رسمی دیابلو یوتیوب نگاه کنید.

درود بر لیلیت، مادر مبارک!
تیم Diablo IV

برای ورود به دروازه های جهنم آماده باشید
اگر هنوز Diablo IV Ultimate Edition را برای پلتفرم انتخابی خود پیش خرید نکرده‌اید و می‌خواهید بر Legions of Lilith با حداکثر 4 روز دسترسی زودهنگام برای راه‌اندازی پیروز شوید.

با پخش زنده به‌روزرسانی بعدی برنامه‌نویس Diablo IV همراه شوید

در اواسط آوریل، ما وبلاگی را در سایت خبری خود ارسال خواهیم کرد که در آن جزئیات نحوه تبدیل بازخورد بازیکن به بهبودهای Diablo IV را شرح می دهد. در 20 آوریل ساعت 11:00 صبح به وقت محلی، اعضای تیم توسعه Diablo IV، همراه با مهمان ویژه Rhykker، برای پخش زنده بعدی Diablo IV Developer Update بازخواهند گشت، جایی که آنها جزئیات بیشتری در مورد بهبودهای برنامه ریزی شده ما ارائه می دهند! آنها همچنین در شعله های آتش فرو خواهند رفت و جزئیات بیشتری را در مورد سیستم های پایان بازی به اشتراک خواهند گذاشت.