توسعه جدید Far Cry 6، Lost Between Worlds، اکنون در دسترس است

امروز یوبی‌سافت اعلام کرد که بازی Lost Between Worlds، نسخه جدید Far Cry 6، اکنون با قیمت 17.99 پوند یا به عنوان بخشی از Upgrade Pass، روی Xbox Series X|S، Xbox One، PlayStation 5، PlayStation 4 و همچنین ویندوز در دسترس است. رایانه شخصی از طریق فروشگاه Ubisoft و فروشگاه Epic Games. بازیکنان همچنین می توانند مشترک Ubisoft+ در رایانه شخصی و آمازون لونا شوند.

اکتشاف پلتفرم و کنش لحظه به لحظه شدید، بازیکنان از مخفی کاری، سرعت، ناوبری و هوش برای تسلط بر این دنیای پیچیده استفاده خواهند کرد. پس از اتمام ماموریت، بازیکنان ابزار قدرتمند Fai را دریافت می‌کنند و می‌توانند آن را به یارا برگردانند تا در مبارزه مداوم علیه رژیم، مزیتی اساسی داشته باشند.

برای بازیابی تکه های از دست رفته، بازیکنان باید به مهارت های چریکی خود تکیه کنند تا در 15 آزمایش منحصر به فرد و چالش برانگیز به نام Rifts حرکت کنند، جایی که باید از سیستم تاکتیکی کروماتیک برای شکست دادن Shardfaces، دشمنان انسان نما و حیوانات کریستالی استفاده کنند. . به درگاه های خروجی در هر Rift متمایز، مانند یک قلعه شکسته معلق در آسمان و یک Esperanza زیر آب پر از تله های مرگبار، بازیکنان با خطرات و موانع مختلف ماورایی روبرو خواهند شد. بازیکنان می توانند انتخاب کنند که چگونه به هر Rift نزدیک شوند و در طول راه سلاح ها و ابزارهای قدرتمندی را کشف کنند. بازتاب ها، خرده های انرژی پراکنده در سراسر منطقه، به بازیکنان این امکان را می دهد که در صورت لزوم یک Rift را احیا کرده و دوباره امتحان کنند. با چندین مسیر انشعاب،



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

علاوه بر این، بازیکنان جدید اکنون به نسخه آزمایشی رایگان Far Cry 6 دسترسی دارند که در Xbox Series X|S، Xbox One، PlayStation 5، PlayStation 4 و همچنین رایانه های شخصی ویندوز از طریق Ubisoft Store و Epic Games Store در دسترس است. بازیکنان می توانند منطقه Isla Santuario را کاوش کنند و ماجراجویی پر اکشن خود را به عنوان Dani Rojas آغاز کنند. چه برای پیوستن به نیروها با گروه مقاومت لیبرتاد به رهبری کلارا گارسیا یا کمک به آنها برای شکستن محاصره نظامی برای رسیدن به پایگاه اصلی خود، دانی اعتماد آنها را جلب خواهد کرد و با اولتیماتوم روبرو خواهد شد. اگر بازیکنان می خواهند به مبارزه خود علیه رژیم ادامه دهند، می توانند بازی را تا 67% تخفیف خریداری کنند و پیشرفت خود را حفظ کنند.

Lost Between Worlds که توسط یوبی سافت تورنتو توسعه داده شده است، یک فصل جدید هیجان انگیز در داستان دنی روجاس است که در نسخه شکسته یارا اتفاق می افتد. بازیکنان در یک دستکش غنی و پر اکشن با دشمنان کریستالی مرگبار، طیف گسترده ای از چالش های گیم پلی منحصر به فرد با موانع ماوراء طبیعی گیج کننده و چندین مسیر بازیکن شیرجه خواهند زد. بازیکنان هوش خود را آزمایش می کنند، مهارت خود را ثابت می کنند و بر خود مرگ غلبه می کنند – یا برای همیشه گم می شوند.

پس از اکتشاف آنها در محل برخورد شهاب سنگ مرموز، دنی خود را در فضایی پیچ خورده بین دنیاها همراه با یک شکل حیات غیر جسمانی به نام فای خواهد یافت. بازیکنان باید سفینه فضایی شکسته Fai را با جمع‌آوری پنج قطعه از دست رفته تعمیر کنند، که هر کدام آمار کلی Dani را برای بقا افزایش داده و آنها را یک قدم به فرار نزدیک‌تر می‌کند.