تعمیر دی وی دی رایتر کامپیوتر مشاوره 24 ساعته رایگان | techpowerup

امروزه با پیشرفت چشمگیر فناوری در زمینه ذخیره سازی اطلاعات ، حافظه های نوری قدیمی ، تقریبا از چرخه اطلاعاتی خارج شده اند ، اما این موضوع به این معنا نیست که دیگر هیچ کاربری ، از روش ذخیره سازی اطلاعات با استفاده از درایو نوری استفاده نمی کند . به عنوان مثال ، اگر برای تصویر برداری پزشکی به مرکز مربوطه مراجعه نمایید ، به جای نسخه کاغذی یا کلیشه تصاویر ، یک سی دی یا دی وی دی ، حاوی تصاویر به شما تحویل داده خواهد شد . این روش ، علاوه بر کیفیت بالاتر نسبت به چاپ ، موجب افزایش عمر داده های تصویری و کاهش احتمال از دست رفتن آنها نیز می گردد . رسانه‌ های نوری یا همان دیسک‌ هایی که به شکل DVD ،CD و حالا Blu-Ray هستند در ۳۰ سال اخیر کاربرد زیادی داشته اند.

http://asanbehbar.ir

علت وجود بافر ، عدم هماهنگی سرعت پردازنده با سایر قطعات از جمله حافظه اصلی و دستگاه های جانبی مانند پرینتر و درایو نوری است . پردازنده اصلی ، با سرعت بالا ، اطلاعات پردازش شده را به بافر ارسال می کند تا درایو نوری اینترنال ، با سرعت متناسب خود ، به آنها رسیدگی نماید یا بالعکس . در زمینه کار با حافظه ها ، خصوصا حافظه های نوری که ذاتا سرعت پردازشی و تعاملی پایینی دارند ، بافری با ظرفیت بالا ، قطعا کمک کننده خواهد بود . به همین دلیل ، امروزه با استفاده از بافرهایی با ظرفیتی در حد مگابایت ، کارها پیش می رود .

درایو نوری اکسترنال پایونیر

همچنین فروشگاه ایساتیس کامپیوتر دارای نماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن بوده و با اطمینان کامل می توانید خرید خود را انجام دهید با افتخار در خدمت شما هستیم. اگر متوجه شدید که به طور ثابت این اتفاق می افتد ، باید درایو دیسک خود را تعویض کنید. اگر با استفاده از دکمه فیزیکی درایو دیسک باز نمی شود ،می توانید با رایانه شخصی این کار را انجام دهید. استفاده از تمامی مطالب و تصاویر فروشگاه اینترنتی کامپیوتر افق فقط برای مقاصد غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع میباشد.

سرعت

قیمت دی وی دی رایترها تا حد زیادی تحت تاثیر نواسانات دلار قرار دارد. همچنین برند و مدل و امکانات مختلف هر آن‌ها نیز منجر به تفاوت در قیمت‌ها می‌شود.برای یک انتخاب خوب کافیست با توجه به بودجه‌ای که دارید، انتظاراتتان از یک درایو دی وی رایتر را مشخص کنید. External dvd writer ، احتیاجی به هیچ گونه منبع تغذیه ای به جز ، برق خود لپ تاپ نمی باشد. این درایوها برای متصل شدن به سیستم ، 2 کانکتور ارتباطی یو اس بی طراحی شده است که از طریق آن دی وی دی پلیر به سیستم وصل می شود و شروع به کار می کند. درایو نوری اینترنال در داخل کیس ها و لپ تاپ ها قرار میگیرد که سرعت بالایی دارند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پشتیبانی و سازگاری با تمامی فرمت های سی دی و دی وی دی اشاره نمود و شما می توانید به رایت اطلاعات بر روی تمامی دیسک ها و حتی دی وی دی های دولایه بپردازید.

  • در ادامه مطلب برخی از مهمترین ایرادات دی وی دی رام و شیوه های رفع آنها را بررسی می کنیم.
  • می باشد که برای دیدن محصولات بیشتر به سایت آرکا آنلاین رجوع کنید.
  • این درایوها برای متصل شدن به سیستم ، 2 کانکتور ارتباطی یو اس بی طراحی شده است که از طریق آن دی وی دی پلیر به سیستم وصل می شود و شروع به کار می کند.
  • و علاوه بر این موارد اطلاعات پردازش شده نیز توسط این بخش یعنی برد مرکزی به مادر برد لپ تاپ و یا مادر برد کامپیوتر انتقال داده می شود که در بیشتر موارد توسط رابط SATA است البته می تواند از نوع IDE و یا SAS نیز باشد .
  • نوع اتصال؛ در زمان خرید درایور لپ تاپ، حتماً توجه داشته باشید که اتصال این قطعه با مادربرد شما از نوع SATA است یا IDE.
مورد آخر نیز خود مجله خبری سخت افزار کامپیوترسک است ممکن است مشکل از خود دیسک باشد ، با یک دیسک دیگر امتحان کنید که آیا آن هم همین مشکل را دارد یا خیر و یا خود همان دیسک را تمیز کنید و دقت داشته باشید که هیچ گونه آلودگی و گرد و غباری روی آن نباشد. به یک مرکز تعمیرات دستگاه‌های صوتی و تصویری مراجعه کنید و یک تسمه شماره 22 یا 23 تهیه کنید. یعنی با فشردن، دکمه Eject هیچ اتفاقی نمی‌افتد و احتمالاً شما یک سوزن بر می‌دارید و در سوراخ سی‌دی‌رام فرو می‌کنید تا خارج شود.

مقایسه قیمت دی وی دی و بلوری رایتر در 6 برند