تعمیر دی وی دی رایتر کامپیوتر مشاوره 24 ساعته رایگان | techpowerup

مهندسان شرکت ونتو مجله خبری سخت افزار کامپیوتر وی دی رایتر اکسترنالرا به سرعت خواندن از DVD با سرعت 8X و CD با سرعت 24X را فراهم می‌کند. برای استفاده از درایو DVD اکسترنال تنها کافی است آن را از طریق درگاه USB به رایانه متصل کنید و بدون نیاز به اتصال آداپتور از وجود آن بهره ببرید. خب بحث را با بررسی خود دی وی دی رایتر لپ تاپ شروع می کنیم داخل دی وی دی رایتر از سه بخش کلی تشکیل شده که هر کدام از آنها وظیفه مخصوص به خود را دارند که هر کدام را به صورت جدا گانه توضیح خواهیم داد . در برخی دستگاه‌ها دسترسی به آن آسان است و با باز کردن پیچ نگه‌دارنده آن، به راحتی تعویض می‌شود.

http://asanbehbar.ir

همانطور که به آن اشاره شد اشکالات متعددی می‌تواند در عملکرد دستگاه دی وی دی رایتر به وجود بیاید. گاه این اشکالات چنان پیش پا افتاده هستند که می‌توان با یک هزینه جزئی و صرف زمان اندک آن را برطرف کرد. از طرفی برخی مشکلات اگر نادیده گرفته شوند می‌تواند هزینه به مراتب بیشتری نسبت به حالت معمول روی دست مشتری یا مصرف‌کننده بگذارد.

  • خب بحث را با بررسی خود دی وی دی رایتر لپ تاپ شروع می کنیم داخل دی وی دی رایتر از سه بخش کلی تشکیل شده که هر کدام از آنها وظیفه مخصوص به خود را دارند که هر کدام را به صورت جدا گانه توضیح خواهیم داد .
  • این نوع دی وی دی رایترها در تناسب با انواع اکسترنال، بیشتر بر روی کامپیوتر و لپ تاپ ها نصب می شود .
  • اگر مشکوک هستید که درایو CD خود کثیف است ، باید یک پاک کننده CD / DVD-ROM بخرید.
  • اما این رسانه‌ ها کم کم با گسترش اینترنت پر سرعت و همچنین ارزان شدن فلش ‌درایو ها، کارت‌ های حافظه‌ و هارد دیسک‌ ها کاربرد اولیه خود را از دست داده اند.
این دی وی دی رایتر هم با کابل USB به کامپیوتر یا لپ‌تاپ وصل می‌شود و با سیستم‌عامل‌هایWindows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X سازگار می‌باشد. اگر لپ تاپ باریک و سبکی انتخاب کرده اید که درایو داخلی ندارد، بهترین راه حل خرید درایو اکسترنال است. با تهیه‌ی این دستگاه، امکان تماشای فیلم و پخش موسیقی از روی سی دی و دی وی دی، و همچنین امکان کپی و رایت دی وی دی و سی دی برای شما به وجود می‌آید. یک درایو اکسترنال با طراحی باریک و قابل حمل،تمام مشکلات ناشی از نبود دی وی دی رایتر را حل می‌کند.

با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید . همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود. عواملی که بایستی در خرید درایو نوری در نظر داشته باشید را بالاتر به تفضیل بیان کردیم ، اما ممکن است باز هم در انتخاب نوع درایو نوری کامپیوتر خود دچار تردید شوید . قطعا در زمانه ای که دی وی دی رایتر کامپیوتر از توانمندی کافی برای کار با سی دی و دی وی دی به صورت توامان برخوردار است ، حتی فکر کردن به گزینه درایو سی دی بیهوده است .

نمایندگی تعمیر کامپیوتر لنوو

در اين ديسک ها ، همانطور که از نامشان پيداست ، ديتا به وسيله اشعه هاي مختلف در ديسک نگاشته مي شود و در آن ثبت مي گردد. عمل خواندن و نوشتن فايل ها در ديسک هاي نوري به وسيله دستگاه هايي به نام دي وي دي رايتر انجام مي پذيرد. اين دستگاه ها معمولا در هر هر رايانه و لپ تاپي وجود دارند و به وسيله آن ها ، مي توانيد فايل هاي خود را در سي دي ها و دي وي دي ها ثبت کنيد يا اقدام به اجرا کردن فايل هاي درون ديسک هاي نوري کنيد. در اين مقاله قصد داريم راهنماي خريد دي وي دي رايتر را به شما ارائه کنيم. چنانچه قصد خريد يک دي وي دي رايتر را داريد ، تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد. در زمان انجام عملیات رایت، بافر همواره باید از اطلاعات مورد نظر پر باشد تا دستگاه برای دریافت اطلاعات به مشکل بر نخورد.

درایو لپ تاپ