تسلاگراد 2 و تسلاگراد ریمسترد در رویداد Indie World به صورت دوگانه عرضه می‌شوند، هر دو در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در دسترس هستند.

تسلاگراد 2، دنباله‌ای برای بازی چند میلیونی ماجراجویی پازل تسلاگراد، که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، اکنون در دسترس است! از قدرت مغناطیسی خود برای کاوش در دنیایی وسیع و مرموز استفاده کنید و از دشمنان فراموش شده ای که در سایه ها کمین کرده اند دفع کنید. با تعداد زیادی توانایی در اختیار شما، بازیکنان به آزمایش و فرار از یک سرزمین خطرناک و ناشناخته هدایت می شوند.

ما را در توییتر دنبال کنید: twitter.com/modus_games
ما را در TikTok تماشا کنید: www.tiktok.com/@modusgames
ما را در فیس بوک لایک کنید: www.facebook.com/ModusGames/
به Discord ما بپیوندید: discord.com/invite/modus





مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

به تسلاگراد کلاسیک مستقل بازگردید، بارگذاری مجدد شده تا تجربه الکترومغناطیسی نهایی را ارائه دهد، و با درخشش جدید و واضح به جهت بصری خیره کننده آن! این ریمستر تضمین می‌کند که اتمسفر و پلتفرم‌سازی که نسخه اصلی را چنان مغناطیسی کرده است، به حدی افزایش می‌یابد که بازیکنان نتوانند صندلی‌های خود را ترک کنند!

امروز به دنیای الکتریکی تسلاگراد 2 شیرجه بزنید! www.teslagrad2.com

برای صبر، اشتیاق و حمایت شما. اشتیاق مداوم شما ما را به حرکت رو به جلو و تلاش برای رسیدن به ارتفاعات بیشتر نگه داشته است. با نگاهی به آنچه که توانستیم بسازیم، از اینکه شما بالاخره آن را تجربه می کنید و در بالای برج به ما ملحق می شوید، هیجان زده هستیم! ما به اندازه کافی شما را نگه داشته ایم. چکمه های خود را بپوشید و بار دیگر با دنیای تسلاگراد روبرو شوید. آنچه را که کشف می کنید به ما اطلاع دهید. با احترام، تیم های Rain Games و Modus Games.

برج دیگری را در شمال مغناطیسی کشف کنید!

لومینا، یک تسلامانسر جوان، پس از سقوط کشتی هوایی اش در ویرمهیم، سرزمینی دورافتاده و خائن در شمال، خود را سرگردان می بیند. وارد یک ماجراجویی خطرناک شوید، در یک برج متروکه غول‌پیکر که بر فراز دره‌ای در لبه یک آبدره قرار دارد، کاوش کنید، در تلاشی برای بازگرداندن لومینا به خانه و پیوستن دوباره به خانواده‌اش. از قدرت های الکترومغناطیسی برای زنده ماندن از خطرات یک سرزمین وحشی و رام نشده استفاده کنید. در برابر مهاجمان وایکینگ دفاع کنید، با جانوران وحشتناک الهام گرفته شده از اساطیر اسکاندیناوی بجنگید، و در برابر روسای حماسی پیروز شوید! در حین سفر، مهارت ها و تجهیزات جدیدی را که برای کشف اسرار سرزمین و کاوش در گذشته تاریک اجداد Lumina لازم است، کشف خواهید کرد.

درود بر تسلامنسران شجاع. پس از سال ها کار، عرق، کافئین و خاطرات بسیار خوب، بالاخره می توان گفت که Teslagrad 2 برای بازی در دسترس است! بیا و ورمهایم را کشف کن. اسرار آن را کشف کنید، با مردم محلی آشنا شوید و وارد ماجراجویی جدید خود شوید! چالش ها و اسرار فراوان است، اما ما مطمئن هستیم که با جسارت و اشتیاق یک Teslamancer واقعی با آنها روبرو خواهید شد! اکنون، تعداد زیادی وجود دارد که مایلیم از آنها تشکر کنیم. خانواده و دوستانی که ما را در روزهای بد و همچنین خوب ایمن و سالم نگه داشتند. و البته یک تشکر بزرگ از شما. طرفداران.

پادشاهی الکتروپیا توسط یک پادشاه ظالم محاصره شده است که با مشت آهنین بر مردم خود حکومت می کند. هنگامی که یک شکار انسان در سراسر شهر برای او آغاز می شود، پسر جوانی به برج تسلا می گریزد. زمانی محل سکونت فرقه ای از جادوگران تکنولوژیک به نام Teslamancers بود، اکنون به یک طاق فراموش شده فناوری باستانی و تاریخ فراموش شده تبدیل شده است. شما تنها هستید، تنها با ابزار تسلمانسرهای گمشده و هوش خود برای زنده ماندن. با حل پازل های پیچیده و انجام شاهکارهای باورنکردنی با استفاده از الکترومغناطیس، هنر گمشده تسلامانسی را کشف کنید و به آن مسلط شوید.

Teslagrad 2 و Teslagrad Remastered هم‌اکنون برای کنسول‌های سوییچ، PS4، PS5، Xbox One، کنسول‌های سری Xbox و رایانه شخصی در دسترس هستند.