تریلر پیش‌نمایش گیم‌پلی جدید BLACKTAIL ترکیبی شدید از تیراندازی با کمان، جادوگری و داستان‌سرایی تاریک دارد.

انتخاب باشماست. آیا شما نگهبان ترسناک جنگل خواهید شد یا وحشتی که از آن کابوس ها ساخته می شود؟

BLACKTAIL، بازی سورئال اکشن و ماجراجویی اول شخص که در یک دنیای افسانه‌ای تاریک مملو از داستان‌ها و افسانه‌ها اتفاق می‌افتد، تریلر پیش‌نمایش گیم‌پلی جدیدی را منتشر کرده است که بازیکنان را برای انتشار در 15 دسامبر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X |S آماده می‌کند. . در اعماق جنگل شیرجه بزنید و BLACKTAIL را امروز در Steam با 20 درصد تخفیف قبل از راه اندازی پیش خرید کنید.

برای ساختن معجون ها و تیرها منابع جمع آوری کنید، از کمان، جارو و دستکش خود برای شرکت در نبردهای جذاب رئیس استفاده کنید و در ماجراجویی های خود با انواع موجودات عجیب و غریب و پرحرف روبرو شوید. حجاب گذشته خود را بردارید، سرنوشت سرزمین را تعیین کنید و شاهد تأثیر هر تصمیم بر مهارت های خود باشید!

BLACKTAIL توسط استودیوی مستقل لهستانی THE PARASIGHT توسعه یافته و توسط Focus Entertainment منتشر شده است. شما در نقش یاگا، دختر جوانی که متهم به جادوگری است، بازی می کنید. وقتی خاطرات زنده گذشته شما به عنوان ارواح سرگردان و کثیف برمی گردند، چاره ای جز شکار آنها ندارید به امید اینکه راز خود را کشف کنید.

ترکیبی شدید از تیراندازی با کمان و جادوگری در دنیای افسانه ای تاریک

داستان اسطوره بابا یاگا را کشف کنید و تصاویر دست نیافتنی گذشته خود را در جنگلی مسحور شکار کنید. همانطور که یاد می گیرید در کمان و طلسم خود تسلط داشته باشید، انتخاب های اخلاقی شما را در مسیر تبدیل شدن به یک جادوگر خوب یا بد راهنمایی می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران