تراشه Retimer PCIe 5.0/CXL 2.0 Montage Technology به تولید انبوه رسید

برای سناریوهای کاربردی معمولی مانند سرورهای AI، SSDهای NVMe و کارت‌های رایزر، فناوری Montage پشتیبانی‌های فنی جامعی مانند طراحی مرجع مبتنی بر PCIe 5.0/CXL 2.0 Retimer، تابلوی ارزیابی و نرم‌افزار پشتیبانی را ارائه می‌کند تا به مشتریان کمک کند طراحی را به سرعت تکمیل کنند. و چرخه عرضه محصول را کوتاه کنید.

در دسترس بودن
Retimer 16-Lane PCIe 5.0/CXL 2.0 Montage Technology (شماره قطعه: M88RT51632) اکنون برای خرید در دسترس است. برای جزئیات، لطفا با فناوری مونتاژ تماس بگیرید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Retimer PCIe 5.0/CXL 2.0 Montage از فناوری‌های پیشرفته تهویه سیگنال برای بهبود یکپارچگی سیگنال و افزایش فاصله انتقال مؤثر سیگنال‌های پرسرعت استفاده می‌کند. این تراشه مطابق با مشخصات PCI-SIG و CXL مربوطه، الزامات بسته اصلی را برآورده می‌کند، از نرخ انتقال تا 32 GT/s پشتیبانی می‌کند و در پشتیبانی از تأخیر انتقال بسیار پایین کمتر از 5 نانوثانیه پیشتاز است. این تراشه از توپولوژی های مختلف سیستم مانند SRIS و Retimer cascaded پشتیبانی می کند و راه حلی ایده آل برای رسیدگی به چالش های یکپارچگی سیگنال PCIe/CXL در سرورهای نسل بعدی، ذخیره سازی سازمانی و سیستم های پردازش داده ارائه می دهد. شتاب هوش مصنوعی. ریتایمر PCIe 5.0/CXL 2.0 تست قابلیت همکاری گسترده را با انواع محاسبات، ذخیره سازی و محصولات شبکه مانند CPU، سوئیچ PCIe، SSD، GPU و شبکه کارت گذرانده است، بنابراین پایه محکمی برای استقرار در مقیاس بزرگ ابر ایجاد می کند. محاسبه. و مراکز داده

فن آوری های اتصال PCIe 5.0 و CXL سنگ بنای ساخت محاسبات ابری و زیرساخت های مرکز داده هستند که به طور قابل توجهی نیازمندی های برنامه Retimer را در سرورها و سیستم های محاسباتی ارتقا می دهند. ذخیره سازی هوش مصنوعی. در آینده، Montage به همکاری نزدیک با CPU، GPU ادامه خواهد داد. آقای استفان تای، رئیس فناوری مونتاژ، گفت: تولیدکنندگان تجهیزات NIC، SSD و PCIe/CXL، به طور مداوم سبد محصولات خود را به‌روزرسانی و گسترش می‌دهند، و تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای بهبود عملکرد هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و سیستم‌های محاسبات ابری انجام می‌دهند.

Montage Technology، یک شرکت پیشرو در طراحی پردازش داده ها و آی سی های متصل، امروز اعلام کرد که Retimer PCIe 5.0/CXL 2.0 با موفقیت به تولید انبوه رسیده است. این تراشه یک ارتقاء کلیدی مبتنی بر Montage Retimer PCIe 4.0 است که راه حلی پایدار و قابل اعتماد PCIe 5.0 و CXL 2.0 را با پهنای باند بالا و تأخیر کم برای عملکرد بالا در بازار ابری و محاسباتی ارائه می دهد.