به روز رسانی محتوای Insurgency: Sandstorm 1.14 و Operation: Accolade اکنون در دسترس است

Operation: Accolade جدیدترین محتوای منتشر شده برای Year 2 Pass است. اکنون برای PS5، PS4، Xbox Series X/S، Xbox One و PC (Steam & Epic Games Store) در دسترس است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

به پخش زنده ما در Twitch در 30 مارس ساعت 11 صبح MST بپیوندید تا نگاهی اولیه به محتوای جدید داشته باشید و Last Light را در عمل ببینید! نمی توانید پخش زنده را انجام دهید؟ خوبه! می توانید ما را در سایر شبکه های اجتماعی ما دنبال کنید تا از همه چیز Sandstorm به روز باشید.

به علاوه، ما چهارمین سالگرد طوفان شن را به یاد می آوریم که اخیراً به صورت زنده جشن گرفتیم. 4 سال موفقیت بزرگی است و ما احساس خوشبختی می کنیم که بعد از این همه سال همچنان قوی هستیم. البته نهمین سالگرد شورش را هم که در دی ماه اتفاق افتاد فراموش نمی کنیم! برخی از توسعه دهندگان OG از New World به ما پیوستند که به ما نگاهی اجمالی از پیشرفت در آن روزها دادند. بدون هیچ مقدمه ای، آماده شیرجه رفتن شوید و آنچه را که برای عملیات در نظر داریم بخوانید: تحسین!

نقشه جدید: آخرین نور

چمدان های خود را ببندید و برای Last Light، سطح جدیدی که به Insurgency: Sandstorm اضافه شده است، آماده شوید! بر اساس نقشه ای به همین نام که توسط Invalid_Nick برای مسابقه نقشه برداری جامعه ما ایجاد شده است، Last Light شما را به یک شهر ساحلی خیره کننده می برد که در آن عمل بی امان است. طراحی جمع و جور برای نبردهای شدید و نزدیک به متوسط ​​عالی است و شما را تشویق می کند تا در فضای داخلی سرسبز و خیابان های غرق در درخشش ساعت طلایی بجنگید. معماری مجلل، خودروهای لوکس و فضای داخلی دقیق و واقع گرایانه به اصالت این نقشه بی نظیر می افزاید و تجربه ای فراگیر و فراموش نشدنی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. برای کنترل این شهر فرار زیبا و در عین حال مرگبار به مبارزه و نبرد بپیوندید!DLC جدید: مجموعه لوازم جانبی Accolade

برای جشن گرفتن چهار سال طوفان شن و حمایت باورنکردنی جامعه، با مجموعه Accolade حرکت کنید. این بسته دارای تجهیزات ممتاز و مجموعه‌ای از پوسته‌های جنگ افزاری است که مملو از محتوای جامعه است.
این مجموعه‌های DLC جدید به محض انتشار Operation: Accolade برای خرید در دسترس خواهند بود و در Year 2 Pass برای کسانی از شما که آن را در حالت مستقل یا از طریق نسخه طلایی دارند، گنجانده می‌شوند. این اقلام آرایشی را می توان با موارد دیگر در بازی ترکیب کرد.

سلام انجمن طوفان شن! به Operation: Accolade خوش آمدید، به‌روزرسانی که در آن ما این امتیاز را داریم که محتوایی را با الهام از مطالب ارسالی فوق‌العاده‌ای که در مسابقات نقشه‌برداری و آرایشی جامعه خود دریافت کرده‌ایم به شما ارائه دهیم! ما می‌خواهیم با زنده کردن ایده‌های هر کسی در Insurgency: Sandstorm به کار سخت آنها پی ببریم. تبریک به شما! همه شما واقعاً رعد و برق را آورده اید!

پوسته های سلاح جدید ما، کهنه سرباز فرسوده و زنگ و بسته بندی، بر اساس برنده مسابقه آرایشی جامعه ما است! امیدواریم شما هم مثل ما از دیدن آنها در عمل هیجان زده باشید! از اینکه ما را تا انتها دنبال کردید متشکریم ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا شما با ما در این به روز رسانی شیرجه بزنید، زیرا کل تیم برای تحقق آن سخت کار کرده اند!