به روز رسانی صفحه نمایش OLED Steam Deck آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست

از آنجایی که Steam Deck به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و عملاً بازار بازی های دستی را احیا کرد، سؤالات زیادی در مورد ارتقاء سخت افزار آینده یا حتی نسل دوم وجود داشت. در آخرین مصاحبه، مهندس Valve، Pierre-Loup Griffais، گفت که اگرچه Valve مطمئناً می‌خواهد Steam Deck را بهبود بخشد و “به همه راه‌ها نگاه می‌کند”، ارتقای Steam Deck به یک صفحه نمایش OLED شاید به این سادگی نباشد.

پیش از این، لارنس یانگ، طراح Valve و مهندس پیر لوپ گریفیس، تقریباً تأیید کردند که Steam Deck جدید و قدرتمندتر حداقل تا چند سال آینده عرضه نخواهد شد. در آخرین مصاحبه، گریفیس کمی بیشتر بر پیچیدگی برخی ارتقاءها، به ویژه صفحه نمایش، روشن کرد. گریفیس در صحبت با PC Gamer گفت که Valve “محدودیت های فناوری فعلی موجود در Deck را از نظر صفحه نمایش درک می کند.”

او افزود: “من فکر می کنم مردم به چیزهایی مانند انتشار تدریجی نگاه می کنند و تصور می کنند که این یک راه حل آسان است.” “اما در واقع، صفحه نمایش قلب دستگاه است. همه چیز در آنجا لنگر انداخته است. وقتی در مورد دستگاه کوچکی صحبت می کنید، اساساً همه چیز حول همه چیز ساخته شده است. من فکر می کنم که این مقدار کار بزرگ تری است که مردم تصور می کنند. چنین خواهد بود.”با این حال، به نظر می‌رسد حتی اگر Valve ایده ارتقای سخت‌افزاری جزئی را حذف نکند، ممکن است خیلی پیچیده باشد و بعید به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی افزایشی مشابه Nintendo Switch OLED، بلکه یک به‌روزرسانی مناسب را ببینیم. جانشین با ارتقاء در سراسر هیئت مدیره.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران