بهترین قیمت DVD R W لپ تاپ با گارانتی IranFSO کامپیوتر افق | techpowerup

این محصول می تواند انتخاب بسیار مناسبی برایتان به شمار رود و از آن به عنوان یک پخش کننده مالتی مدیای مستقل استفاده نمایید. بیشتر درایوهای دی وی دی اکسترنال شکننده می باشند که نیاز است هنگام استفاده و حمل آن دقت بالایی صرف شود. اکثر این محصول تولید شده است پلاستیک می باشند که پلاستیک بکار برده شده باید دارای کیفیت بالایی باشد تا از مقاومت در برابر ضربات احتمالی برخوردار باشد. توصیه می کنیم درایو دی وی دی خارجی با کیفیت بالا خریداری نمایید و کیفیت را هنگام خرید مدنظر قرار دهید. به تازگی شرکت ونتو محصول جدیدی تحت عنوان DVD -RW را روانه بازار کرده است که درواقع یک درایو DVD اکسترنال است. این درایوDVD به کمک درگاه USB به لب‌تاپ شما متصل می‌شود و امکان خواندن و نوشتن روی لوح‌های فشرده DVD را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نکات مهم در خرید دی وی دی رایتر (DVD – Writer)

بنابراین برای کاهش وزن مجله خبری سخت افزار کامپیوتر تاپ ها ، دیگر با دی وی دی رایتر تولید نمی شوند.طرز کار مدل اکسترنال خیلی راحت می باشد. نزدیک به 10 سال قبل اغلب لپ تاپ ها و کامپیوترها دارای درایوی جهت نوشتن یا خواندن دی وی دی یا سی دی بودند. کارشناسان فنی نمایندگی لنوو در صورتی که تشخیص دهند تنها راه رفع مشکل کامپیوتر، تعویض دی وی دی رام است آن را با یک دی وی دی رام اصلی و فابریک تعویض می کنند. تعویض قطعه در این مرکز با ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر به مشتری صورت می گیرد. بنابراین اگر قصد تعویض یا تعمیر دی وی دی رام کامپیوترتان را دارید با خیال آسوده آن را به همکاران ما در نمایندگی لنوو بسپارید. تعویض دی وی دی رام زمانی انجام می شود که راهی برای تعمیر آن وجود نداشته و این دستگاه عملکرد خود را از دست داده باشد.

دی وی دی رایتر لپ تاپ Sata Superslim DVD-RW _9mm مکشی

همانطور که به آن اشاره شد اشکالات متعددی می‌تواند در عملکرد دستگاه دی وی دی رایتر به وجود بیاید. گاه این اشکالات چنان پیش پا افتاده هستند که می‌توان با یک هزینه جزئی و صرف زمان اندک آن را برطرف کرد. از طرفی برخی مشکلات اگر نادیده گرفته شوند می‌تواند هزینه به مراتب بیشتری نسبت به حالت معمول روی دست مشتری یا مصرف‌کننده بگذارد.

دی وی دی رایتر را می توان یکی از ملزومات هر رایانه ای دانست.در انتخاب دی وی دی رایتر سرعت خواندن و نوشتن یکی از مهمترین معیارها به حساب می آید. DRW-24D3ST یک دی وی دی رایتراینترنال با سرعت ۲۴X محصول شرکت خوش نام ایسوس است. با قرار دادن این دی وی دی رایتر در جعبه کیس رایانه خود و اتصال آن می توانید اقدام به خواندن اطلاعات لوح های فشرده در قالب CD و DVD نمایید. همچنین به کمک ۲۴D3ST می توانید بروی CD و DVD خام رایت کنید.درایو DVD اینترنال ایسوس مدل D شرکت ایسوس ۵۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و از تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز بطور کامل پشتیبانی می کند. واژه اکسترنال External به معنی خارجی و اینترنال Internal به معنی داخلی می باشد. تفاوت اصلی این دو نوع درایو نوری در محل قرار گیری آن ها می باشد.

http://asanbehbar.ir

زمان زیادی از فراگیر شدن حافظه های قابل حمل مانند هارد اکسترنال یا فلش مموری نمی گذرد ، به همین دلیل ، کاربران بسیاری هستند که بخشی از خاطرات گذشته یا پروژه های قدیمی شان را روی دیسک های نوری ذخیره کرده اند . بخشی از آثار هنری هم وجود دارند که نسخه دیجیتالی نداشته و صرفا روی حافظه نوری ارائه شده اند . با پارت لپ همراه باشید تا با انواع درایو های نوری ، بیشتر آشنا گردید . ایسوس یک شرکت تایوانی است که محصولات الکترونیکی متنوعی نظیر کامپیوتر، لپ تاپ، مادربورد، مانیتور، کارت گرافیک، رایانه جیبی، درایو نوری اینترنال (داخلی) و اکسترنال، گوشی موبایل و قطعات شبکه را تولید می‌کند. گستردگی محصولات ایسوس، این شرکت را به یکی از قدرتمندترین شرکت‌های الکرونیکی دنیا تبدیل کرده است. تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر به صورت کاملاً تخصصی در مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو انجام می پذیرد.

  • برای همین نیز باید قبل از خرید مدل دقیق دی وی دی رایتر لپ تاپ خود را بدانید و یا از فروشنده برای خرید درایو نوری یا دی وی دی رایتر مشاوره بگیرید.
  • همچنین، لازم به ذکر است که انتقال اطلاعات در این بخش توسط کابل‌های ساتا صورت می گیرد.
  • با این توصیف می‌توان گفت که تجربه و تخصص حرف اول را در زمینه کاهش هزینه تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ می‌زند.
  • به یک مرکز تعمیرات دستگاه‌های صوتی و تصویری مراجعه کنید و یک تسمه شماره 22 یا 23 تهیه کنید.
  • مورد بیشتر به لنز یا سرعت گردش دیسک مربوط است و برای چک کردن آن ابتدا کافیست یک گوش پاک کن تهیه کرده و با نفس خود روی لنز را کمی مرطوب کنید سپس با گوش پاک کن به آرامی روی لنز را تمیز کنید.