بهترین اتاق فرار های تهران تجربه یک بازی هیجانی و دلهره‌آور ره بال آسمان

بازی اسکیپ باکس از سری بازیهای موسوم به لگاسی است و با توجه به فرآیندهای بازی یکبارمصرف است. تيم اسكيپ ويژن ابتدا كار خود را با طراحي اتاق فرار در اوايل سال 98 اغاز كرد. سپس بعد از چند ماه تلاش پي در پي توانست اولين بازي اتاق فرار خود را راه اندازي كند. ايجاد محيطي سالم و خلاقانه براي سرگرمي و همكاري و همفكري ميان افراد از اهداف اين مجموعه ميباشد.

  • مدت‌زمان بازی ۷۵ دقیقه است و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۷ نفر را شامل می‌شود.
  • پس از اتمام بازی، به مشتریان کارت هدیه بدهید، اما توجه کنید که حتما برای همان بازی کارت هدیه دهید نه برای بازی‌های دیگر.
  • ‏هرسال در دهكده اي كوچك واقع در شوروي،در يك روز معين اتفاق عجيبي رخ ميدهد دقيقا در يازدهم جولاي هر سال يكي از افراد دهكده به دلايلي نا معلوم مفقود ميشود.
  • داستان بازی در اسکیپ روم ایکس اسکیپ به‌ این صورت است که زنی جوان با نام الیسا در شهر بیرمنگام در اثر سانحه در روز تولدش کشته می‌شود.
  • از آنجا که برای پیروزی نیازی به تغییر مهره ها نیستید ، این بازی همچنین می تواند بیش از یک بار انجام شود.

تایم فور فان، مجموعه ارزشمندی از بهترین اتاق فرارهای کشور را جمع‌آوری کرده است و علاقمندان می‌توانند بازی مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو کنند. در سال ۱۹۹۰ رخدادی عجیب و مرموز توجه افراد را به خود جلب می‌کند. امروز افرادی که در اتاق فرار دیپ شرکت می‌کنند برای یافتن پادزهر و جلوگیری از آلوده‌کردن دنیا از این ویروس انتخاب شده‌اند. تعداد نفرات شرکت‌کننده در بازی از ۳ تا ۷ نفر و مدت‌زمان آن نیز ۶۰ دقیقه است. در این بازی، شما به درون خانه مرموزی وارد شده که در همان ابتدا با چالش روبه‌رو می‌شوید. دکتر استیون در خانه خود نیست؛ اما برای شما سرنخ‌هایی را باقی گذاشته است تا به کمک آن‌ها بتوانید برخی از اتفاقات ناگوار را جلوگیری کنید.

بازی های دیگری که می توانید آنلاین بازی کنید(Other Games You Can Play Online)

لطفا از لاگین کردن به بالاترین در اینجا اکیدا خودداری بفرمایید. تهران, اتاق فرار بازماندگان نارمك هفت حوض میدان 44، مرکز خرید امرالد استار ، طبقه سوم . اینکه تو فضای مجازی می بینم و می شنوم که افراد مختلف به راحتی و بدون دغدغه زندگی می کنند .

از ترس واقعی خود در این بقای ترسناک خلاص شوید…

بهترین اتاق فرار های تهران تجربه یک بازی هیجانی و دلهره‌آور ره بال آسمان مانند اتاق های فرار حضوری ، بازی های رومیزی اتاق فرار نیز با عناصر فیزیکی پر شده اند که می توانید سرنخ ها را تغییر دهید یا تحقیق کنید. بعضی از بازی ها برای فرار نیاز به تغییر دائمی قطعات بازی دارند ، بنابراین فقط یکبار می توان آنها را بازی کرد ، در حالی که دیگران می توانند دوباره تنظیم شوند تا بتوانید دوباره بازی کنید. زمان بازی شما به سرعت حل معماها توسط گروه شما بستگی دارد ، اما برای بازیهای یکبار مصرف ، ایده خوبی است که در یک بازی با زمان بازی بیشتر سرمایه گذاری کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از خرید خود ببرید. اتاق فرار آی اسکیپ فقط لذت حل معماها نیست، بلکه تجربه کشف داستانی جالب و جذاب است و همچنین لذت تماشای فیلم در حین حل معماها، آن‌هم به‌همراه دلهره و هیجانی که در طول بازی دارید. آقایان و بانوان مخاطبان این بازی‌اند و مدت‌زمان اتاق فرار آی اسکیپ ۷۵ دقیقه است.

مخاطب اسکیپ روم مگا اسکیپ آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات هر بازی هم بین ۴ تا ۷ نفر است. “فرار ترسناک ترسناک” بازی آسانی نخواهد بود، مطمئنا یکی از بهترین بازی های ماجراجویی پازل است! اتاق‌های تاریک کامل را دریافت کنید، معماها را حل کنید، سرنخ‌هایی برای پایان دادن به این معمای ترسناک پیدا کنید. با تاریکی وحشتناک مبارزه کنید، از این بازی های بسیار ترسناک جان سالم به در ببرید! از ترس واقعی خود در این بقای ترسناک خلاص شوید… به صورت آفلاین از بازی های ترسناک اتاق فرار کنید.

رمز عبور خود را بازیابی کنید

شما وقتی وارد سردخانه می‌شوید درِ آن بسته می‌شود و شما در آن گرفتار می‌شوید. باقی داستان هم به حل معماها و چالش‌هایی پرداخته شده است که شما باید در ۶۰ دقیقه برای رهایی از سردخانه انجام دهید. طراحی این بازی به‌صورت فضاهای مختلفی از جمله رستوران، هتل، سلول‌های زندان، کلبه دورافتاده و حتی همانند ایستگاه‌های فضایی است.

۲۱. وان اسکیپ | ویروسی کشنده و مرگبار

Hunt a Killer بسیار محبوب شده است ، جای تعجب نیست زیرا مجموعه بازی ها یک تجربه رمزآلود فوق العاده همه جانبه قتل است که می تواند به صورت انفرادی یا گروهی انجام شود. شکار یک قاتل کار فوق العاده ای در ترسیم یک تصویر هیجان انگیز انجام می دهد. بازی داستان محور شما را در جایگاه محقق قرار می دهد و تا نتیجه نهایی آن را رها نمی کند. حضور افراد مشهور و بازیگرها در اتاق فرار یا حتی افرادی که فالوورهای (اینفلوئنسرها) زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند، تاثیر قابل توجهی در جذب مشتری خواهد داشت. در راه مقابله با مینوس در شهر نیویورک ، آنها به طور غیر منتظره ای در کنار چند بازمانده دیگر از اتاق های فرار گیر افتاده اند.