بهترین اتاق فرار های تهران تجربه یک بازی هیجانی و دلهره‌آور ره بال آسمان

در این اتاق فرار شما با المان جدیدی به نام «درجه هوشیاری» آشنا خواهید شد. شما در نقاطی از بازی با رخ دادن اتفاقاتی، با این المان مواجه می‌شوید که حتما باید قبل از اینکه به مرز دیوانگی برسید از آن مرحله عبور کنید. اتاق فرار متل بوداپست از بازی‌های جذاب مجموعه با درجه سختی ۷۵ درصد است. در این بازی شما در بدو ورود به اتاق ۳۱۳ این متل حبس می‌شوید و باید رمز، کارت و کلید خروج را پیدا کنید.

اسکیپ روم یا اتاق فرار کجاست؟

این مجموعه دو اتاق فرار بسیار مهیج و ترسناک را توسط تیم خلاق و حرفه ای در سال ۱۳۹۹ طراحی و در حال حاضر تنها یک مورد از آنها آماده می باشد. اسکیپ روم شارون در تهران دارای دو شعبه می باشد که در هر کدام یک اتاق فرار و سناریو اجرا شده است. هر دو سناریوهای طراحی شده توسط این مجموعه دارای ژانر ترسناک و دلهره آور می باشند. با توجه به سبک‌ها و ژانرهای مختلف اتاق فرار و تجربه بازیکنان، تعریف مشخصی برای بهترین اتاق فرار وجود ندارد. هر بازی اتاق فرار می‌تواند تجربه متفاوتی برای شما به همراه داشته باشد.

اتاق فرار آنلاین شیوع 爆发

اگر هر یک از افراد تیم در حین بازی قصد انصراف داشته باشد، بازی برای تمام افراد تیم به اتمام خواهد رسید. می‌‌توانید با مراجعه به این قسمت‌ها، در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند. تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دنیای سرگرمی دادمهر زیما می‌باشد. در صفحه پرداخت بانک، مشخصات بانکی خود را وارد کنید تا به صفحه صدور بلیط وارد شوید.

گروه سرگرمی و تفریحات داخل سالن «اسپیرال» فعالیت خود را در آذرماه سال ۱۳۹۸ با راه‌اندازی اولین اتاق فرار خود در تهران به نام «پنهان شده در سایه» آغاز کرد. این گروه با خلاقیت تلاش دارد تا بازی‌هایی متفاوت و برجسته‌ به‌صورت سریالی (پشت سر هم) طراحی و بهره‌برداری کند. در حال حاضر، وجود المان‌های متفاوت از جمله مکانیکی، الکترونیکی و حتی دیجیتالی در بازی‌های مجموعه اسپیرال وجه تمایز آن با سایر اتاق فرارهای موجود در کشور است. اتاق فرار از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران است که در بین تمام گروه سنی به‌خصوص جوانان طرفداران زیادی دارد.

اما بعد از شروع بازی و با گذشت زمان متوجه می‌شوند که با اتاقی اسرار آمیز و با وسایلی عجیب سروکار دارند. همانطور که گغته شد این بازی ابتدا در ژاپن ایجاد شد و سپس به کشورهای دیگر گسترش پیدا کرد. این بازی در ابتدا توسط یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو طراحی شد و در سال 2007 اولین بازی را تحت برندی با عنوان Real Escape Game ارئه کرد. با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم.

  • در این مجموعه دو اتاق فرار پیاده سازی شده که دارای ژانرهای ترسناک و مهیج بوده و معماهای آن در سطح متوسط می باشند.
  • در واقع با وجود این که اتاق فرار از گیم های کامپیوتری الهام گرفته شده، اما در یک فضای واقعی طراحی و ساخته می‌شود و بازیکنان در محیط واقعی بازی حاضر می‌شوند.
  • البته این دو دسته از هم جدا نیستن و مکمل هم به شمار میرن.
  • بازی میراث لاله، در فضای پارک لاله اجرا می‌شود و ویژگی اصلی آن رقابتی بودن بازی است.
  • شما در این اتاق فرارا در یکی از باستانی‌ترین و باشکوه‌ترین موزه‌های دنیا قرار دارید.

پیشنهاد میکنیم قبل از رزرو میزان سختی بازی هارو باهم مقایسه کنید و یا با گیم مستر بازی مشورت کنید. 6-بعد از پرداخت از طریق سایت شاپرک حتما گزینه تکمیل پرداخت را بزنید، بعد از بازگشت به وبسایت کد رزرو خود را یادداشت کنید و همراه خود داشته باشید. بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند. همانطور که گغته شد این بازی ابتدا در ژاپن ایجاد شد و سپس به کشورهای دیگر گسترش پیدا کرد. این بازی در ابتدا توسط یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو طراحی شد و در سال 2007 اولین بازی را تحت برندی با عنوان Real Escape Game ارئه کرد.

از دیگر گزینه های پرطرفدار در میان بازی های اتاق فرار برای موبایل می توان به Adventure Escape Mysteries اشاره نمود. در این بازی مهیج باید به شاهزاده خانم نیمو کمک کنید تا با پشت سر گذاشتن شرایط سخت و ترسناک و حل معماهای متعدد بتواند مردمش را نجات دهد. در این بازی باید از شهر ویران شده فرار کنید و طوفان سهمگینی که جهان را تهدید می کند را متوقف نمایید و چندین مرحله ترسناک و پر از استرس و مهیج را پشت سر بگذارید. ژانر کاراگاهی، پلیسی، ترسناک، معمایی از معروفترین ژانرهای اتاق فرار است که هرکدامشان می توانند تجربه متفاوتی برای شما داشته باشد. شما در مجله اتاق فرار می توانید جدیدترین اتاق فرار تهران و کرج را مشاهده و رزرو اتاق فرار خود را به آسانی انجام دهید. ما در مطلبی جداگانه به معرفی اتاق های فرار تهران پرداخته‌ایم.

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار

به صورت کلی بازی اتاق فرار را می‌توان به چهار بخش مختلف تقسیم کرد. بنابراین هر بخش را به شما معرفی می‌کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید. البته اینو همیشه یادتون باشه که اتاق فرار یک تجربست و این تجربه برای همه یکسان نخواهد بود. یعنی امکان داره شما از یک بازی خیلی لذت ببرید ولی گروهی دیگر از دوستانتون نظری متفاوت داشته باشند. شبح بازارچه اتاق فراری هیجانی است که در آن برای اولین بار با ترکیب تئاتر تعاملی و اتاق فرار شما را وارد فضایی می کند که قبل از آن در هیچ جای دیگری نظیرش را ندیده اید. اگر شما نیز عاشق اتاق فرار باشید و بخواهید اطلاعاتی کسب کنید که اتاق فرار کجا خوبه؟ یا بهترین اتاق فرار در تهران کجاست!

اگر شما هم علاقه مند به بازیهای ویدئویی و یا فیلم و سریال هستید بدون شک لحظاتی بوده که شما دوست داشته اید که جای نقش اول داستان باشید. بازی اتاق فرار شما را وارد یکی از این داستانهای هیجان انگیز می کند و شما در آن نقش اول را خودتان بازی خواهید کرد. اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ از بازی‌های کلاسیک اسکیپ روم با سبک جنایی و درجه سختی ۹۰ درصد است. این بازی با دکوری منحصر‌به‌فرد شما را به سال ۱۳۴۶ و طهران قدیم می‌برد. معماهای دشوار این بازی و دو لایه بودن آن (حل معمای قتل و فرار از اتاق)، برای کسانی که بیش از همه چیز از حل معما لذت می‌برند، خاطره‌ای ماندگار خواهد ساخت.

طراحان این بازی باتوجه‌به ژانرهای مختلف و سناریوهای بازی دقت کافی را برای گذاشتن محدودیت‌های سنی به‌خصوص برای کودکان و نوجوانان در نظر می‌گیرند که باید به آن‌ها توجه کرد. در این بازی حل هر معما و بازشدن هر قفل مانند بازشدن یک در به دنیا ناشناخته‌هاست زیرا پشت هر قفل یا معما اتفاقی است که هیچ‌کدام بازیکنان از آن اطلاعی ندارند؛ ازاین‌رو با یافتن یک سرنخ، هیجانی وصف‌ناپذیر برای بازیکنان پدید می‌آید. جالب است که بدانید این سناریو بر اساس یک رویداد واقعی نوشته شده.

بهترین اتاق فرار های تهران تجربه یک بازی هیجانی و دلهره‌آور ره بال آسمان

مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان ۱۳۹۴ با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار شکل گرفت. این مجموعه در بهار سال ۱۳۹۵ موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به‌عنوان یکی از محصولات خود در ایران راه‌اندازی کند. اتاق فرار ژانرها و سبک‌های مختلفی دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. بسته به ژانر بازی مورد نظرتان، باید با چالش‌ها و ماجراهای مختلفی روبرو شوید. مثلا در یک اتاق فرار ترسناک، باید با اتفاقات دلهره آور دست و پنجه نرم کنید اما در یک اسکیپ روم غیر ترسناک، تمرکزتان باید روی حل معماها باشد.

  • اتاق فرار (ابناء الجن) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله ستارخان تهران واقع شده است.
  • ممکن است دوست داشته باشید در زمان بازی و حل معمای اتاق فرار کمی بترسید و شاید هم دوست ندارید ترس‌های ناگهانی را تجربه کنید.
  • ما در ادامه قصد معرفی دو تا از اتاق فرارهای این مجموعه را داریم.
  • اتاق فرار روانی در سال 1893 در حوالی شهر شیکاگو آمریکا و در هتلی مرموز اتفاقاتی در حال رخ دادن است.
  • و اگر شما ترسیده‌اید، به این معنی است که آن‌ها در این کار مهارت دارند.

اتاق فرار هفت از بازی‌های ترسناک و دلهره‌آور مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۸۰ درصد، درجه ترس ۲۰ درصد و درجه هیجان ۸۰ درصد دارد. همان طور که می‌دانید تنها اگر تسلیم هفت گناه کشنده نشوید، تطهیر روح قیمت اسکیپ روم شما حاصل می‌شود. در این اتاق فرار با ضعف‌ها و رنج‌های خود روبه‌رو می‌شوید و باید در برابر آن‌ها مقاومت کنید تا به رهایی برسید.

مجموعه رتسل روم (خیابان زفرقندی)

که بعضا ترکیبی هم هستند، اما آنچه که آوردیم، از پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار بودند که اکثر مخاطبین هم بازی‌هایی از بین همین ژانرها انتخاب می‌کنند. در نهایت برای سایر کشورها نیز این سوال بوجود آمد که اسکیپ روم چیست و چه ویژگی هایی دارد و چطور توانسته است تا این اندازه همه را به خودش جذب کند. پاسخ دادن به این سوال به مرور به راه اندازی بیش از ۸۰۰۰ اتاق فرار تا پایان سال ۲۰۱۷ در تمام دنیا منجر گردید و در سال ۱۳۹۴ نیز در تهران ردپای این بازی مهیج دیده شد.

  • اتاق فرار جنون زندان از بازی‌های ترسناک مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۸۰ درصد، درجه ترس ۹۰ درصد و درجه هیجان ۸۰ درصد دارد.
  • این اتاق فرار از بازی‌های ساده این مجموعه است و می‌تواند تجربه خوبی برای مبتدیان رقم بزند.
  • پازل‌ها را پیدا کنید، سرنخ‌ها را در کنار یکدیگر بگذارید، معماها را حل کنید و قفل‌ها را باز کنید تا قبل از به اتمام رسیدن زمان خود فرار کنید و به هدف بازی برسید.

گیم مستر ناظر بر بازی بوده و هر گونه مشکلی که در حین بازی بوجود می آید یا درخواست بازیکنان را بررسی و اقدامات لازم را انجام میدهد. اما قضیه به اینجا ختم نمی شود، معمولا به فاصله چند روز بعد از مراجعه تیم اصلی، تیم دوم تایم فور فان به صورت ناشناس به بازی مراجعه میکنند تا در صورت مغایرت در نحوه‌ی برخورد کارکنان مجموعه و یا اجرای بازیها، این تفاوت را به تیم اطلاع دهند. سپس هر کدام از بازیکنان تیم اصلی، نقد و بررسی بخش مربوط به خود را به رشته تحریر در می آورند و در اختیار ویراستار مجموعه قرار میدهند تا پس از یکپارچه کردن متن و ویراست، در وب سایت تایم فور فان منتشر شود.

مجموعه امگا اسکیپ روم

با این تفاوت که شما در یک شبیه‌سازی فیزیکی فوق‌العاده شبیه به زندگی هستید. اتاق‌های فرار با معماها، رمزها، سرنخ‌ها و چالش‌های فیزیکی مختلف طراحی می‌شوند تا مهارت‌های بدنی و فکری شما را تقویت کنند. در این مجموعه فضاهایی برای انجام ۸ اتاق فرار با داستان‌های مختلف وجود دارد. اسکیپ متر از پرطرفدارترین مجموعه‌‌های سرگرمی و اتاق فرارهای تهران محسوب می‌شود. اتاق فرار خانه اشباح یکی از ترسناک‌ترین اتاق‌ فرارهای تهران است که اگر دوست دارید ترشح آدرنالین را در بدن خود افزایش دهید، می‌توانید به آن مراجعه کنید. اتاق فرار تهرومز تنها مجموعه اسکیپ روم در جنوب شهر تهران است که دو بازی فعال دارد.

۴. اتاق فرار فریتز هابر

تعداد نفرات در هر اسکیپ روم بر اساس ظرفیت اتاق، نوع و تعداد معماها درنظر گرفته شده و کمتر یا بیشتر شدن تعداد نفرات باعث لذت کمتر از بازی میشه و مورد تایید ما نیست. کمی آن‌ها را وارد چالش کنید و با کمک المان‌های ترسناک و پیچیده‌تر کردن معماها، نظم ذهنی‌شان را به هم بریزید. به طور مثال ممکن است در یکی از این بازی‌ها، شما وارد محیطی شبیه به یک حمام عمومی قدیمی شده و متوجه شوید که این مکان، خانه اجنه و ارواح خبیث است و باید از دست آنها فرار کنید. در طول این بازی احتمالا بارها توسط اکتورهایی که نقش موجودات ماورایی یا افراد دیگر را بازی می‌کنند؛ غافلگیر خواهید شد اما باید در نهایت بتوانید معما را حل کرده و از اتاق خارج شوید.

در این بازی مهیج و ترسناک شما در نقش ناجی برای یکی از دوستان صمیمی تان را دارید که باید با حل معماهای مختلف راه نجات از تیمارستان پر از زامبی را برای او فراهم کنید. گرافیک و صدا و موسیقی بازی به گونه ای طراحی شده است که شما حضور ارواح را در اطرافتان براحتی احساس می کنید و این می تواند یکی از ویژگی های خوب بازی Fear in hospital باشد. سناریوی این بازی به گونه ای طراحی شده است که در ابتدای بازی شما خودتان را تنها در اتاق تاریک و ناآشنایی می بینید و نمی دانید که چرا در این محیط قرار گرفته اید. اتاقی با پنجره های فلزی و مخروبه که نور کمی به داخل آن تابیده میشود در پیش رو دارید و شروع به ماجراجویی می کنید.

روند بازی هم داستانی سیاسی را دنبال می‌کند که شما و تیمتان بخشی از آن هستید. معماها و مسائل و مختلفی که در این اتاق فرار با آن‌ها مواجهه می‌شوید، هم آسان هستند و هم بسیار سخت، پس باید به همه نکات توجه داشته باشید و کار گروهی خوبی را ارائه دهید. اتاق فرار طهران 1346 یکی از بهترین اتاق فرارهای ایران محسوب می‌شود.

۱۸. اسکیپ باکس ویروس

در این اتاق شما در ذهن خود گیر می‌افتید و در دام رویاهایتان غوطه‌ور خواهید شد. در اتاق مالیخولیا هیچ چیز شفاف نیست و ابعاد مفهوم خود را از دست داده‌اند. اولین کاری که باید در این اتاق انجام دهید، این است که تعادل خود را به دست بیاورید. اتاق فرار از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران است که در بین تمام گروه سنی به‌خصوص جوانان طرفداران زیادی دارد. در این بازی منحصربه‌فرد، شما به‌همراه تیم خود در یک محیط عجیب و گاهی ترسناک قرار می‌گیرید و باید با هم‌فکری، حل کردن معماها و باز کردن قفل‌ها در زمانی مشخص از محیط خارج شوید. تیم شما می‌تواند جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های شما باشد.

همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است. اگر علاقه به یک فضای پیچیده و کمی چالشی برای هر فردید، این اتاق فرار به‌شدت به شما پیشنهاد ‌می‌شود زیرا نه‌تنها شما از نظر گروهی بلکه از نظر انفرادی نیز می‌توانید خود را محک بزنید. فضای اتاق فرار تابوت به‌صورت دلهره‌آور و خاص طراحی شده و یکی از دشوارترین بازی‌های این مجموعه است.

شما و دوستاتون دنبال یه جای ترسناک توی اینترنت بودید که با یه محلی به نام روستای بکرآباد که به قلمروی اجنه معروف شده، برمیخورید پس با هم قرار میزارید… در صورت بروز مشکل مثل شرایط نامساعد جوی یا خرابی وسیله تفریح گارانتی بازگشت پول وجود دارد و با تایید خریدار، بلیط جایگزین، تغییر تاریخ یا عودت داده می شود. در صفحه بعد اطلاعات وارد شده را تایید کنید و دکمه پرداخت را فشار دهید. پس از مطالعه توضیحات، تعداد استفاده کنندگان را در کنار دکمه خرید مشخص کنید و سپس دکمه خرید را فشار دهید. خیر ، ولی پیشنهاد ما برای انجام بازی لباس های راحت است که بتوانید فعالیت های بدنی را راحت تر انجام دهید. کسانی که علاقه به بازی های کامپیوتری دارند این بازی ها میتوانند تجربه جدیدی را خلق کنند.

هر چند طراح آن یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو بود که وقتی دید دوستش در حال انجام بازی ویدئویی فرار از اتاق است به فکر ساختن ورژن واقعی آن افتاد و اولین اتاق فرار شهر سیلیکون‌ولی را در سال ۲۰۰۷ طراحی کرد. که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه از سایت تخفیفان دریافت کنید، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم است. منتها اندکی بعد، اتفاقاتی عجیب‌وغریب روی می‌دهد و مه مرموزی تمام آن منطقه را فرامی‌گیرد. اکنون شما در فروشگاه زندانی شده‌اید و این در حالی است که اطراف شما کم‌کم جهنمی واقع می‌شود. در این شرایط وظیفه شماست که هرچه زودتر از این فروشگاه خارج شوید و از آن شهر فرار کنید.

شما همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه هرکدام از مراکز اطلاعات بیشتری درباره تمهیدات بهداشتی آن‌‌ها به دست بیاورید. برای ورود به دنیای مهیج،مرموز و ترسناک ” گربه خانه ” اینجاکلیک کنید. بهتر است تا قبل از رزرو حتما به زمان انتخابی دقت کنید و حسابی از زمان رزروتان مطمئن باشید، چون طبق قوانین و شرایط تغییر زمان سانس رزرو شما در مدت زمان کمتر از 24 ساعت اصلا ممکن نیست. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

  • این مطالب میتونن خیلی کمکتون کنن ولی نه به اندازه یک بار بازی کردن.
  • هرچه جلوتر برید، اتاق ها سخت‌تر می‌شن و حل معماها سرگرم‌کننده تر.
  • اگر یک سناریو به خوبی طراحی شده باشد، قطعا از آن لذت خواهید برد.
  • در آبان‌ماه ۱۴۰۰ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است.
  • در ‏همین سال‌ها البته بازی‌های مشابهی در اروپا و استرالیا هم شکل گرفت که البته سازندگان در ‏چندین مورد اعلام کردند که از اتاق‌ فرارهای ژاپن بی‌خبر بوده‌اند.

معمولا سن مجاز یا توصیه شده برای شرکت در اتاق فرارهای ترسناک هم هجده سال به بالا است. «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند. لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد. آخرین نفر، دومین بازی مجموعه دژاوو با تم دلهره‌آور است که ۹۰ درصد درجه سختی و ۸۰ درصد درجه ترس دارد.

اتاق فرار زیرخاکی

تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. تمام مراکز اتاق فرار که با تخفیفان همکاری می‌کنند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند.

یک روز عادی برای عکس‌برداری و ثبت تصاویر عروسی دوستتون در آتلیه حاضر می‌شید، اما یک لحظه غفلت شما به قیمت گم‌شدن عروس تموم می‌شه. اینجا شروع یک بازی ترسناک در اتاق فرار تهرانه؛ و حالا شما و دوستانتون باید به دنبال عروس گمشده که معلوم نیست زنده است یا نه بگردید. اتاق فرار (سجین) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله آجودانیه واقع شده است. بازی برگرفته از فیلم سجین ۳ است اگر فیلم را مشاهده کنید از بازی لذت بیشتری خواهید برد.

اتاق فرار کوری

در طول مدت حضور شما در مجموعه اتاق‌فرار و انجام بازی، داشتن و استفاده از ماسک الزامی می‌باشد. که تجربه طراحی و ساخت بیش از ۲۰ بازی متفاوت با ژانرهای مختلف در تهران و شهرستان‌ها را دارند. فضاسازی قدیمی یک مدرسه با تمامی جزئیات و بخش‌های مدرسه از ویژگی‌های این اتاق فرار است. اغلب اسکیپ روم هایی که دارای معماهای موازی هستند سخت تر و دشوار تر از اسکیپ روم هایی هستند که معما خطی دارند. لازم به ذکر است که مدیر بازی یا گیم مستر نقش بسیار مهمی در ایجاد هیجان بازیکنان داشته و می تواند با پخش موسیقی در زمان مناسب یا ایجاد صداهای دلهره آور به استرس آنها تا حد زیادی بیفزاید.

شما باید مجموعه‌ای از معماها را حل کنید تا به هم برسید و در نهایت فرار کنید. اتاق فرار دور دنیا در ۶۰ دقیقه از بازی‌های ماجراجویانه مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۸۵ درصد و درجه هیجان ۲۰ درصد دارد. در این اتاق فرار زمان در سال ۱۸۷۳ متوقف شده است؛ سالی که ژول ورن رمان «دور دنیا در هشتاد روز» را نوشت.

اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ اسکری

این بازی تلفیقی از اسکیپ روم و یک تئاتر تمام عیار است و تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود. اتاق فرار آرماگدون از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک ترسناک، هیجان‌انگیز و «سروایوال» و درجه سختی ۱۰۰ درصد است؛ پس اگر خود را یک حرفه‌ای می‌دانید و بیش از پنج بازی بازی کرده‌اید، به این اتاق فرار بیایید. اتاق فرار آرماگدون با ژانر آخرالزمانی، پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیز‌ترین و بزرگ‌ترین محصول اسکیپ روم است؛ جایی که شما یک بازی کامپیوتری را در واقعیت تجربه خواهید کرد. «تاکائو کاتو» اولین ارائه‌کننده بازی اتاق فرار واقعی و به سبک امروزی است. ایده‌ اتاق‌ فرار زمانی در ذهن او شکل گرفت که دوستش در حال بازی آنلاین اتاق فرار بود.

بازی نوستالژیک و جذاب هفت سنگ

برای شروع این سرگرمی در ابتدا شما نیاز به یک گروه دارید که قالبا پیشنهاد می‌کنیم در صورت امکان چون تجربه اولتون هست یک گروه ۳ تا ۵ نفره تشکیل بدید. فقط لازمه گروهتون اشخاصی باشن که دوست دارید باهاشون بهتون خوش بگزره. اما قضیه به اینجا ختم نمی شود، معمولا به فاصله چند روز بعد از مراجعه تیم اصلی، تیم دوم تایم فور فان به صورت ناشناس به بازی مراجعه میکنند تا در صورت مغایرت در نحوه‌ی برخورد کارکنان مجموعه و یا اجرای بازیها، این تفاوت را به تیم اطلاع دهند. سپس هر کدام از بازیکنان تیم اصلی، نقد و بررسی بخش مربوط به خود را به رشته تحریر در می آورند و در اختیار ویراستار مجموعه قرار میدهند تا پس از یکپارچه کردن متن و ویراست، در وب سایت تایم فور فان منتشر شود. دقت داشته باشید که نفرات ثبت شده در رزرو خیلی مهم است و اگر با تعداد نفرات متغایر با رزرو شما به بازی تشریف ببرید مجموعه بابت متغایر بودن نفرات از شما غرامت دریافت میکند.

اگر شما تبدیل به یک پلیر حرفه ای شوید، به توانایی ارتباطی با هر شخصی حتی در شرایط خاص دست پیدا خواهید کرد. وقتی شما وارد اتاق فرار می شوید، با یک فضای گنگ و ناشناخته، سوالات بی پاسخ و البته زمانی محدود مواجه می شوید. حالا این شما هستید که باید به دنبال پاسخ به سوالات خود باشید و در عین حال استرس ناشی از لحظات و دقایق در حال گذشتن را کنترل کنید. اگر بازی کننده خوبی باشید باید به استرس خود جهت دهی کنید تا از آن به عنوان یک نیرو برای برانگیخته کردن انگیزه با هدف پیروزی در بازی استفاده کنید. انجام این بازی به دفعات می تواند استرس را در مشت هایتان قرار دهد.

اتاق فرار جنون زندان از بازی‌های ترسناک مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۸۰ درصد، درجه ترس ۹۰ درصد و درجه هیجان ۸۰ درصد دارد. در این اتاق، شما گروگان یک قاتل هستید؛ قاتلی که قبل از گرفتن جان قربانیانش، آن‌ها را در زیرزمین زندانی می‌کند. شما باید در یک ساعت از دست او فرار کنید و جان خود را نجات دهید. اتاق فرار میراث لاله یک بازی محیطی با درجه سختی ۸۰ درصد است. این بازی اولین بازی از سری بازی‌های شکار گنج (یا همان بازی محیطی) در ایران است.

اتاق فرار ترسناک رزرو آنلاین انواع اسکیپ روم ترسناک + لیست ایران اسکیپ

مدت‌زمان اتاق فرار اسکیپ چلنج ۶۰ دقیقه است و مخاطب آن آقایان و بانوان هستند. این اتاق فرار تمامی استانداردهای بین‌المللی از جمله دکوراسیون بازی، ارتباط بین معماها، درصد سختی، تنوع معماها، درصد ترس و اضطراب از بازی و… را که مطابق اصول و ملاک‌های اسکیپ روم کیوبیک اسپانیاست رعایت و اجرایی کرده است. کافی است یک بار به‌ این مجموعه مراجعه کنید تا متفاوت‌بودن را تجربه کنید و از حل معماهای عجیب و دلهره‌آور لذت زیادی ببرید. اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک سرگرمی گروهی در فضای واقعی هست که توی اون شرکت کننده ها ( پلیر ها ) تلاش می کنند با حل معما و گذراندن چالش های مختلف، و در زمان محدود ، از اتاق خارج بشن. در سایت مای اسکیپ می توانید اتاق فرارهای ایران رو با جزئیات کامل جستجو کنید و رزرو اتاق فرار خودتون رو با تخفیف و به صورت حرفه ای انجام بدید …

  • اگر قبلا در این اتاق‌ها بازی کرده‌اید حتما تجربه‌تان را برای ما و بقیه خواننده‌ها تعریف کنید.
  • گذشته‌ای که در آن اشتباهات زیادی را مرتکب شده‌اید که تا ابد حسرت آن بر دلتان باقی خواهد ماند.
  • ازاین‌رو، با هوشمندی شروع به‌ ایجاد جوامعی در درون جوامع انسانی کردند.
  • اتاق فرار (بازماندگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اتوبان ستاری واقع شده است.

همچنین معمولا در اتاق‌های فرار ترسناک، اکتورها هم وارد عمل می‌شوند. اکتورها یا بازیگران، افرادی آموزش دیده و حرفه‌ای هستند که در لحظات خاصی از بازی وارد اتاق می‌شوند و باعث ترساندن بیشتر شما یا پیشبرد بازی خواهند شد. بعد از شیوع ویروس ناشناخته ای در شهر لندن نیروهای خود جوش برای پاکسازی مناطق حساس شروع به فعالیت کردند. یکی از این عملیات ها از بین بردن ایستگاه مترو گرین پارک بود که برای از بین بردنش باید منفجر میشد.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ اسپیرال

اتاق فرار سرقت تنها اتاق فراری است که معما و داستان آن فراتر از اتاق فرارهای معمولی بوده و سناریوی جذاب این بازی ویژگی متمایز کننده آن است و یکی از جذاب‌ترین اتاق فرارهای تهران شده است. گرفتن لقب بهترین تو هر زمینه ای سخت و مشکله مخصوصا اگه اون چیز ی بازی مثل اتاق فرار باشه. انقدر سلیقه ها متفاوته که سازنده بازی باید باتوجه به سلیقه شما اسکیپ روم طراحی کنه و بتونه تمامی فاکتورهای مدنظر شما رو داشته باشه تا لقب بهترین اتاق فرار تهران رو به خودش اختصاص بده.

هر کدام از این سوالات یا سوالات دیگر جنبه‌های متفاوتی از ترسناک بودن یا ترسناک نبودن اتاق فرار را شامل می‌شود. چند وقتیه بازی اتاق فرار یا همون اسکیپ روم طرفدارای خیلی زیادی پیدا کرده. سبک سناریو این اتاق فرار بیشتر شبیه به داستان خاطره انگیر شرلوک هولمز است. اولین موضوعی که در شروع داستان توجه شما و دوستانتان را به خودش جلب می‌کند فضای نوستالژیک با دکوری خاص است که کاملا تهران دهه 1340 را برای شما شبیه سازی می‌کند.

در هر مرحله معماهای مختلف را حل می کنید تا در نهایت بتوانید از این شرایط نجات پیدا کنید. بیشتر مجموعه‌های اتاق فرار دارای سایت می‌باشند و شما میتونید از طریق وبسایت آن‌ها به صورت انلاین بازی خودتون رو رزرو کنید. این نوع رزرو آسان و مطمئن ترین روش رزرو اتاق فرار است و اگر مجموعه‌ای باشه که بنا به هر دلیلی وبسایت نداشته باشه میتونید از طریق تلفن این کارو انجام بدید. در وبسایت ما در قسمت شماره تلفن بازی در صورتی که بر روی آن کلیک کنید ، مستقیم میتونید با مجموعه ارتباط برقرار کنید و بازی خودتون را رزرو کنید. البته اینو همیشه یادتون باشه که اتاق فرار یک تجربست و این تجربه برای همه یکسان نخواهد بود. یعنی امکان داره شما از یک بازی خیلی لذت ببرید ولی گروهی دیگر از دوستانتون نظری متفاوت داشته باشند.

اتاق فرار ملاقات

یا اینکه بازیکن‌ها جایی حضور داشته باشن که موجوداتی خاصی در اون محیط هستن و از گوشت و پوست انسان‌ها تغذیه می‌کنند. اینجا همون اتاق فرار ترسناکه و تمام قصه‌های این اتاق سرشار از ترس، دلهره و هیجان هستند. بلافاصله بعد از رزرو با شماره مجموعه تماس بگیرید اتاق فرار اورشلیم در ژانر ترسناک اجرا می شود. و با توجه به فضاسازی که دارد امکان حذف ترس وجود ندارد لذا موکدا توصیه میشود اگر تحت تاثیر بیماری قلبی یا تنفسی هستید از رزرو این بازی جدا خود داری کنید. مجموعه اتاق فرار انیگما متشکل از تیمی خلاق، توانمند و حرفه‌ای، تلاش نموده است تا با رعایت استانداردهای بین المللی چه به جهت طراحی پلان بازی و چه به جهت طراحی داخلی و فضاها، ساعتی خوش را برای شما، دوستان و خانواده‌تان رقم بزند. برای آشنایی با این بازی فقط یک بار رزرو اتاق فرار را امتحان کنید.

اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم

این اتاق فرار بصورت غیر ترسناک در صورت درخواست شما با سناریو و اجرایی متفاوت قابل اجراست. برای آشنایی با این بازی فقط یک بار رزرو اتاق فرار را امتحان کنید. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند.

  • ‏هرسال در دهكده اي كوچك واقع در شوروي،در يك روز معين اتفاق عجيبي رخ ميدهد دقيقا در يازدهم جولاي هر سال يكي از افراد دهكده به دلايلي نا معلوم مفق…
  • هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید.
  • در صفحه بعد اطلاعات وارد شده را تایید کنید و دکمه پرداخت را فشار دهید.
  • همچنین حل کردن معماهای اسکیپ روم و گذر کردن از چالش‌های ذهنی باعث می‌شود که بتوانید نگاه جدیدتر و فرا مرزی به مسائل داشته باشید و راه حل‌های خلاقانه‌تری ارائه کنید.

اتاق فرار (نبش قبر ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (بنت) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (سوئینی تاد) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نارمک تهران واقع شده است. اتاق فرار (مردگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. با توجه به سبک‌ها و ژانرهای مختلف اتاق فرار و تجربه بازیکنان، تعریف مشخصی برای بهترین اتاق فرار وجود ندارد.

اتاق فرار ناقوس

فضاسازی قدیمی یک مدرسه با تمامی جزئیات و بخش‌های مدرسه از ویژگی‌های این اتاق فرار است. بهتر است که قبل از تجربه این بازی، طالع نحس را بازی کرده باشید. اتاق فرار رویا تجربه‌ای جدید در انگیما است که با ۶۰ درصد فعالیت بدنی، یک روز هیجان‌انگیز برای شما خواهد ساخت.

مجله اتاق فرار اخبار و مقالات و معرفی اتاق فرار – اسکیپ روم

اتاق فرار شبح بازارچه از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک تئاتر تعاملی و هیجان‌انگیز و درجه سختی ۹۰ درصد است. شما در این بازی در تاریکی شب، به امید سرقت اجناس چند دکان، قدم به بازارچه‌ای متروک می‌گذارید که به باور اهالی، محل تردد اشباح است. این بازی تلفیقی از اسکیپ روم و یک تئاتر تمام عیار است و تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود.

چجوری از اتاق فرار، فرار کنیم؟

تصور کنید شما با جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های خود در یک محیط عجیب باید با همفکری و حل معما در زمان مشخص‌شده از آن محیط خارج شوید. نکته جذاب اتاق فرار این است که دقیقا صحنه‌هایی از فیلم‌های ترسناک و پراسترس مانند «اره» را برای شما تداعی می‌کند. ما در این مطلب از مجله علی بابا قصد داریم همه‌چیز را درباره این بازی برای شما توضیح داده و چند تا از بهترین اتاق فرارهای تهران را نیز به شما معرفی کنیم.

اگر جایی نوشته «دست نزنید» قرار داشت؛ کاری به آن وسایل نداشته باشید. همچنین در بازی‌های ترسناک و مهیج، مراقب آسیب زدن به اکتورها باشید. شما برای انتخاب تفریحات و سرگرمی‌هایتان چه معیارهایی دارید؟ برخی از افراد ترجیح می‌دهند تفریحاتی مانند کتاب خواندن و فیلم دیدن را انتخاب کنند که برای مدت کوتاهی انها را از مشغولیت‌های روزمره دور می‌کند. اما عده‌ای دیگر ترجیح می‌دهند تفریحاتی داشته باشند که تمرکز و قدرت تفکر استراتژیک را در آنها تقویت کند.

اتاق فرار اسکیپ روم در کرج و تهران در مجتمع تفریحی و کافه گیم اکوکلاب