بلیزارد سیستم سفارشی سازی Diablo IV را توضیح می دهد

Diablo IV برای پیش خرید دیجیتال در نسخه استاندارد (69.99 دلار)، نسخه Deluxe (89.99 دلار) و نسخه Ultimate (99.99 دلار) در دسترس است. هر نسخه دیجیتالی شامل یک یا چند آیتم برای مبارزه با Hellspawn که پناهگاه طاعون است! پیش خرید تا 4 روز دسترسی زودهنگام.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

به راد فرگوسن، مدیر کل دیابلو فرنچایز، آدام جکسون طراح کلاس اصلی، ملیسا کورنینگ تهیه کننده اصلی بازی و جو شلی، کارگردان بازی، بپیوندید تا در مورد اینکه تصمیمات شما چگونه تجربه گیم پلی شما و حتی خود Sanctuary را تعیین می کند، صحبت می کنند. آیا این ویدیو را دوست داشتید و بیشتر می خواهید؟ گوش به زنگ باشید! ویدیوی بعدی توسعه دهنده Inside the Game ما بر روی Story تمرکز دارد و در اواسط ماه مه منتشر خواهد شد. برای جزئیات بیشتر به سایت خبری ما یا کانال رسمی دیابلو یوتیوب نگاه کنید.

سفارشی سازی سنگ بنای Diablo IV است. از شکل ظاهری شخصیت شما، مهارت‌هایی که استفاده می‌کنند، تا ظاهر تجهیزات و پایه‌های آن‌ها، Diablo IV سطحی از اختیار را به بازیکنان ارائه می‌کند که قبلاً در بازی‌های Diablo ارائه نشده بود. تصمیم گیری در مورد نوع سرگردانی که می خواهید در دنیای Sanctuary بازی کنید از صفحه انتخاب کلاس شروع می شود و شما را تا پایان بازی دنبال می کند. این شما هستید که تصمیم می گیرید چگونه شخصیت شما در حالی که لیلیت را دنبال می کنند رشد و تکامل یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارشی سازی در Diablo IV، لطفا راهنمای کدکس ما را بخوانید.

آخرین ویدیوی توسعه‌دهنده Inside the Game را در مورد انتخاب بازیکن تماشا کنید و به خواندن ادامه دهید تا درباره سفارشی‌سازی موجود برای بازیکنان بیشتر بدانید. بعلاوه، دریابید که چگونه می توانید Diablo IV را از 12 تا 14 می در طول سرور اسلم بازی کنید. در طول سری ویدیوهای Inside the Game، ما با کارشناسان مقیم خود Diablo IV – اعضای تیم توسعه – می‌نشینیم تا شما را با عناصر بازی آشنا کنیم.

سومین ویدیوی ما در این مجموعه، «کلاس شما» است، کاوشی در مورد نحوه انتخاب بازیکن در خلق شخصیت، ساخت شخصیت، تجهیزات و حتی نحوه تصمیم‌گیری برای حرکت در داستان غیرخطی Diablo IV.