بلوک‌های آب EK-Quantum Velocity² برای LGA1700 تعویض ILM (قاب تماسی) را دریافت کنید

با همکاری اورکلاکر مشهور آلمانی، که یکی از پیشگامان خنک کننده شدید CPU، Der8auer است، ساخته شده است. تحت لیسانس Thermal Grizzly تولید شده است.

با توجه به طراحی مستطیلی و کشیده این پردازنده ها و نحوه نگه داشتن پردازنده اصلی توسط ILM، پردازنده های نسل دوازدهم و سیزدهم اینتل در معرض تاب برداشتن ناشی از فشار ناهموار هستند. قاب تماس جدید EK این مشکل را کاهش می دهد زیرا از هرگونه تاب برداشتن یا خم شدن CPU و ناحیه اطراف آن جلوگیری می کند. این کار راندمان خنک کننده را از طریق فشار یکنواخت بیشتر به CPU بهبود می بخشد. در نتیجه، انعطاف پذیری حذف می شود و مرکز CPU حاوی منبع گرما دیگر مقعر نیست و امکان تماس بهتر با کولر را فراهم می کند.

فرآیند تعویض بسیار ساده و سرراست است، زیرا تنها کافی است چند پیچ ​​را باز کنید تا ILM بردارید. قرار دادن پردازنده در سوکت هنگام نصب این قاب تماسی، از پین ها در برابر سقوط تصادفی اجسام محافظت می کند.موجودی و قیمت
جایگزین EK-Quantum Velocity² – 1700 ILM در اسلوونی، اروپا تولید شده است و برای پیش خرید از طریق فروشگاه اینترنتی EK و شبکه فروش شریک در دسترس است. انتظار می رود این محصول در اواسط فوریه 2023 ارسال شود.

سازگاری
این قاب تماس با صفحه پشتی EK-Exact Mount با بلوک های آبی EK-Quantum Velocity² – 1700 سازگار است.

EK، سازنده برتر تجهیزات خنک‌کننده مایع، جایگزین EK-Quantum Velocity² ILM – 1700 را عرضه می‌کند، محصولی که جایگزین مکانیسم بارگذاری مجتمع مادربرد (ILM) با قاب است که استحکام ساختاری را به مادربرد، سوکت، مادربرد و حتی می‌افزاید. CPU از آن برای خنک کردن پردازنده‌های Intel Core نسل دوازدهم و سیزدهم با بلوک‌های معمولی CPU EK-Quantum Vector² استفاده می‌شود، نه مدل‌های Direct Die.

MSRP: 64.90 یورو. برای اطلاعات بیشتر، این صفحه را ببینید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران