برد بی سیم واقعی برنده جایزه Lypertek فقط بهتر شد


Lypertek به‌روزرسانی قیمتی را برای طیف وسیعی از مدل‌های هدفون بی‌سیم واقعی خود اعلام کرده است. برای تثبیت Lypertek به عنوان یک پیشرو در محصولات صوتی با کیفیت و با ارزش؛ این جوایز جدید تضمین شده است که تعهد Lypertek را به ارزش های اصلی خود منعکس می کند. از امروز، هر مدل از هدفون های بی سیم واقعی Lypertek کمتر از 100 پوند / 100 دلار / 100 یورو قیمت دارد و در خرده فروشی های منتخب در بریتانیا، ایالات متحده و اروپا در دسترس خواهد بود.

PurePlay Z5 Born Again: 119 پوند بود / اکنون 99 پوند / 99 دلار / 99 یورو
PurePlay Z5 برای اولین بار در فوریه 2022 منتشر شد و به دلیل کیفیت صدای خیره کننده و عملکرد عالی خود تحسین ها و توصیه های بالایی دریافت کرده است. PurePlay Z5 همراه با قیمت پایین‌تر جدید خود، از زمان انتشار به‌روزرسانی سیستم‌افزاری را نیز دریافت کرده است (دانلود از طریق برنامه PureControl ANC). این به‌روزرسانی شامل یک تنظیم خاموش شدن خودکار است که عمر باتری کلی، سطوح باتری جداگانه برای هر هدفون را بهبود می‌بخشد، و از پیش تنظیم‌های کنترل سفارشی که می‌توان برای شخصی‌سازی بیشتر تجربه کاربر ذخیره کرد.

[Editor’s note: Our review of the PurePlay Z5 can be found here.]

کیفیت صدای PurePlay Z7 کمتر: 199 پوند بود / اکنون 89 پوند / 89 دلار / 89 یورو

PurePlay Z7 که در ژوئن 2021 عرضه شد، با تمرکز 100% بر کیفیت صدا، برای دوستداران موسیقی و علاقه مندان به صدا در نظر گرفته شد. Lypertek پاکت را با PurePlay Z7 فشار داد و یک راه‌انداز سه‌گانه هیبریدی با دو درایور آرمیچر متعادل و یک درایور دینامیک با پوشش تیتانیوم در داخل هر کیس انتخاب کرد. این ترکیب برای PurePlay Z7 جوایز بسیار تحسین‌شده‌ای را برای صدای متعادل، پویا و زنده‌اش به ارمغان آورده است. به‌روزرسانی‌های برنامه PureControl از زمان راه‌اندازی، باعث خاموش شدن خودکار و سطوح جداگانه باتری برای ارزش بیشتر شده است.

چیزی برای همه
با این تغییرات قیمت، Lypertek خود را به عنوان برند صوتی برای محصولات با کیفیت و با ارزش بالا معرفی کرده است. فرقی نمی‌کند به حذف نویز فعال، عمر باتری طولانی یا صدایی با کیفیت دوست‌داشتنی نیاز داشته باشید – یک مدل بی‌سیم واقعی با قیمت کمتر از 100 پوند / 100 یورو / 100 دلار وجود دارد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران