با SSD AORUS Gen4 7300 NVMe از تکامل سرعت لذت ببرید

SSD AORUS Gen4 7300 به کنترلر 8 کاناله Phison E18 مجهز می شود که نرخ دسترسی تصادفی نهایی را در اختیار کاربران قرار می دهد و همچنین طراحی کش 3D-TLC NAND و SLC با سرعت بالا که PCIe 4.0 را قادر می سازد به طور کامل پخش شود. تحت آزمایش واقعی، AORUS Gen4 7300 SSD می تواند به سرعت خواندن تا 7300 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 6850 مگابایت بر ثانیه برسد که سریعتر از نسل قبلی است. SSD PCIe 4.0 NVMe، دو برابر سریعتر از PCIe 3.0 SSD و تا 13 برابر سریعتر از SATA SSD. SSD AORUS Gen4 7300 که با معماری چند هسته ای کنترلر E18 بهبود یافته است، نه تنها چند وظیفه ای هوش مصنوعی را برای کاهش گلوگاه عملکرد سیستم بهبود می بخشد، بلکه به سازندگان محتوا، گیمرها و کاربران مشتاق قدرت می دهد.

به طور معمول، SSD با سرعت بالا در هنگام کار با سرعت کامل، گرما تولید می کند و باعث ایجاد گاز می شود که سرعت انتقال آن را محدود می کند. به منظور جلوگیری از دریچه گاز احتمالی، اکثر مادربردها و SSD ها مجهز به هیت سینک برای دفع گرما از SSD هستند. SSD AORUS Gen4 7300 از یک طراحی بسته بندی منحصر به فرد از SSD جداگانه و بسته بندی هیت سینک کامل استفاده می کند که به کاربران اجازه می دهد هیت سینک یکپارچه روی مادربردهای خود یا هیت سینک محصور شده AORUS Gen4 7300 SSD را بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. این امکان پیکربندی حرارتی انعطاف‌پذیرتر را فراهم می‌کند، چه برای نصب سیستم رایانه شخصی و چه برای افزایش ظرفیت PS5.

GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، تولید کننده پیشرو در مادربردها، کارت های گرافیک و راه حل های سخت افزاری، امروز AORUS Gen4 7300 Scalable SSD را معرفی کرد که یک SSD ارتقا یافته PCIe 4.0 با سرعت خواندن تا 7300 مگابایت بر ثانیه است. با کنترل PCIe 4.0 منتخب بهبود یافته است. با فلاش پیشرفته 3D-TLC NAND، عملکرد بالاتری نسبت به نسل قبلی PCIe 4.0 NVMe SSD ارائه می دهد. SSD AORUS Gen4 7300 با رابط M.2 2280 در دو نوع ظرفیت 2 ترابایت و 1 ترابایت و همچنین طراحی بسته بندی منحصر به فرد از SSD و هیت سینک جداگانه برای ارائه راه حل های حرارتی انعطاف پذیرتر ارائه می شود. در همین حال، پلتفرم مدیریت نرم افزار GCC اختصاصی گیگابایت، نمای کلی وضعیت SSD و تنظیم آنی را برای عملیات ذخیره سازی خنک با عملکرد بالا فراهم می کند.

AORUS Gen4 7300 SSD از مادربردهایی با طراحی رابط PCIe 4.0 NVMe M.2 پشتیبانی می کند. برای افزایش سرعت خواندن 7300 مگابایت بر ثانیه، جدیدترین مادربردهای AMD، به ویژه مادربردهای گیگابایت، به شدت توصیه می شود. مادربردهای گیگابایت با تنظیم حرفه ای، بررسی جامع و بهبود نرم افزار R&D گیگابایت، پایداری بیشتر با عملکرد بالاتر را ارائه می دهند که قطعا بهترین انتخاب برای کاربران است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

جکسون هسو می‌گوید: «با توسعه سریع فرآیند نیمه‌رسانا، سرعت انتقال SSD PCIe 4.0 از 5000 مگابایت بر ثانیه به 7300 مگابایت بر ثانیه و بالاتر افزایش می‌یابد، که به‌شدت به نفع کاربرانی است که به دنبال عملکرد ذخیره‌سازی هستند و می‌خواهند از گلوگاه عملکرد سیستم جلوگیری کنند.» مدیر بخش توسعه محصول راه حل های کانال گیگابایت. “گیگابایت در سال‌های اخیر در تلاش برای تولید محصولات SSD بوده است و محموله‌ها با افزایش محصولات با نام تجاری خود به 10 محصول برتر جهانی رسیده است. بهبود یافته با توسعه فناوری، سرعت خواندن SSD PCIe 4.0 گیگابایت 5000 مگابایت بر ثانیه، 7000 مگابایت در ثانیه است. s تا 7300 مگابایت بر ثانیه توسط AORUS Gen4 7300 SSD برای عملکرد ذخیره‌سازی چشمگیر. همچنین، طراحی انعطاف‌پذیر محلول حرارتی خودبرنامه‌ریزی برای کاربران، خطر دریچه گاز را کاهش می‌دهد و عملکرد سیستم را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.