با NVIDIA همکاری می‌کند تا HPC و AI را برای مهندسی بهینه‌سازی ابری متحد کند

در مورد مقیاس بندی
Rescale محاسباتی با کارایی بالا است که برای فضای ابری ساخته شده است و مهندسین را توانمند می کند و در عین حال امنیت و کنترل فناوری اطلاعات را فراهم می کند. از جت‌های مافوق صوت گرفته تا پزشکی شخصی‌سازی‌شده، رهبران صنعت نوآوری‌های محصول جدید را با سرعت و کارایی بی‌سابقه با Rescale، یک پلت‌فرم ابری که محاسبات هوشمند را برای تقویت تحقیق و توسعه دیجیتال ارائه می‌کند، به بازار می‌آورند. مدیران فناوری اطلاعات از Rescale برای ارائه HPC-as-a-Service با یک صفحه کنترل ایمن استفاده می کنند تا عملکرد بهینه را برای هر برنامه کاربردی، در هر معماری، در هر مقیاسی در انتخاب ابری خود ارائه دهند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

علاوه بر این، Rescale اولین موتور پیشنهادی محاسباتی (CRE) را معرفی کرد که محاسبات هوشمند را برای بارهای کاری HPC و AI تقویت می کند. تنظیم عملکرد حجم کار می تواند بسیار پیچیده باشد زیرا سازمان ها به دنبال ایجاد تعادل بین تصمیمات در معماری، جغرافیا، نقاط قیمت، مقیاس پذیری، سطوح خدمات، انطباق و اهداف دوام هستند. Rescale CRE که با استفاده از یادگیری ماشین در معماری‌های NVIDIA با تله‌متری زیرساخت، معیارهای صنعت، و فراداده جامعی که بیش از 100 میلیون بار کاری HPC تولیدی را پوشش می‌دهد، ایجاد شده است، اطلاعات بی‌سابقه‌ای را برای بهینه‌سازی عملکرد کلی به مشتریان ارائه می‌دهد.

مشتریان می‌توانند بارهای کاری را سریع‌ترین، با کمترین هزینه، یا تعادل مناسب بین این دو، به علاوه مجموعه گسترده‌ای از کنترل‌های سازمانی مبتنی بر سیاست را انتخاب کنند.

اکثر شرکت‌ها در بخش هوافضا و خودروسازی از مهندسی محاسباتی برای انجام کاوش گسترده در فضای طراحی برای توسعه طرح‌های محصول آینده استفاده می‌کنند. چارچوب محاسباتی هوشمند Rescale که توسط Compute Recommendation Engine ارائه می شود، به طور خودکار و بهینه بارهای کاری مهندسی محاسباتی و هوش مصنوعی را در هر نقطه از زیرساخت جهانی چند ابری Rescale اجرا می کند که توسط محاسبات و نرم افزار NVIDIA تسریع شده است. این توسعه به موقع استفاده روزافزون از رویکردهای مبتنی بر هوش مصنوعی در علم محاسبات و روش های مهندسی را تسهیل می کند.

علاوه بر این، NVIDIA Modulus، یک چارچوب فیزیک ML، اکنون تنها با چند کلیک در Rescale در دسترس است. این به کاربران اجازه می‌دهد تا کل گردش کار شبیه‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی را روی پلتفرم Rescale اجرا کنند، از پیش‌پردازش داده‌ها و آموزش مدل گرفته تا استنتاج و استقرار مدل.

اتحاد NVIDIA AI و HPC برای تسریع رهبری مهندسی
Rescale مجموعه نرم‌افزاری NVIDIA AI Enterprise را اضافه می‌کند تا سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا از قدرت HPC و AI در پلتفرم پشتیبانی‌شده‌اش در تمامی ابرهای اصلی استفاده کنند.

جنسن هوانگ، بنیانگذار و مدیر عامل انویدیا، گفت: «با ترکیب روش‌های مبتنی بر اصول و داده‌محور، مدل‌های هوش مصنوعی فیزیک ML به ما امکان می‌دهند فضای طراحی خود را با سرعت‌ها و مقیاس‌های بزرگ‌تر از همیشه کشف کنیم.» “Rescale در تقاطع این مگاترندها قرار دارد. محاسبات سریع و پلت فرم هوش مصنوعی NVIDIA کاملا مکمل Rescale برای پیشبرد محاسبات علمی صنعتی است.”

جوریس پورت، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، گفت: «ما در حال حرکت از عصر مهندسی مبتنی بر شهود به مهندسی به کمک هوش مصنوعی هستیم و محاسبات هوشمند مجدد مقیاس تجربه کاربر را ساده می کند و در عین حال بهترین عملکرد ممکن را به عنوان مهندسی فناوری اطلاعات ارائه می دهد و محل کار هوش مصنوعی همگرا را بارگیری می کند. مقیاس مجدد “رویکرد منحصر به فرد ساخته شده برای ابر ما را قادر می سازد تا عملکرد محاسباتی سریع و بهینه را در صورت تقاضا برای هر حجم کاری روی هر ابری در سطح جهانی ارائه دهیم، و همکاری ما با NVIDIA هوش مصنوعی قدرتمند جدیدی را برای مشتریان HPC صنعتی ما به ارمغان می آورد.”

موتور توصیه محاسبه بارهای کاری را بهینه می کند
امروزه، 78 درصد از سازمان‌ها از ابر برای علوم و مهندسی کامپیوتر استفاده کرده‌اند و سازمان‌های تحقیق و توسعه که دسترسی آسان به محاسبات در مقیاس بزرگ دارند تا 60 درصد بیشتر از سازمان‌هایی که به اهداف خود در چارچوب بودجه دست می‌یابند، دست پیدا می‌کنند. گزارش وضعیت مهندسی کامپیوتر 2022.

کاتالوگ نرم افزار Rescale اکنون دسترسی به صدها برنامه HPC کانتینری NVIDIA و مدل های AI را که از قبل در NVIDIA NGC آموزش دیده اند، فراهم می کند. Rescale همچنین نرم‌افزار NVIDIA Base Command Platform را برای هماهنگی بارهای کاری در فضای ابری و سیستم‌های NVIDIA DGX در محل ادغام می‌کند.

Rescale، رهبر محاسبات با کارایی بالا که برای سرعت بخشیدن به نوآوری های فنی برای ابر ساخته شده است، امروز اعلام کرد که با NVIDIA برای ادغام پلت فرم NVIDIA AI در سرویس HPC-as-a- Restart شراکت می کند. این ادغام برای پیشبرد شبیه‌سازی مهندسی کامپیوتر با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین طراحی شده است و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا نوآوری‌های محصول جدید را سریع‌تر، کارآمدتر و با هزینه کمتر به بازار عرضه کنند.