با Flightstick کاملاً جدید Turtle Beach که برای Xbox طراحی شده است، به آسمان بروید و به یک Maverick کامل تبدیل شوید.

جزئیات کامل در مورد انقلابی کاملا جدید VelocityOne Flightstick لاک پشت ساحل عبارتند از:

  • 8 محور با دقت بالا: حسگرهای با وضوح بالا و بدون تماس روی محورهای چوب اصلی (چپ/راست، جلو/عقب و چرخش) پاسخ دقیق و افزایش طول عمر را به کنترل‌های چوب اصلی ارائه می‌دهند. یک چرخ تنظیم نانو امکان تنظیم دقیق نگرش را فراهم می کند و یک کلاه آنالوگ POV تنظیم دقیق نماهای کابین خلبان یا پیشرانه های strafing را در شبیه سازی های فضایی ارائه می دهد.
  • اهرم های دریچه گاز و دمپر چند منظوره: اهرم های دریچه گاز قدرت موتور اولیه را کنترل می کنند، در حالی که اهرم های دمپر به گیمرها اجازه می دهد تا سطوح کنترل ثانویه را به سرعت تنظیم کنند. به علاوه، دریچه گازهای قابل تعویض امکان سفارشی سازی کنترل برای جت های جنگنده یا هواپیماهای مسافربری را فراهم می کند.
  • سازگاری بین پلتفرم: از طریق کابل USB-C 10 فوت/3 متری به USB-A متصل شوید و عناوین مورد علاقه طرفداران را با سوئیچ حالت ورودی داخلی روی Xbox یا رایانه شخصی ویندوز پخش کنید. VelocityOne Flightstick که برای حداکثر سازگاری با هر پلتفرمی بهینه شده است، برای هدایت شبیه‌سازی هوا و فضا و بازی‌های رزمی در رایانه‌های شخصی Xbox و Windows طراحی شده است.
  • 27 دکمه قابل برنامه‌ریزی: بازیکنان مجهز به کلاه دیجیتال POV 8 جهته، ماشه شلیک سریع، دکمه‌های چوبی، دو اهرم دریچه گاز و هشت دکمه پایه قابل برنامه‌ریزی هستند، بازیکنان به خوبی مجهز به کنترل‌هایی برای حیاتی‌ترین عملکردهای پروازی خود هستند.
  • نمایشگر مدیریت پرواز: نمایشگر مدیریت پرواز OLED یکپارچه به گیمرها امکان می دهد عملکرد را بر اساس بازی در حال انجام تنظیم کنند. علاوه بر این، خلبان ها می توانند پروفایل های کنترل، حالت ورودی چرخ، قفل سکان و موارد دیگر را تنظیم کنند.
  • چرخ پیکربندی پرواز: صفحه نمایش مدیریت پرواز را پیمایش کنید و فلایت استیک را با استفاده از صفحه کلید بصری در پایه چوب پیکربندی کنید. گزینه های پیکربندی را پیمایش کنید و عملکرد محصول را در زمان واقعی با تمام اطلاعات ذخیره شده در حافظه داخلی به روز کنید.
  • سنسور ناوبری صفحه لمسی: سنسور لمسی با فشار دکمه دقیق کنترل کامل عملکرد مکان نما ماوس را می دهد که برای سیستم های شبیه سازی ناوبری ایده آل است و همچنین می تواند برای کنترل پدهای ماوس سلاح ها در عناوین شبیه سازی جنگ های هوایی و فضایی محبوب استفاده شود.
  • طراحی دوسویه: برای کنترل جت های جنگنده یا هواپیماهای مسافربری طراحی شده است، چوب اصلی به شکل ارگونومیک و دوسویه با یک تکیه گاه مچ برگشت پذیر است. به علاوه، با هشت دکمه پایه قابل برنامه‌ریزی، گیمرها می‌توانند بدون در نظر گرفتن کنترل‌های دستی، کنترل‌ها را مطابق با اولویت‌های دقیق خود پیکربندی کنند.
  • حالت فوکوس Pro-Aim: حساسیت چوب اصلی را برای هدف گیری دقیق دشمن و کنترل دقیق بر روی فرود تنظیم کنید.
  • مزیت صوتی ساحل لاک پشت: هر هدست 3.5 میلی متری را وصل کنید و از ویژگی های صوتی اثبات شده Turtle Beach مانند شنوایی فوق بشری، حالت های EQ، نظارت بر میکروفون، و تعادل بازی و چت بهره ببرید.
  • کنترل های پیمایش ایکس باکس: با دکمه های مجاز ایکس باکس، به راحتی کنسول خود را کنترل کنید. یک LED سفید اضافی نشان دهنده اتصال و عملکرد موفقیت آمیز است.
  • برنامه Bluetooth Companion: تبلت ها یا تلفن های هوشمند را برای تنظیم عملکرد محصول در رایانه های شخصی ویندوز با استفاده از برنامه Flightstick موجود برای دستگاه های iOS و Android متصل کنید.
  • روشنایی RGB قابل تنظیم: رنگ، روشنایی و پاسخ چندین ناحیه LED RGB را تنظیم کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شرکت سازنده پیشرو لوازم جانبی بازی Turtle Beach Corporation امروز کاملاً جدید و موردانتظار Turtle Beach VelocityOne Flightstick، یک جوی استیک کنترل کننده شبیه سازی جهانی برای بازی های شبیه سازی نبردهای هوایی و فضایی را معرفی کرد. VelocityOne Flightstick که برای رایانه‌های شخصی Xbox Series X|S، Xbox One و Windows طراحی شده است، چوب پرواز بازی آینده است که گیمرها را به کنترل‌های همه‌جانبه و دقیق برای هدایت شبیه‌سازی‌های پرواز هوایی و فضایی و بازی‌ها مجهز می‌کند. در مجموع هشت محور، از جمله سنسورهای سالن غیر تماسی در محورهای X و Y اصلی، کنترل دقیقی را ارائه می‌کنند در حالی که دو اهرم چند منظوره قدرت موتور اصلی و تنظیم سطح را کنترل می‌کنند. چرخ تنظیم نانو دقیق VelocityOne Flightstick امکان تنظیم دقیق ارتفاع را فراهم می کند و نمایشگر مدیریت پرواز OLED تنظیمات را آسان می کند. VelocityOne Flightstick Turtle Beach با 27 دکمه قابل برنامه ریزی، ماشه سریع، پد لمسی یکپارچه و اتصال بلوتوث به برنامه همراه خود، گیمرها را در ایکس باکس و رایانه های شخصی ویندوزی با مجموعه ای از دستورات مسلح می کند. VelocityOne Flightstick هم اکنون در www.turtlebeach.com و خرده فروشان شرکت کننده با قیمت 129.99 دلار (119.99 پوند / 129.99 یورو) MSRP برای پیش سفارش در دسترس است و در 17 نوامبر 2022 عرضه می شود.یورگن استارک، رئیس-مدیرعامل شرکت Turtle Beach Corporation گفت: “VelocityOne Flightstick تخصص طراحی کنترلر Turtle Beach را با آخرین فناوری ترکیب می کند تا به گیمرهای شبیه ساز مبارزات هوایی و فضایی تجربه ای انقلابی و مدرن از کنترل کننده فلایت استیک ارائه دهد.” «در حالی که محصولات برنده جایزه VelocityOne Flight ما همچنان جامعه سیم‌کارت پرواز را تحت تأثیر قرار می‌دهند، گیمرهایی که عاشق نبردهای هوایی و فضایی هستند، پیروان زیادی وجود دارد که باعث می‌شود Flightstick برای بازی‌هایی مانند Microsoft Flight Sim 2020، X-Plane، Elite Dangerous عالی باشد. , War Thunder Flying Games, Star Citizen, Everspace و Star Wars که به چند مورد اشاره می کنیم. هر چند بازیکنان بخواهند پرواز کنند – چه به صورت معمولی و چه در کنار صندلی شلوارشان با موهایشان آتش – این یک تجربه بهتر از VelocityOne Flightstick در آنها خواهد بود. دست ها.”

به‌علاوه، بازیکنانی که می‌دانند هیچ امتیازی برای رتبه دوم وجود ندارد، می‌توانند آخرین به‌روزرسانی توسعه Maverick را در Flight Simulator 2020 دانلود کنند و در همان دوره‌های تمرینی و ماموریت‌هایی به پرواز درآیند که گویی شجاع‌ترین خلبان جنگنده در جهان هستند.