با 43 اینچی Odyssey Neo G7 آشنا شوید – اولین مانیتور گیمینگ تخت مینی ال ای دی سامسونگ الکترونیکس

مانیتور بازی به اندازه کافی برای هر بازی و پلتفرمی بزرگ است
صفحه نمایش بزرگ 43 اینچی با وضوح 4K (3840 x 2160) با گواهینامه VESA Display HDR 600 و HDR 10+ برای کیفیت تصویر پیشرفته که بهترین گرافیک امروزی را به نمایش می گذارد. Odyssey Neo G7 فناوری کوانتوم ماتریکس سامسونگ را با استفاده از ال ای دی های کوانتوم مینی به منصه ظهور می رساند. که امکان کنترل بسیار ظریف و دقیق ال ای دی های متراکم را فراهم می کند.در نتیجه، کاربران می توانند سیاهی های غنی تر، بیان رنگ ها وسعت بیشتر و جزئیات بیشتر را حتی در محیط های بازی تاریک ببینند.

Odyssey Neo G7 از سه ماهه اول سال 2023 به صورت جهانی در دسترس خواهد بود و زمان‌بندی عرضه آن بر اساس منطقه متفاوت است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Samsung Gaming Hub یک پلتفرم اکتشافی جریانی همه‌جانبه است که دسترسی فوری به بازی‌های شرکای مانند Xbox و NVIDIA GeForce NOW را بدون نیاز به دانلود یا فضای ذخیره‌سازی فراهم می‌کند. این ابزار نهایی برای دادن آزادی به کاربران برای کشف هر گوشه از دنیای بازی بدون محدودیت است.

Odyssey Neo G7 یک مانیتور عالی برای هر دستگاه بازی است، با استفاده از یک اتصال DisplayPort یا HDMI برای اتصال آن به دستگاه بازی کاربران یا ارتقاء به HDMI 2.1 برای بازی بر روی آخرین کنسول بازی آنها. گزینه دیگر این است که یک بازی موبایلی را بر روی آن انجام دهید. یک صفحه نمایش بزرگتر 43 اینچی از طریق WIFI/Bluetooth داخلی یا به سادگی یک کنترلر را متصل کنید تا حتی بدون داشتن کنسول از بازی های ابری لذت ببرید.

Hoon Chung، معاون اجرایی Visual Display Business در Samsung Electronics می گوید: «بازار مانیتورهای بازی بزرگتر می شود و گیمرها اکنون به دنبال چیزهای بیشتری از مانیتورهای خود هستند. ما نه تنها تجربه بازی بهتری را ارائه می‌دهیم، بلکه قابلیت‌های هوشمند جدیدی را در نمایشگرهای خود ایجاد می‌کنیم که به گیمرها مکانی همه‌جانبه برای فناوری و سرگرمی می‌دهد. نوآوری‌های ما گیمرها را در همه جا غرق در بازی‌های خود با عملکرد بصری می‌کند. تجارب عاطفی شدید را تقویت می کند.”

Samsung Odyssey Neo G7 برای ارائه کیفیت تصویر واقعی، محیط مشاهده با عملکرد بالا و ویژگی های شخصی سازی شده برای بازی و سرگرمی بهینه طراحی شده است.

علاوه بر این، کاربران همچنین می‌توانند از تجربه تلویزیون هوشمند با برنامه‌هایی از شرکای خود مانند Prime Video، Netflix و YouTube از طریق Samsung Smart Hub لذت ببرند تا با استفاده از اتصال اینترنت بی‌سیم، از محتوای مختلف بیش از حد (OTT) لذت ببرند. حتی رایانه شخصی خود را راه‌اندازی کنند یا وارد سیستم شوند. به دستگاه های دیگر

کاربران به طور فزاینده ای انتظار تجربه های شخصی و شخصی سازی شده بازی را دارند. Odyssey Neo G7 طیف وسیعی از ویژگی‌های نوآورانه را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد اندازه، موقعیت و حتی نسبت صفحه نمایش را برای تنظیم بهینه بازی تنظیم کنند. Flex Move Screen به کاربران این امکان را می دهد که اندازه صفحه نمایش را بین 43 تا 20 اینچ تنظیم کنند تا با اندازه دلخواه خود بسته به بازی که در حال انجام آن هستند مطابقت داشته باشد و حتی موقعیت صفحه را تغییر دهند. بنابراین کاربران می توانند بهترین راه را برای بهترین عملکرد خود در هر بازی پیدا کنند.

عملکرد برای بردن بازی به سطح بعدی
نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه (MPRT) پاسخی سریع و روان ارائه می‌کند و حرکات دقیق ماوس را امکان‌پذیر می‌کند. حتی در شدیدترین لحظات، Odyssey Neo G7 گیم پلی اکشن بسیار روان و سریع را حفظ می کند و لکنت، تاخیر ورودی و پارگی صفحه را با پشتیبانی از AMD FreeSync Premium Pro کاهش می دهد.

Samsung Electronics امروز عرضه جهانی Odyssey Neo G7 (نام مدل: G70NC)، اولین مدل مسطح Mini-LED این شرکت را اعلام کرد و فرم جدیدی را به خط پیشرو صنعت Odyssey اضافه کرد. مانیتور جدید صفحه نمایش بزرگی را ارائه می دهد که به گیمرها طیف وسیع تری از دید و جزئیات را ارائه می دهد و آنها را با کیفیت تصویر واقعی به دنیای بازی های خود دعوت می کند.

علاوه بر این، صفحه مات انعکاس نور از روی صفحه را کاهش می دهد، حواس پرتی را در طول شدیدترین جلسات بازی به حداقل می رساند، و به صفحه بزرگ اجازه می دهد تا جزئیات را ارائه دهد و در عین حال گیمر را روی بازی و عملکرد متمرکز نگه می دارد. تصاویری خیره کننده.

برای سفارشی کردن عملکرد خود، کاربران می توانند از Samsung Game Bar استفاده کنند، ابزاری قدرتمند که به کاربران امکان می دهد تنظیمات مهم را بدون نیاز به ترک صفحه بازی به سرعت مشاهده و تغییر دهند. بازیکنان می توانند FPS (فریم در ثانیه)، نسبت تصویر، پویا بالا را مشاهده و تغییر دهند. محدوده (HDR) و نرخ نوسازی متغیر (VRR) یا تنظیماتی مانند نسبت صفحه نمایش، زمان پاسخگویی و حالت تصویر بازی را تنظیم کنید. نوار بازی کنترل را در اختیار بازیکن قرار می دهد بدون اینکه هیچ یک از اقدامات را از دست بدهد.

ویژگی های هوشمند برای تجربیات شخصی
Odyssey Neo G7 مجهز به ویژگی‌های هوشمند برای پاسخگویی به طیف گسترده‌ای از نیازهای کاربران، با تجربه‌های قابل تنظیم از طریق Samsung Smart Hub و Samsung Gaming Hub است.