با سیستم عامل جدید nOS جان تازه ای به نینتندو سوییچ خود بدهید

سیستم عامل جدید برای نینتندو سوییچ؟ بله لطفا! امروز سیستم عامل جدید nOS را دانلود کنید و به انقلاب بپیوندید! گزینه‌های مختلفی را که سیستم‌عامل ما ارائه می‌دهد، از جمله مواردی که هنوز در این کنسول دیده نشده‌اند، از نوشتن متن گرفته تا برنامه‌ریزی روزتان را بررسی کنید. از آن لذت ببرید، پلتفرم را سفارشی کنید و آن را شخصی کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران nOS سیستم عامل جدید – ویژگی های کلیدی

  • گزینه های سفارشی سازی زیبا
  • ابزارهای قابل اعتماد (Notepad، Sketchbook، Day Planner).
  • طراحی درخشان.
  • یک بازی پازل جذاب.
سیستم عامل جدید nOS به شما این امکان را می دهد که کنسول مورد علاقه خود را به یک کامپیوتر شخصی باورنکردنی و شگفت آور کوچک تبدیل کنید. از تمام ویژگی های عالی nOS لذت ببرید. رسم کنید، بنویسید، محاسبه کنید، روز خود را سازماندهی کنید و هر چه راحت هستید بازی کنید. روز خود را روشن کنید و nOS را سفارشی کنید تا تمام نیازهای شما را برآورده کند. تنظیمات مورد علاقه خود را پیدا کنید و تجربه کاربری فوق العاده ای را که شایسته آن هستید ایجاد کنید.

بازی را از فروشگاه الکترونیکی نینتندو (https://www.nintendo.com/store/products/nos-new-operating-system-switch/) با تخفیف 1.99 USD/EUR دریافت کنید. عجله کنید، زیرا این ویژه فقط تا 16 فوریه برای ایالات متحده و 26 فوریه برای اروپا ادامه دارد. پس از تکمیل، قیمت به 39.99 USD/EUR معمول باز خواهد گشت.