با سکان VelocityOne در Turtle Beach کنترل کامل آسمان را در دست بگیرید – اکنون در دسترس است

شرکت سازنده پیشرو لوازم جانبی بازی Turtle Beach Corporation امروز اعلام کرد که جدیدترین محصول افزوده شده به خط رو به رشد لوازم جانبی بازی شبیه سازی این برند، VelocityOne Rudder، اکنون در خرده فروشان شرکت کننده در سراسر جهان در دسترس است. VelocityOne Rudder تنظیمات شبیه ساز پرواز را حتی به سطوح جدیدی از واقع گرایی می رساند. این کاملاً مکمل سیستم کنترل جهانی VelocityOne Flight برنده جایزه Turtle Beach است و همچنین پس از عرضه در اواسط نوامبر با VelocityOne Flightstick اخیراً اعلام شده سازگار خواهد بود. برای طرفداران سیم کارت ویندوز، Xbox Series X|S و Xbox One، VelocityOne Rudder تنظیمات دو پدال را برای هواپیماهای سبک و هواپیماهای سنگین انجام می دهد. پدال ها دارای محور سکان صاف و سنسورهای غیر تماسی اثر هال در تمام محورها برای حرکت نرم و عمر طولانی تر محصول هستند. ترمزهای دیفرانسیل چرخش های محکم و کنترل دقیق ترمز روی باند فرودگاه را امکان پذیر می کنند، در حالی که فنرهای قابل تعویض و عرض و شکل پدال قابل تنظیم، واقع بینی بیشتری را ارائه می دهند، چه در حال پرواز با هواپیمای سبک، هواپیمای سنگین یا هواپیمای شکار باشید. بعلاوه، چندین راه‌حل نصب پایدار، VelocityOne Rudder را روی سطوح مختلف محکم نگه می‌دارد. Turtle Beach VelocityOne Rudder امروز در www.turtlebeach.com و خرده فروشان شرکت کننده با قیمت 299.99 دلار MSRP در دسترس است.

یورگن استارک، رئیس و مدیر عامل شرکت Turtle Beach Corporation گفت: “VelocityOne Rudder گام بعدی در تعهد ما به ارائه تجربه کنترل پرواز مدرن و واقعی با استفاده از آخرین فناوری به گیمرهای شبیه ساز پرواز است.” “از غرفه های ما در نمایشگاه های هوایی RIAT و Miramar گرفته تا گروه های سیم کارت پرواز آنلاین – واکنش اولیه جامعه خلبانان به پدال های جدید ما بسیار مثبت بوده است. ما هیجان زده هستیم که در خط مقدم راه اندازی مجدد هستیم. لوازم جانبی بازی شبیه سازی پرواز با کیفیت.”

لیست کامل ویژگی های VelocityOne Rudder شامل موارد زیر است:

  • شفت سکان فوق العاده صاف: یک محور بازگشتی به مرکز، حرکت صاف و کم اصطکاک به جلو و معکوس را برای کنترل جهت دقیق فراهم می کند. یاتاقان های خطی بدون اصطکاک عملکردی روان، دقیق و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری را ارائه می دهند. دو مجموعه فنر قابل تعویض برای محور سکان اصلی، قابلیت تنظیم اضافی را برای ایجاد احساس عالی فراهم می کند.
  • ترمزهای دیفرانسیل: پدال‌های ترمز فنری کنترل دقیق ترمز یا کمک فرمان را هنگام فشار دادن یک پدال در یک زمان ارائه می‌کنند.
  • پدال های قابل تعویض: دو مجموعه از پدال های قابل تعویض به راحتی تعویض می شوند و بازتولید واقعی پدال های سبک هواپیما یا هواپیما را ارائه می دهند.
  • پهنای پدال قابل تنظیم: پهنای پدال قابل تنظیم طیف وسیعی از کاربران و انواع هواپیما را در خود جای می دهد. بعلاوه، زمانی که از آن استفاده نمی کنید، ردپای قابل تنظیم ذخیره سازی مناسبی را فراهم می کند.
  • محورهای دقیق و بادوام: حسگرهای غیرتماسی اثر هال روی همه محورها داده های با وضوح بالا و عمر طولانی تری نسبت به پتانسیومترهای استاندارد ارائه می دهند.
  • راه‌حل‌های نصب پایدار: ساختار فلزی محکم با لنت‌های لاستیکی و دستگیره‌های حصیر در پایین، پایه‌ای پایدار را در طیف وسیعی از سطوح فراهم می‌کند و دارای سوراخ‌های از پیش حفر شده برای نصب دائمی کابین‌های خانه‌های موجود است.
  • سازگاری جهانی با رایانه شخصی: کابل دو متری USB-C به USB-A را مستقیماً به رایانه شخصی وصل کنید تا VelocityOne Rudder را به تنظیمات موجود خود اضافه کنید.
  • با Xbox پرواز کنید: دکمه حالت را فشار دهید تا از رایانه شخصی به Xbox Series X|S و Xbox One با استفاده از کابل عبور ارائه شده تغییر دهید. برای کار بر روی کنسول های Xbox به سیستم کنترل جهانی VelocityOne Flight نیاز دارد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران