بازی The Lord of the Rings: Gollum Gameplay Showcase برای تماشا در دسترس است و در ماه مه 2023 راه اندازی می شود

The Lord of the Rings: Gollum که توسط Daedalic Entertainment و NACON منتشر شده است توسط تیم کوچکی از علاقه مندان به Tolkien در Daedalic Entertainment و با مشارکت Middle-earth Enterprises توسعه می یابد. این بازی برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. یک نسخه فیزیکی برای کنسول ها نیز در دسترس خواهد بود.

سفری پرخطر را به عنوان گولوم آغاز کنید تا به دنبال چیزی که برایش عزیز است. گولوم ماهر و حیله گر است، اما از شخصیت شکاف خورده اش نیز دریده است. یک ذهن، دو نفس – شما تصمیم می گیرید!

امروز Daedalic Entertainment و NACON اعلام کردند که بازی موردانتظار ماجراجویی آنها، The Lord of the Rings: Gollum، در 25 می برای رایانه های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر خواهد شد. نسخه ای برای نینتندو سوییچ برای اواخر امسال برنامه ریزی شده است.

The Lord of the Rings: Gollum یک اکشن ماجراجویی داستان محور است. سفری پرخطر را به عنوان گولوم آغاز کنید، به دنبال چیزی که برایتان عزیز است. بالا بروید، بپرید و از خطرات یا مکان های سودمند عبور کنید. گولوم حیله گر و حیله گر است و با شخصیتی دوپاره از هم پاشیده شده است. این به شما بستگی دارد که آیا به سمت تاریک گولوم تسلیم شوید یا به اشاره ملایم تر و ملایم تر اسماگول اعتماد کنید.این بازی فانتزی که بر اساس سه گانه محبوب ارباب حلقه‌های جی آر آر تالکین ساخته شده است، بازیکنان را به سفری حماسی در سرزمین میانه می برد و یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های داستان را بازی می‌کند: اسماگل -* گولوم، گولوم*.

گیم پلی جدید سرزمین میانه را با بینش توسعه دهندگان الهام گرفته از افسانه های نمادین تجربه کنید.

ماجراجویی فیلمنامه‌شده در سرزمین میانه در ماه می برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود – اسماگل روی Precious سوگند یاد خواهد کرد!



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ارباب حلقه ها: گولوم در 25 می از سایه ها بیرون می آید