بازی خود را بسازید. پنل جانبی منحصر به فرد خود را برای MEG Trident X2 13th به صورت رایگان سفارشی کنید

MEG Trident X2 13th برای گیمرهای مشتاقی که به دنبال یک سیستم قدرتمند و خوب طراحی شده اند متولد شد. برای ارائه خدمات به بهترین مشتریان خود، MSI مایل است یک سرویس ممتاز ارائه کند که به گیمرها این امکان را می دهد که نه تنها کلیدهای میانبر را در 2.0 HMI شخصی خود سفارشی کنند، بلکه یک پانل جانبی سفارشی منحصر به فرد جهانی را نیز برای لذت بردن از گیم پلی دریافت کنند.

MSI 30 پنل سمت چپ را آماده می کند تا ظاهر MEG Trident X2 شما را سفارشی کند و آن را به سبک و ترجیحات شما منحصر بفرد کند. در طول معامله، بازیکنان می توانند یک عکس را سفارشی کنند و کلماتی را که دوست دارند در پانل کناری تایپ کنند. اما محدودیت‌هایی در مورد عکس وجود دارد، مانند عدم وجود مشکل کپی رایت، توهین‌آمیز، آزاردهنده یا تحقیرآمیز، یا نقض عفت اجتماعی و پیشنهاد به عنوان عکس اصلی. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند تصویری را که پنل کناری آن را به صورت آنلاین سفارشی کرده‌اند، در صفحه فرود پیش‌نمایش و دانلود کرده و آن را در پلتفرم اجتماعی به اشتراک بگذارند.

MSI، یک تولید کننده پیشرو سخت افزار رایانه، تبلیغ «بازی خود را بسازید» را اعلام می کند که از 3 مارس 2023 (12:01 صبح به وقت محلی) تا 30 آوریل 2023 (11:59 بعد از ظهر به وقت محلی) اجرا می شود. در پایان سال 2022، MSI یک مدل پرچمدار جدید در بازار راه اندازی کرد – دسکتاپ MEG Trident X2 13th که دسکتاپ بازی را به سطح بعدی می برد. به منظور ارج نهادن به مشتریانی که MEG Trident X2 13th را خریداری کرده اند، MSI 30 قطعه رایگان ویژه را به عنوان یک پانل جانبی سفارشی به صورت رایگان ارائه می دهد!

درباره برنامه پاداش MSI بیشتر بدانید: https://rewards.msi.com/
نظر خود را در مورد یک محصول، معرفی یک دوست یا شرکت در اقدامات دیگری که می تواند تا 500 امتیاز کسب کند، بگویید. اکنون بپیوندید و مزایای منحصر به فرد خود را باز کنید!



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

در مجموع، MSI MEG Trident X2 یک رایانه رومیزی بازی کامل است که عملکرد، طراحی و ویژگی‌های عالی را ارائه می‌دهد که می‌توان آن را از طریق صفحه نمایش لمسی HMI 2.0 که توسط مانیتورهای انتخابی MSI متصل می‌شود نیز کنترل کرد. با جدیدترین ویژگی‌های ممتاز MEG Trident X2، MSI می‌خواهد خدمات و هدیه‌ای با کیفیت بالا به شما ارائه دهد. اگر از علاقه مندان به گیمر یا رایانه های شخصی هستید که به دنبال یک تنظیمات بازی قدرتمند و شیک هستید، MEG Trident X2 برای یک «تجربه بازی MSI» بی نظیر ارزش در نظر گرفتن را دارد.

درباره صفحه نمایش لمسی HMI 2.0 بیشتر بدانید:
https://www.msi.com/Promotion/make-your-play