بازی استراتژی Terra Nil با همکاری Devolver Digital و Netflix اکنون منتشر شده است

اکنون در رایانه شخصی و نتفلیکس موجود است!
برای خرید از طریق Steam در دسترس است.

در آرامش زندگی کن
محیط‌های سرسبز نقاشی‌شده با دست، موسیقی آرامش‌بخش و صدای محیطی جوی، Terra Nil را به تجربه‌ای آرام و مراقبه تبدیل می‌کند. وقتی کارتان تمام شد، از حالت لذت بردن استفاده کنید تا از زیبایی طبیعی اکوسیستمی که بازسازی کرده‌اید لذت ببرید.

یک شهرساز معکوس
برای پاکسازی زمین، ایجاد دشت‌ها، تالاب‌ها، سواحل، جنگل‌های بارانی، گل‌های وحشی و موارد دیگر، از فناوری‌های زیست‌محیطی پیشرفته استفاده کنید، سپس هر چیزی را که ساخته‌اید بازیافت کنید و محیط را برای ساکنان جدید حیوانات آن بکر باقی بگذارید.

هر بار کارت های مختلف

مناظر رویه‌ای ایجاد شده به این معنی است که هیچ دو بخش از Terra Nile هرگز یکسان نخواهد بود. ساخت و ساز خود را در اطراف زمین های تصادفی، دشوار و غیرقابل پیش بینی، از جمله رودخانه های پیچ در پیچ، کوه ها، دشت ها و اقیانوس ها برنامه ریزی کنید.

تاثیر Terra Nil در دنیای واقعی

از ابتدای توسعه، ما می خواستیم Terra Nil تأثیر واقعی داشته باشد. ما 8٪ از سود خود را از فروش Terra Nil در Steam به صندوق حیات وحش در معرض خطر اهدا خواهیم کرد تا از تلاش های آنها برای حفظ و احیای اکوسیستم ها حمایت کنیم.

یک جزر و مد طبیعی
هر منطقه از Terra Nil در مراحلی پیشرفت می کند و هدف نهایی آن، پشت سر گذاشتن طبیعت بکر است. سطوح در مورد رشد بی نهایت نیست، بلکه بیشتر به ایجاد تعادل و پرورش محیط قبل از رها کردن آن است.

Terra Nil اکنون در دسترس است!

Terra Nil یک بازی در مورد تبدیل مناظر خشک و بی جان به اکوسیستم های پر رونق و پر جنب و جوش است. خاک مرده را به علفزار حاصلخیز تبدیل کنید، اقیانوس‌های آلوده را پاکسازی کنید، جنگل‌های گسترده را بکارید و زیستگاه مناسبی برای حیوانات ایجاد کنید. سپس ساختمان های خود را بازیافت کنید و هیچ اثری از عبور خود باقی نماند. Terra Nil یک بازی پیچیده استراتژی زیست محیطی در مورد تبدیل یک زمین بایر بایر به یک اکوسیستم پر رونق و متعادل است. با پاکسازی خاک، پاکسازی اقیانوس ها، کاشت درختان و معرفی مجدد حیات وحش، زندگی را به دنیای بی جان بازگردانید، سپس بدون هیچ ردی از آن خارج شوید.

ما احساس می‌کردیم که صندوق حیات وحش در معرض خطر سازمانی ایده‌آل است که می‌توان به آن کمک کرد، زیرا آنها در سراسر رشته‌های حفاظتی زیادی در کشور ما آفریقای جنوبی کار می‌کنند. ما در حال کار با آنها برای تولید یک فیلم کوتاه هستیم که نشان می دهد چگونه Terra Nil به تلاش های زیست محیطی در دنیای واقعی متصل می شود.

Terra Nil یک بازی پیچیده استراتژی زیست محیطی در مورد تبدیل یک زمین بایر بایر به یک اکوسیستم پر رونق و متعادل است. با پاکسازی خاک، پاکسازی اقیانوس ها، کاشت درختان و معرفی مجدد حیات وحش، زندگی را به دنیای بی جان بازگردانید، سپس بدون هیچ ردی از آن خارج شوید.

Free Lives بخشی از سود خود را از Terra Nil در Steam به صندوق حیات وحش در معرض خطر اهدا می کند. برای اطلاعات بیشتر به ewt.org.za/ مراجعه کنید. در سفر ما به سمت حفاظت از محیط زیست Terra Nile و دنیای واقعی به ما بپیوندید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران