بازی‌های بیشتری از NVIDIA DLSS پشتیبانی می‌کنند

آخرین به‌روزرسانی بازی رایانه‌ای Wo Long: Fallen Dynasty، پشتیبانی از NVIDIA DLSS 2 را معرفی کرد و عملکرد را برای کاربران GeForce RTX افزایش داد.

شبه جزیره تلوانی، خانه قارچ های عظیم، جادوی محرمانه، مناره های صخره ای و پایتخت نکروم را کاوش کنید و با اسرار آپوکریفا و دانش ممنوعه هرمئوس مورا قدرت پیدا کنید تا قفل The Arcanist را باز کنید، یک طبقه جدید قدرتمند که قادر به تخریب و بازسازی است. یا سحر و جادو دفاعی با هدایت آرکاناهای گمشده، رون های باستانی و قدرت.

Wo Long: Fallen Dynasty DLSS 2 به‌روزرسانی اکنون زنده

Wo Long: Fallen Dynasty توسط KOEI TECMO GAMES یک بازی RPG اکشن فانتزی تاریک سه پادشاهی از Team NINJA، توسعه دهندگان Nioh است. ارائه یک داستان دراماتیک و پر جنب و جوش در مورد یک سرباز شبه نظامی ناشناس که برای بقا می جنگد در یک نسخه فانتزی تاریک از سلسله هان بعدی که در آن شیاطین سه پادشاهی را گرفتار می کنند، بازیکنان با موجودات مرگبار و سربازان دشمن با استفاده از یک بازی شمشیر بر اساس هنرهای رزمی چینی مبارزه می کنند. تلاش برای غلبه بر موانع با بیدار کردن قدرت واقعی از درون.

Alone In The Dark در 25 اکتبر با DLSS 2 راه اندازی می شود، نسخه آزمایشی Prologue اکنون در دسترس است

بازگشت به Derceto Manor در بازی Pieces Interactive از Alone in the Dark، بازی ترسناک کلاسیک دهه 90. که در 25 اکتبر اکران می شود، بازیگران جدید Alone in the Dark جودی کومر (Killing Eve, Free Guy) و دیوید هاربر (چیزهای عجیب و غریب)، Black Widow)، که صدا، ظاهر و مهارت های بازیگری فوق العاده خود را به دو قهرمان قابل بازی، امیلی هارتوود و ادوارد کارنبی قرض می دهند. تنها در تاریکی که در جنوب گوتیک ایالات متحده در دهه 1920 می گذرد، یک محیط نوآر با عناصر کلاسیک ترسناک لاوکرفت را نشان می دهد، جایی که آشنا با سورئال ملاقات می کند.

The Elder Scrolls Online از NVIDIA DLSS 2 و NVIDIA DLAA پشتیبانی می‌کند و تضمین می‌کند که همه گیمرهای GeForce RTX تجربه قطعی را دارند.

سال گذشته، گیمرهای Tower of Fantasy PC یک به‌روزرسانی دریافت کردند که انعکاس‌های ردیابی پرتو و NVIDIA DLSS 2 را اضافه می‌کرد. اکنون، Tower of Fantasy به DLSS 3 ارتقا یافته است، که عملکرد را برای گیمرهای سری GeForce RTX40 چند برابر کرده است.

آخرین به‌روزرسانی «شکوفه‌های مرگبار» WILD HEARTS، پشتیبانی از DLSS 2 را معرفی می‌کند و به گیمرهای GeForce RTX اجازه می‌دهد تا نرخ فریم خود را در بالاترین وضوح و سطوح جزئیات به حداکثر برسانند.

با NVIDIA DLSS 3، NVIDIA DLSS 2، NVIDIA DLAA و NVIDIA Reflex، Diablo IV در کارت های گرافیک GeForce RTX در بهترین حالت خود قرار دارد. و در آینده، گیمرهای GeForce RTX سریعترین نرخ فریم ممکن را هنگام بازی Diablo IV با جلوه‌های ردیابی پرتوی آینده بازی تجربه خواهند کرد.

هر هفته اخباری از جدیدترین ادغام‌های DLSS و ردیابی پرتو در بازی‌ها و برنامه‌ها به شما ارائه می‌کنیم. هفته گذشته در COMPUTEX 2023، ما اعلام کردیم که Ash Echoes، Honor of Kings: World، و Legend of Ymir همگی با DLSS 3 و Party Animals با DLSS 2 راه اندازی خواهند شد. و ما عرضه پیشرفته Diablo IV در Early Access DLSS 3 را جشن گرفتیم. و راه اندازی System Shock با DLSS 2.

Ratchet & Clank: Rift Apart همچنین دارای انعکاس‌های ردیابی پرتویی با سطوح مختلف کیفیت برای انتخاب، و همچنین سایه‌های ردیابی پرتوهای جدید اضافه شده برای نور طبیعی در فضاهای بیرونی است. گیمرهای دارای پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX می‌توانند به لطف هسته‌های اختصاصی ردیابی اشعه خود که عملکرد ردیابی اشعه را به طرز چشمگیری تسریع می‌کنند، از آن‌ها با بالاترین نرخ فریم لذت ببرند.

The Elder Scrolls Online: توسعه Necrom اکنون در دسترس است

The Elder Scrolls Online 9 سال است که با بازی نقش آفرینی آنلاین و چندنفره جذاب خود، گیمرها را سرگرم کرده است و این هفته با راه اندازی نسخه Necrom، این بازی عظیم بزرگتر شد.

به روز رسانی Tower of Fantasy DLSS 3 اکنون در دسترس است

صدها سال در آینده پس از فرار بشر از محیط در حال فروپاشی زمین و فرار به سیاره دوردست آیدا، برج فانتزی اوپن MMORPG بین پلتفرمی و جهانی، بازیکنان سراسر جهان را دعوت می کند تا به این اکشن هیجان انگیز بپیوندند. این بازی توسط استودیو Hotta توسعه یافته و توسط Level Infinite منتشر شده است، این بازی دارای دنیای باز همه جانبه، ماجراجویی های گروهی و تک نفره، توسعه شخصیت های آزاد، شبیه سازی منحصر به فرد، و مبارزات حماسی است که به بازیکنان اجازه می دهد سلاح ها و سبک های بازی را در حین پرواز تغییر دهند. سبک مبارزه شخصی خود را باز کنید.

هر دو Alone In The Dark و Alone in the Dark Prologue دارای پشتیبانی از NVIDIA DLSS 2 هستند که بهترین تجربه ممکن را به گیمرهای GeForce RTX می دهد.

Nixxes با تکیه بر کار خود بر روی دیگر تبدیل‌های رایانه‌های سرگرمی تعاملی سونی، Ratchet & Clank: Rift Apart را با هر فناوری ممکن بارگذاری می‌کند و به گیمرهای رایانه شخصی تجربه‌ای باورنکردنی می‌دهد که از قابلیت‌های کامل سیستم‌هایشان بهره می‌برد.

به‌روزرسانی DLSS 2 WILD HEARTS اکنون در دسترس است

WILD HEARTS KOEI TECMO GAMES یک پیچ و تاب منحصر به فرد در ژانر شکار ارائه می دهد، جایی که فناوری به شما فرصتی می دهد تا با جانوران ترسناکی که با قدرت وحشیانه خود طبیعت همراه شده اند مبارزه کنید. این موجودات را به تنهایی و یا با دوستان خود به صورت یکپارچه شکار کنید.

Ratchet & Clank: Rift Apart در تاریخ 26 جولای با DLSS 3، Ray Tracing و موارد دیگر در دسترس است
فرنچایز Ratchet & Clank اخیرا بیستمین سالگرد خود را جشن گرفت و در 26 جولای، گیمرهای رایانه شخصی می توانند برای اولین بار با انتشار بازی Ratchet & Clank: Rift Apart برای رایانه شخصی، اکشن و طنز این فرنچایز را تجربه کنند که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. به این دوتایی که به زیبایی رندر شده اند، در حالی که بین دنیاهای پر اکشن و فراتر از آن می پرید، در این پلتفرم اکشن-ماجراجویی دیدنی که توسط استودیوی تحسین شده Insomniac Games توسعه یافته و توسط یک و تنها نرم افزار Nixxes به رایانه شخصی آورده شده است، کمک کنید. .

این هفته، Diablo IV برای همه در سراسر جهان عرضه می شود، Tower of Fantasy به DLSS 3 به روز شده است و سونی از انتشار Ratchet & Clank: Rift Apart در 26 جولای خبر داده است که شامل DLSS 3، launch it rays، Reflex و DLAA. علاوه بر این، DLSS 2 اکنون در Alone In The Dark Prologue، WILD HEARTS و Wo Long: Fallen Dynasty در دسترس است و به گیمرهای GeForce RTX این امکان را می‌دهد تا بهترین عملکرد و کیفیت تصویر را در بازی‌های بیشتری دریافت کنند.

Diablo IV اکنون با DLSS 3 و Reflex در دسترس است

اگر نشنیده اید، Diablo IV امروز، 6 ژوئن، در همه جا عرضه می شود. هفته گذشته دسترسی زودهنگام شروع شد و NVIDIA DLSS 3 از روز اول وجود داشت و عملکرد را به طور متوسط ​​2.5 برابر در 4K افزایش داد.

Ratchet & Clank: Rift Apart در تاریخ 26 جولای برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

هفته آینده برای بازی‌های RTX بیشتر بازگردید

همانطور که می بینید، ادغام های DLSS بیشتری در جدیدترین بلاک باسترها و بازی های مستقل وجود دارد. هفته آینده برای پیش نمایش بازی های DLSS و RTX آینده، دوباره بررسی کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

پیش از شروع بازی، THQ Nordic و Pieces Interactive پیش‌گفتار Alone in the Dark را منتشر کردند، داستانی مستقل که شما را به جای گریس ساندرز قرار می‌دهد – دختری 11 ساله که نامه‌ای را تحویل می‌دهد، زمانی که اوضاع به طرز وحشتناکی خراب می‌شود. فضای وحشتناک منحصر به فرد Alone in the Dark را تجربه کنید و برای وحشتی که اواخر امسال در Derceto Manor در انتظار شماست آماده شوید.

علاوه بر این، رزولوشن‌های ۲۱:۹، ۳۲:۹، و ۴۸:۹ و بازی‌های فراگیر با سه نمایشگر پشتیبانی می‌شوند. مجموعه‌ای از گزینه‌های معمولی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید به بهترین نحو بازی کنید که مناسب استایل شما باشد، و هنگام استفاده از کنترلر DualSense از طریق یک اتصال سیمی، می‌توانید با بازخورد لمسی و ماشه پویا احساس کنید که بین دست‌هایتان اقدامات درون بازی زنده می‌شوند. اثرات .