باربیکیو ذغالی مدل 60 سانت 100 کباب پز خانگی | villasaze

در صورتیکه از سرخ کن چند سرخ کن استفاده می‌کنید، حتما به تعداد صفحات داخل دستگاه و سایز و نوع صفحه‌ی داخلی توجه داشته باشید. زیرا هرچه تعداد صفحات بیشتری در کنار هم قرار گیرند، طبخ راحت‌تر خواهد بود. در حالت بسته بودن سرپوش باربیکیو شما همانند یک فر عمل می نماید و با باز نمودن سرپوش می توانید از شلف گریل به عنوان گرمخانه کباب استفاده نمایید. شستشوی آسان و راحت با استفاده از مواد شوینده مخصوص محصولات گازی، باعث ایجاد محیط کار بهداشتی در این باربیکیو میشود. باربیکیو های مدل 60 سانت 100 با شلف گریل آبکاری با استفاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا و بهترین متریال ساخته شده و درنهایت با قیمت های استثنایی و اقتصادی عرضه می شود. باربیکیو تعریف‌های مختلفی دارد اما در اصل واژه‌ای انگلیسی می‌باشد که از کلمه اسپانیایی بارکوتا گرفته شده است.

باربیکیو ذغالی مدل 60 سانت 100 کباب پز خانگی | villasaze

برای اینکه باربیکیو خانگی از لحاظ موارد فنی و امکانات برتری داشته باشد لازم است به برخی نکات کلیدی توجه کنید. وجود سینی روغن‌گیر در زیر محفظه باربیکیو از کثیف کاری محیط جلوگیری کرده و هم‌چنین با ریختن آب داخل این سینی می‌توانید از ایجاد دود در محیط ساختمان و آپارتمان خود بپرهیزید. با ریختن آب در سینی که زیر چدن‌ها قرار گرفته دیگر از دود خبری نخواهد بود. از این رو می‌توانید از این مدل در منازل و آپارتمان‌ها نیز استفاده کنید.

مزایای خرید باربیکیو چیست؟

این مدل که بدنه آن از استیل ضدزنگ بود، سینی چربی‌گیر و بدنه داخلی گالوانیزه دارد که بسیار باکیفیت و مقاوم خواهد بود. میزان حرارت شعله‌ها، با استفاده از دو پیچی که در جلوی آن است؛ قابل تنظیم خواهد بود. وجود قاب چدنی روی شعله‌ها، از رسیدن حرارت مستقیم به کباب‌های شما و سوختن آن‌ها جلوگیری خواهد کرد. نوع شعله این دستگاه به صورت تابشی است و همین موضوع سبب می‌شود تا روغن حاصل از کباب‌ها روی شعله نریخته و دود تولید نکند. به منظور حفظ سلامت خود و خانواده و هم‌چنین ماندگاری و طول عمر کباب‌پز، توصیه می‌شود قبل و بعد از بهره‌برداری باربیکیو را کاملاً تمیز نمایید. بنابراین، می‌توان آن را در گروه محصولات با کیفیت و البته نسبتا گران در نظر گفت.

  • در این نوع از باربیکیوهای خانگی، برای پخت کباب فقط از زغال استفاده می‌شود که طعم بی‌نظیری را به کباب می‌دهد.
  • این باربیکو دارای درب تخت یه تکه بوده که پس از اتمام کار بسته می شود و از نفوذ گرد و خاک به داخل باربیکیو جلوگیری می نماید.
  • این مدل از سه بخش تشکیل شده، قسمت وسط آن محفظه کباب‌پز، سمت راست، اجاق گاز پلوپز و سمت چپ یک میز کار کوجک قرار گرفته است.
  • همچنین، برخی از مدل‌ها دارای قابلیت پخت به صورت مستقیم و غیر مستقیم هستند.
  • در نتیجه مشخص کردن هدف از خرید باربیکیو به شما کمک بزرگی در زمینۀ انتخاب مناسب می‌کند.
  • باربیکیوهای گازی این امکان را به شما می‌دهند که دما را با دقت تنظیم کنید و کنترل کاملی به پخت غذا داشته باشید.

این سیخ‌ها را می‌توانید به‌راحتی جدا و در گوشه‌ای از آشپزخانه برای کباب کردن کباب‌ها قرار دهید. از طرفی دیگر شما می‌توانید در باربیکیو خود از سیخ‌های آهنی و سیخ‌های چوبی با شکل‌های مختلف استفاده کنید. باربیکیو ذغالی که شباهت بیشتری به کباب پز و یا منقل کباب دارد، گزینه‌ی دیگری است که به هنگام خرید باربیکیو می‌توانید آن را انتخاب کنید. این مدل از قدیمی‌ترین و رایجترین کباب پز ها می‌باشد که در اکثر خانه‌ها، ویلا‌ها و یا رستوران‌ها و باغ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. طعم دودی و ذغال، یکی از طعم‌های دلخواه مردم در کشورهای مختلف می باشد، به ویژه در کشورمان ایران طعم دودی مورد پسند اکثر باربیکیو ارزان مردم می باشد. می‌توان گفت که باربیکیو ذغالی و گازی محبوبیت بالاتری نسبت به دیگر انواع باربیکیو دارند و انتخاب از بین آن‌ها به سلیقه و نیاز کاربر برمی‌گردد.

جوجه گردان و دونر ساز هنریچ مدل HDG_8687

این مدل از باربیکیو اکثرا در محیط داخلی منازل استفاده می‌شود و از آنجایی که هزینه مصرف برق آن‌ها بالا است، محبوبیت کمتری دارند. با توجه به مدل باربیکیو که انتخاب کرده‌اید، باید به جنس آن و تک تک اجزای داخلی و خارجی که دارد، دقت داشته باشید. مثلاً اگر انتخاب شما باربیکیو برقی است باید به جنس المنت‌های برق و تعداد آن‌ها نهایت دقت را داشته باشید. توصیه می‌کنیم که از کیفیت و ضدزنگ بودن بدنه و سطح باربیکیو اطمینان کسب کنید. خرید باربیکیو مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله آن می توان به افزایش ایمنی، قطع خودکار، تنظیم حرارت، لذیذ کردن غذا اشاره کرد.