اینتل NUC 12 Extreme، قدرتمندترین مینی کامپیوتر خود را معرفی کرد

ویژگی های اضافی عبارتند از:

  • پشتیبانی از حداکثر 64 گیگابایت حافظه دو کاناله DDR4
  • سه اسلات PCIe M.2، شامل دو اسلات Gen4 NVMe
  • دو پورت Thunderbolt 4 و شش پورت USB 3.2 Gen2 (Type-A)
  • اتصال سریع با Intel i225-LM اترنت 2.5 گیگابیت بر ثانیه، Intel Killer Wi-Fi 6E AX1690i و بلوتوث 5.2
  • پورت سازگار با HDMI 2.1 TMDS (تا 4K60)
  • دو پورت DisplayPort 2.0 (دارای گواهینامه 1.4)

انتظار می‌رود که مینی کامپیوتر و کیت جدید Intel NUC 12 Enthusiast از اواخر سپتامبر با قیمت‌های 1180 تا 1350 دلار، بسته به پیکربندی، در دسترس قرار گیرد. این کیت ها به کاربران این امکان را می دهد که حافظه، ذخیره سازی و سیستم عامل را متناسب با نیاز خود سفارشی کنند. سیستم‌های دسکتاپ کاملاً برجسته نیز در تاریخ‌های بعدی از خرده‌فروشان و یکپارچه‌کننده‌های سیستم در دسترس خواهند بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

NUC 12 Enthusiast همچنین برای اولین بار Intel Deep Link را به دسکتاپ می آورد و به CPU و GPU اجازه می دهد تا به طور یکپارچه با هم کار کنند تا عملکرد را در انواع بارهای کاری افزایش دهند.

امروز، اینتل کامپیوتر و کیت کوچک Intel NUC 12 Enthusiast (با اسم رمز Serpent Canyon) را معرفی کرد. مینی پی سی جمع و جور که برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است، به گونه ای طراحی شده است که گرافیک Intel Arc را در کوچکترین شکل ارائه دهد. NUC 12 Enthusiast از جدیدترین پردازنده‌های نسل دوازدهم Intel Core پشتیبانی می‌کند و اولین NUC اینتل است که گرافیک‌های سری A Arc اینتل را در قالب واحد پردازش گرافیکی Intel Arc A770M (GPU) شامل می‌شود.کیت Intel NUC 12 Enthusiast یکی از هیجان‌انگیزترین NUC‌هایی است که راه‌اندازی شده است، زیرا اولین پردازنده‌ای است که یک پردازنده اینتل را با گرافیک‌های مجزای اینتل جفت می‌کند. این سیستم ترکیبی قوی از عملکرد بالا در تولید محتوا و گرافیک ارائه می‌دهد. کاربردهای بازی، و آرایه وسیعی از I/O – که معمولاً در سیستم‌های بزرگ‌تر یافت می‌شود – همه در یک طراحی فرم فاکتور کوچک. مهمتر از آن، این NUC دارای فناوری‌های مفیدی مانند Intel Thread Director و Intel Deep Link است که آن را برای هر کسی که سعی در ایجاد و بازی در آن دارد، عالی می‌کند. برایان مک کارسون، نایب رئیس اینتل و مدیر کل گروه NUC، گفت: راحتی یک طراحی واقعا جمع و جور.

Intel Arc Graphics با داشتن پردازنده گرافیکی Intel Arc A770M با 16 گیگابایت GDDR6 VRAM، عملکرد بازی را با ریزمعماری جدید بهینه شده برای بازی و جدیدترین فناوری‌های بصری، از جمله مقیاس‌گذاری گرافیکی پیشرفته، بهبود می‌بخشد. هوش مصنوعی، ردیابی پرتوهای بلادرنگ، و DirectX 12 کامل. پشتیبانی نهاییکیت Intel NUC 12 Enthusiast با ترکیب گرافیک Intel Arc با پردازنده موبایل تا نسل دوازدهم Core i7-12700H اینتل با معماری ترکیبی عملکرد اینتل، تمام عملکرد و قابلیت‌های نوآورانه مورد نیاز کاربران را در قالب 2.5 لیتری فوق‌العاده فشرده ارائه می‌کند.