اینتل و برادکام به نقطه عطفی در صنعت Wi-Fi 7 رسیدند

ویجی ناگاراجان، معاون بخش اتصال بی‌سیم، Broadcom، گفت: «نقطه عطف امروز پیام روشنی را می‌فرستد که اکوسیستم آماده است و Wi-Fi 7 برای ارائه سرعت‌های فوق‌العاده و فوق‌العاده برای گسترش پهنای باند گیگابیتی آمده است. ارتباط تأخیر ارائه شده توسط Wi-Fi 7 بخش کلیدی چشم انداز Broadcom برای اتصال همه چیز است زیرا اینترنت به تکرار بعدی خود پر از تجربیات فراگیر تبدیل می شود. همکاری در صنعت برای تحقق این اتصال بی‌سابقه کلیدی است و ما هیجان‌زده بودیم که با اینتل کار کنیم تا ابتدا به صنعت دیگری برسیم.”

Wi-Fi 7 پلتفرمی برای 10 سال آینده تجربه های بی سیم است که به سرعت بیشتر، تأخیر کمتر، قابلیت اطمینان بهبود یافته و ظرفیت بیشتر نیاز دارد. Wi-Fi 7 از ویژگی‌های جدید از جمله کانال‌های وسیع‌تر 320 مگاهرتز در طیف بدون مجوز 6 گیگاهرتز، مدولاسیون داده‌های 4K QAM با مرتبه بالاتر، اتصالات همزمان در چندین باند با عملکرد چند پیوندی و بهبود بهره‌وری استفاده از کانال با پانچ واحد چند منبع بهره می‌برد.

Broadcom و Intel به عنوان اعضای قدیمی هیئت مدیره WBA در پیشگامی Wi-Fi 6 و 6E نقش مهمی داشتند. اکنون آنها دوباره با Wi-Fi پیشتاز هستند. Fi 7، که از در دسترس بودن رو به رشد طیف 6 گیگاهرتز به صورت چندگانه بهره می برد. کشورهای سراسر APAC، EMEA، آمریکای لاتین و ایالات متحده آزمایش موفقیت آمیز آنها گام مهمی در جهت ارائه سرعت دو رقمی گیگابیتی Wi-Fi 7، تأخیر بسیار کم، انعطاف پذیری درجه حامل و سایر قابلیت های نسل بعدی برای مصرف کنندگان است. تیاگو رودریگز، مدیر عامل Wireless Broadband Alliance گفت: شبکه‌های خانگی نیز از قابلیت‌های پیشرفته Wi-Fi 7 بهره‌مند خواهند شد.

امروز، شرکت اینتل و شرکت Broadcom اولین نمایش Wi-Fi 7 چند فروشنده در صنعت را با سرعت زنده بیش از 5 گیگابیت در ثانیه به نمایش گذاشتند. در این آزمایش از یک لپ‌تاپ پردازنده Intel Core با راه‌حل Wi-Fi 7 متصل به یک نقطه دسترسی Broadcom Wi-Fi 7 استفاده شد.

دستاورد امروز ثابت می کند که Wi-Fi 7 از راه رسیده است و Broadcom و Intel همچنان قابلیت های اضافی Wi-Fi 7 را به رخ می کشند.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه Wi-Fi 7 اینتل و صفحه Broadcom Wi-Fi 7 مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

اینتل و Broadcom شبکه کاملی را ارائه می‌کنند که برای کمک به به حداکثر رساندن پتانسیل Wi-Fi 7 و ارائه تجربیات سرتاسری به بازار گسترده‌تر Wi-Fi ضروری است.

“ما مفتخریم که نشان دهیم نسل بعدی Wi-Fi 7 چگونه می تواند تجربیات جدیدی را در رایانه های شخصی موبایل ایجاد کند. همکاری در صنعت برای اطمینان از تحقق وعده این فناوری جدید بی سیم ضروری است. ما می خواهیم از همکاران خود در Broadcom به خاطر آنها تشکر کنیم. کارلوس کوردیرو، همکار و مدیر ارشد فناوری بی‌سیم اینتل، گروه محاسبات مشتری، اینتل، گفت: همکاری فنی عالی، که این نمایش بی‌سابقه و اولین در نوع خود را از Wi-Fi 7 بسیار سریع و با تأخیر بسیار کم انجام داد.

فیل سولیس می‌گوید: «وای‌فای ۷ قدرتمندترین و تواناترین پروتکل وای‌فای تا به امروز است و به وای‌فای این امکان را می‌دهد تا به خدمت‌رسانی به برنامه‌های کاربردی در بازارهای مصرف‌کننده و عمودی با بالاترین سطح جبر تا به امروز ادامه دهد». مدیر تحقیقات، ارتباطات IDC. “تست قابلیت همکاری بین اینتل و برادکام امکان توسعه محصولاتی را فراهم می کند که می توانند در بسترهای آزمایشی برای آزمایش رسمی گواهینامه Wi-Fi Alliance استفاده شوند.”

عملکرد قطعی Wi-Fi 7 کلاس‌های جدیدی از محصولات، از جمله واقعیت افزوده و مجازی، پخش رسانه‌ای با کیفیت فوق‌العاده 16K و بازی‌های فوق‌العاده پاسخ‌گو و قابل اعتماد را قادر می‌سازد، در حالی که از تعداد زیادی دستگاه متصل در خانه یا دفتر پشتیبانی می‌کند. و با افزایش چشمگیر سرعت Wi-Fi 7، مشترکین باند پهن از برنامه های اینترنت چند گیگابیتی خود نهایت استفاده را خواهند برد.