اینتل در حال اصلاح بخش تراشه های گرافیکی خود است که ظاهراً راجا کدوری تنزل رتبه داده است

چیزهای بزرگی دوباره در بخش تراشه های گرافیکی اینتل در حال رخ دادن است، زیرا این شرکت به تازگی واحد تجاری سیستم های محاسباتی شتاب دهنده و گرافیک (AXG) خود را توسعه داده است و تغییرات بزرگی را ایجاد کرده است. برای شروع، راجا کدوری – چیزی که ما فقط می‌توانیم آن را بنامیم – تنزل رتبه پیدا کرد، زیرا او بار دیگر به جای رئیس واحد تجاری AXG، رئیس معمار بود. برخی از کارکنان آن به واحدهای تجاری دیگر در اینتل منتقل خواهند شد، واحد تجاری AXG وجود نخواهد داشت. این بدان معنا نیست که اینتل تولید پردازنده‌های گرافیکی مجزای مصرف‌کننده را متوقف خواهد کرد، حداقل با عرضه‌های سری Battlemage و Arc B که هنوز برای سال 2023 در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، راجا کدوری به عنوان معمار ارشد اینتل بر عهده خواهد گرفت تا بر تلاش‌های رو به رشد CPU، GPU و هوش مصنوعی ما و تسریع برنامه‌های فنی با اولویت بالا تمرکز کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران در همین حال، به نظر می رسد که راجا کدوری از زمانی که در توییتر پست خود مبنی بر اینکه در یک سفر کاری تحت عمل جراحی اورژانسی کمر قرار گرفته است، حداقل یک ماه دور از میادین خواهد بود. هیچ‌کس نمی‌داند که این موضوع چگونه بر انتقال او به عنوان معمار اصلی در این مرحله تأثیر می‌گذارد. با این حال، در آینده تنها بر پردازنده‌های گرافیکی تمرکز نخواهد کرد، بلکه بر طیف وسیع‌تری از محصولات ارائه‌شده توسط اینتل، به‌ویژه ادغام معماری‌های GPU، CPU و AI در اینتل تمرکز خواهد کرد. ما یک بیانیه رسمی از اینتل پس از وقفه منتشر کردیم که اینتل در اختیار تامز هاردور قرار داد. ما همچنین برای رجا آرزوی بهبودی داریم!

گرافیک گسسته و محاسبات تسریع شده موتورهای رشد کلیدی اینتل هستند. با محصولات شاخص خود که اکنون در حال تولید هستند، ساختار خود را برای تسریع و افزایش تأثیر آنها و هدایت استراتژی‌های عرضه به بازار با صدای یکپارچه برای مشتریان توسعه می‌دهیم. این شامل تیم‌های گرافیک مصرف‌کننده ما می‌شود که به گروه محاسباتی مشتری ما می‌پیوندند، و تیم‌های محاسباتی تسریع‌شده ما به مرکز داده و گروه هوش مصنوعی ما می‌پیوندند.